Helemaal mis met Snuf
Moderators: koekje, pearlsofpassion
-
K@rin
- 5-sterren

- Contacteer:
Re:Helemaal mis met Snuf
We blijven duimen !!!
Weeg je haar eigenlijk, om te kijken of ze aankomt door de verstopping ?
Weeg je haar eigenlijk, om te kijken of ze aankomt door de verstopping ?
-
jeanne
- 5-sterren

- Contacteer:
we duimen gewoon door.
wel vreemd dat ze niet poept ???
wel vreemd dat ze niet poept ???
ook hier duimen we mee.
Sterkte!!!
Sterkte!!!
We vergeten helemaal hoe het met Snuf gaat, hoe gaat het nou?
Ja, heeft ze al gekakt?
Ik snap er werkelijk geen ruk meer van.... Want nee, ze heeft dus nog steeds niet gekakt! En ze krijgt iedere morgen een laxeermiddel. En ze eet 2 keer per dag haar bakje leeg. En nog steeds geen kak te bekennen! Dus, ik heb haar (slim van jou Karin) op de weegschaal gezet. Wat denk je? Niet afgevallen, niet aangekomen.
??? ??? ??? ??? ??? ???
??? ??? ??? ??? ??? ???
Hm, het moet toch ergens blijven? Nou ja, zolang ze blijft eten zou ik me geen zorgen maken.
Wat raar Liz, doet ze het toch niet ergens stiekum ?
Dat zou ik toch moeten ruiken, zou je denken? Als ik er niet ben, dan gaat ze in de bench (met haar bak) en als ik er wel ben, dan loopt ze door de kamer, maar dan zou ik moeten zien/horen dat ze ergens zit te kakken, toch?! Nou is ze eergisteren wel even buiten geweest (ze was weer eens pleitos voordat ik het in de gaten had) en nu is het niet ondenkbaar dat ze daar ff gauw heeft gekakt.... hoewel we de hele tuin zijn doorgelopen en niks hebben kunnen vinden.... Ik word er echt niet goed van.... Maar ja, net wat jij zegt Tannetje, zolang ze eet kan er toch niks grondig mis zijn met haar darmen? Ik bedoel, als ze waanzinnig verstopt zou zitten, dan zou ze toch stoppen met eten?
Ja, precies. Als ze echt verstopt zit stopt ze met eten of gaat ze zelfs braken. Ik zou wel blijven laxeren.
Ik bedoelde inderdaad buiten, je zou toch denken als ze wel eet maar niet poept dat ze zwaarder moet worden, voelt haar buik ook niet hard aan?
Ik zal Leo vanavond weer haar buik laten voelen, maar volgens mij voelt deze niet echt hard aan. Ze braakt niet, ze is (voor haar doen) redelijk levendig en waggelt af en toe ook door het huis, ze eet en drinkt. En kakt niet
. Ik blijf het raadselachtig vinden, maar ik zal haar scherp in de gaten blijven houden en desnoods bel ik morgen de DA maar weer eens.....
Misschien verbruikt ze wel meer energie met lopen en wordt het voer optimaal benut terwijl ze aan het herstellen is. Zolang ze blijft eten en niet loopt te braken zou ik me niet al te veel zorgen maken. Toen Nero vorig jaar gas in zijn buik had toen kon de DA zijn ontlasting goed voelen en kon toen ook voelen dat het niet vast zat. Zijn buik was toen wel erg opgezet van al dat gas. Heb toen ook laxeer meegekregen en de volgende dag kwam er gewoon een mooie drol.
YES!! Ze heeft gekakt!! Jawel!! Een heuse (flinke) drol, voor haar doen! Ik vond de poep wel te hard. Ik ga dus wel door met het laxeermiddel. En, ik geef haar momenteel ook 1 eierdooier per dag. Dat schijnt ook te laxeren en blijkbaar werkt dat, want gisteren en vandaag heeft ze een eierdooier opgelikt. Vond ze trouwens heerlijk!!
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
geweldig zeg. 
ik blijf duimen dat t helemaal goed komt
ik blijf duimen dat t helemaal goed komt