de ene dag hoor je slecht nieuws
en de andere dag hoor je dat je dochter zwanger is
Heerlijk dat er ook goed nieuws is. Al zul je nu wel heftig heen en weer geslingerd worden.
Zo gaat dat in het leven. Mijn dochter is ook zwanger en op dit moment ligt mijn zwager op de operatietafel met een hele kleine kans om te overleven.
Doranto schreef:Heerlijk dat er ook goed nieuws is. Al zul je nu wel heftig heen en weer geslingerd worden.
Zo gaat dat in het leven. Mijn dochter is ook zwanger en op dit moment ligt mijn zwager op de operatietafel met een hele kleine kans om te overleven.
o hedwich
sterkte meid
ik ga duimen dat het goed komt met je zwager
Wat een achtbaan, Rita... Op zich wel mooi dat er ook nieuw leven in aantocht is; ik hoop dat die wetenschap af en toe troost kan bieden in de verdrietige omstandigheden. Gefeliciteerd in ieder geval met je aanstaande omaschap (dit is je tweede kleinkind, toch?)!
Hedwich, jij ook veel sterkte en toch ook vreugde om je aanstaande kleinkind!
Allemachtig Rita.......... Ja, dit is met recht wat je noemt een gigantische achtbaan. Wat moeilijk, zulke tegenstrijdige emoties. Toch van harte gefeliciteerd met het aanstaande oma-schap. Ik hoop dat je ondanks het enorme verdriet om je zoon toch een beetje kunt genieten van de komst van een kleinkindje
Anne in Duitsland schreef:Wat een achtbaan, Rita... Op zich wel mooi dat er ook nieuw leven in aantocht is; ik hoop dat die wetenschap af en toe troost kan bieden in de verdrietige omstandigheden. Gefeliciteerd in ieder geval met je aanstaande omaschap (dit is je tweede kleinkind, toch?)!
Hedwich, jij ook veel sterkte en toch ook vreugde om je aanstaande kleinkind!
Pfff, wat een emoties maken jullie mee! Gefeliciteerd met de zwangerschap van je dochter. Een blij vooruitzicht, waarvan ik hoop dat het je tot steun kan zijn in al het verdriet dat er is en nog komt.