Thx voor de tip!ChantalKrijn schreef:Kijk ook even hier, deze mevrouw maakt zelf ook hoezen!
http://www.hondencomfort.nl
Geluksmomentje van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Geluksmomentje van de dag
Die woont in Japan met zijn vrouw. Heeft een leuke baan bij Canon in TokyoAngelique schreef:Waar hing die uit dan?
En nee, hij krijgt geen korting
- Angelique
- 5-sterren

Haha, och, dat was niet eens in me opgekomen.Kim_S schreef:Die woont in Japan met zijn vrouw. Heeft een leuke baan bij Canon in Tokyo![]()
En nee, hij krijgt geen korting![]()
pluk schreef:Al 2 miljoen!
Hoorde het net!
Was het eerste wat ik hem vroeg toen hij de baan kreegAngelique schreef:Haha, och, dat was niet eens in me opgekomen.Maar dat zijn geen afstanden om ff op de koffie te gaan.
Nee die zien we dus alleen als hij hierheen komt. Want met zijn 4-en daar naartoe kost een kapitaal
- Angelique
- 5-sterren

Dat had ik ook gedaan als het mijn broer was. Maar bij andermans broer ben ik niet zo brutaalKim_S schreef:Was het eerste wat ik hem vroeg toen hij de baan kreeg![]()
Nee die zien we dus alleen als hij hierheen komt. Want met zijn 4-en daar naartoe kost een kapitaal
Ik wel hoorAngelique schreef:Dat had ik ook gedaan als het mijn broer was. Maar bij andermans broer ben ik niet zo brutaal
- Angelique
- 5-sterren

Kim_S schreef:Ik wel hoor
Brutaal aapje
Weet je ook waar die kinderen het van hebbenAngelique schreef:Brutaal aapje
- Angelique
- 5-sterren

Kim_S schreef:Weet je ook waar die kinderen het van hebben
Die zijn lief. Zeker van papa
OngetwijfeldAngelique schreef:Die zijn lief. Zeker van papa
De ergste helft van kerst is gelukkig achter de rug [emoji16]
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
+1pluk schreef:De ergste helft van kerst is gelukkig achter de rug [emoji16]
Mijn floepsie is de liefste hond van de wereld, dat kan ik nu wel hardop zeggen.
Hij geniet zo van alle aandacht en andere dingen. Hij mocht mee naar het kerstdiner bij mijn oma en heeft daar heel braaf onder tafel gelegen. Gisteren mocht hij mee naar de Intratuin, waar een kindje hem op de nek vloog, hij aaitjes kreeg, mensen hem riepen, en hij deed het allemaal zo braaf en knap. Terwijl hij dat toch allemaal niet meer zo gewend is, op stap gaan en op visite enzo.
Toen we gisteren thuis kwamen stond hij ineens wel heel erg te kwispelen om naar binnen te gaan. Ik denk dat hij toch soms nog verwacht dat Gijs ineens komt opdagen. Hij heeft een tijdje verdwaasd midden in de kamer gestaan, en komt daarna lekker bij ons op de bank. Hij gaat er verder zo goed mee om
ik had het wel verwacht, maar wel fijn om te merken dat het ook zo is.
Toen we gisteren thuis kwamen stond hij ineens wel heel erg te kwispelen om naar binnen te gaan. Ik denk dat hij toch soms nog verwacht dat Gijs ineens komt opdagen. Hij heeft een tijdje verdwaasd midden in de kamer gestaan, en komt daarna lekker bij ons op de bank. Hij gaat er verder zo goed mee om
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Fijn dat het zo goed gaat!