Even voorstellen.

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Even voorstellen.

kevin.van-wermerskerken
1-ster
1-ster

Bericht door kevin.van-wermerskerken »

Anne in Duitsland schreef:Welkom, Kevin!

Wauw, een therapiekat, wat bijzonder! Ik vind het altijd zo mooi om te lezen dat kinderen baat hebben bij contact met dieren (en dat ze tegelijkertijd leren dat dieren ook levende wezens zijn die respect verdienen!). Heel veel succes gewenst op dat gebied!

Ik ben ook wel nieuwsgierig naar een paar fotootjes, eigenlijk. :biggrin2:
Hoi, Anne!

Ik dus ook. Heb best wel een periode goed moeten denken of Doerak er geschikt voor zou zijn en ik er goed aan zou doen om hem mee te nemen, maar nu ik het resultaat zie bij de kinderen en ook bij hem, maakt dat me erg trots!

Dankjewel voor het lieve compliment! Ik probeer zo nu en dan een updaten te plaatsen! :)
kevin.van-wermerskerken
1-ster
1-ster

Bericht door kevin.van-wermerskerken »

Thessa en Shanti schreef:Welkom hier!
Wat gaaf dat Doerak het zo goed doet als therapiekat. :)

Goed dat je bewust naar een passend maatje zoekt.
Ik ben er persoonlijk steeds minder van overtuigd dat katten altijd het beste samen gehouden worden, sommige katten zijn dol op elkaar maar ik zie het ook vaak misgaan helaas. :-\
Dankjewel Thessa en Shanti!

Ja, ik ben zeer blij met hem & deze uitkomst!

Soms is het een staaltje ongeduld en kan ik hem achter het behang plakken, maar als ik zie hoezeer ik hem er een plezier mee doe en wat voor een uitwerkingen het heeft op te door mij te begeleiden kinderen, dan maakt dat alles goed!

Dat idee heb ik dus ook een beetje. Het zou natuurlijk erg mooi zijn, mocht de kans zich voordoen, dat Doerak een maatje zou vinden, maar ik merk dat de eisen erg hoor zijn. Ik zoek namelijk niet alleen een maatje waar hij mee kan spelen, maar daarnaast moet het ook passen binnen mijn leven, appartement en mijn werk. Het zou enorm veel stress opleveren als het 'maatje' zich niet fijn zou voelen met ten eerste een uitzonderlijk drukke en speelse Doerak, maar daarnaast ook niet mee zou kunnen naar mijn werk. Dat zou stress voor beiden opleveren en dat wil ik natuurlijk voorkomen!
Inge en Bono
5-sterren
5-sterren

Bericht door Inge en Bono »

Welkom op Barfplaats :)

Plaats reactie