Even afwachten of

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Plaats reactie

Even afwachten of

Greece
5-sterren
5-sterren

Even afwachten of

Bericht door Greece »

Toch ritje da?
Britt heeft in de nacht van vrijdag naar zaterdag ieder uur overgegeven. Eerst al het eten en latet alleen nog slijm en gal. Ik kon zien dat ze ziek was. Oudejaarsdag 2x water poepen en niet eten uiteraard. Kleine beetjes aangeboden maar niets wilde ze. Gisteren temp opgenomen die was 38 geen koorts. Uiteindelijk wilde ze wat Bandit aangelengd met wat warm water. Drinken doet ze wel.
Vanmorgen hetzelfde water poepen en een klein beetje Bandit. Geef haar regelmatig Okugest, overgeven heeft ze alleen de 1ste nacht gedaan. Wat kan ik nog meer doen, toch even da?
Angelique
5-sterren
5-sterren

Re: Even afwachten of

Bericht door Angelique »

Ik zou dit even aanzien, zoals ik het lees zie ik al een stijgende lijn. Beetje monitoren op temp en gedrag, af en toe wat klein hapje eten aanbieden.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Ja, dat zou ik ook doen. Vooral zorgen dat ze voldoende vocht binnen krijgt. Dus Bandit, daar warm water op, af laten koelen en een capsule Solgar Advanced 40+ Acidophilus erop doen en dat te drinken/eten geven.

Eventueel zou je ook een half theelepeltje groene leem door het eten kunnen doen.
Greece
5-sterren
5-sterren

Bericht door Greece »

Dank voor jullie adviezen.

Plaats reactie