Geluksmomentje van de dag

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Geluksmomentje van de dag

joel
5-sterren
5-sterren

Bericht door joel »

;D
Lizetta schreef:Eigenlijk een momentje van de hele week:
VL is broeds... ik heb er in 39 weken zwangerschap nauwelijks last van gehad, maar meneer kreeg het van de week ineens op de heupen.
Dus we hebben nu: een eetkamertafel (al 4 maanden zonder), nieuwe stoelen, lampen in de kamer en boven tafel, z'n studeerkamer is af, alle zooi is uit huis, de berging is opgeruimd en ingericht. Hij heeft zelfs een touwtje opgehangen om de kaartjes op te hangen!
;D alles klaar voor de beeb dus!
Succes met de laatste loodjes!
pluk
5-sterren
5-sterren

Bericht door pluk »

Mijn arm, pols en hand tintelen omdat ik veel te lang achter de laptop aan de eettafel heb gezeten. Dus vriendlief ging mijn schouder even masseren.
Dus ik zit daar de puffen en kreunen omdat het pijn doet, komt Scott me ineens doodknuffelen! Echt helemaal tegen me aan op schoot en maar likken en kusjes geven. Echt zo schattig :)
ondanks de pijn toch een geluksmomentje
Border Bandit
5-sterren
5-sterren

Bericht door Border Bandit »

pluk schreef:Mijn arm, pols en hand tintelen omdat ik veel te lang achter de laptop aan de eettafel heb gezeten. Dus vriendlief ging mijn schouder even masseren.
Dus ik zit daar de puffen en kreunen omdat het pijn doet, komt Scott me ineens doodknuffelen! Echt helemaal tegen me aan op schoot en maar likken en kusjes geven. Echt zo schattig :)
ondanks de pijn toch een geluksmomentje
:smitten: :smitten:

Net wakker geworden door maagpijn en opgestaan om wat te eten.
Och, meteen de hond maar even laten plassen: sneeuw!!!! :o :biggrin2:
Aan Bandits reactie te merken was dit zijn eerste sneeuw. Oh, zo heerlijk om te zien! :-*

Eerst ging hij in de ankers: wat ziet het er opeens anders uit? En er vallen dingen van boven, dat is toch wel eng.
Volgende fase was dat sneeuw op de grond toch wel lekker is. Baasje zakte de moed in de schoenen dat hij ooit nog ging plassen, het was allemaal zo leuk om te ontdekken. :D
Heerlijk en daarna kwam de ontlading en begon hij toch te springen en dansen. :-* :-*
Ben benieuwd als hij straks lekker uitgelaten wordt en vrij kan rennen. :biggrin2:
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Zoë net laten spelen in de sneeuw. Ze vind het fantastisch. Ik haat sneeuw maar zo'n dolle bui vind ik dan wel weer prachtig om te zien.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Ik wil die nesteldrang-hormonen graag in een potje stoppen en bewaren voor later.
Wat wordt ons huis toch heerlijk opgeruimd en schoon :biggrin2:

(Ik mag wel een item in het klaagtopic zetten namens manlief, maar goed. Die wordt gék van mijn gepoets. Hij moet vandaag de zolder opruimen ::) ;D )
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Nou kan het nog, de komende 18 jaar gooit je roeping steeds roet in het eten :biggrin2: :P
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Ik zit ook met smart op nesteldrang te wachten. het is overigens ook nodig. Eindelijk eens de resten verdroogde klei onder de bank vandaan enzo.
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

koekje schreef:Ik zit ook met smart op nesteldrang te wachten. het is overigens ook nodig. Eindelijk eens de resten verdroogde klei onder de bank vandaan enzo.
Ik dacht dat kruipende peuters die zelf opaten?
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Die van mij is nogal kieskeurig en een picky eater.
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

Ik ben even terug in mijn oude omgeving en nu blijkt echt dat ik gewoon enorm heimwee naar deze plek had! En Charlie, ook die is zo gek als een deur, hij herkent de bossen nog dondersgoed en is compleet in zijn element. Zo voldaan moe en relaxt, echt zo enorm genieten!
Werken gaat gewoon door en zelfs dat gaat me zoveel makkelijker af. Dit geeft heel veel stof tot nadenken.
kira
5-sterren
5-sterren

Bericht door kira »

Kamertje huren op die oude plek? Geniet van de omgeving zou ik zeggen.

Hier helemaal gelukkig in enorm fijne sneeuw en temperaturen ver onder nul. Inmiddels al weer ruim 11 km gelopen en zo nog even een ronde doen. Ik zou moeten emigreren want ben echt een mens van de koude, zie iedereen als poolbewoners lopen en jawel, het jasje dat ik had aangedaan had ik na een kilometer al weer uit want zelfs nu krijg ik het nog warm in een trui als ik wandel. Maar genieten is het.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Charlie Angel schreef:Ik ben even terug in mijn oude omgeving en nu blijkt echt dat ik gewoon enorm heimwee naar deze plek had! En Charlie, ook die is zo gek als een deur, hij herkent de bossen nog dondersgoed en is compleet in zijn element. Zo voldaan moe en relaxt, echt zo enorm genieten!
Werken gaat gewoon door en zelfs dat gaat me zoveel makkelijker af. Dit geeft heel veel stof tot nadenken.
Oh jee....hoe lang had je daar gewoond? Ik neem aan dat je de polder bedoelt?
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Siberienne »

kira schreef:Kamertje huren op die oude plek? Geniet van de omgeving zou ik zeggen.

Hier helemaal gelukkig in enorm fijne sneeuw en temperaturen ver onder nul. Inmiddels al weer ruim 11 km gelopen en zo nog even een ronde doen. Ik zou moeten emigreren want ben echt een mens van de koude, zie iedereen als poolbewoners lopen en jawel, het jasje dat ik had aangedaan had ik na een kilometer al weer uit want zelfs nu krijg ik het nog warm in een trui als ik wandel. Maar genieten is het.
Ik hoorde jou ook over langlaufers en dacht YES, sneeuw!! Waar woon jij ergens?
Charlie Angel
Moderator

Re: RE: Re: Geluksmomentje van de dag

Bericht door Charlie Angel »

Angelique schreef:
Oh jee....hoe lang had je daar gewoond? Ik neem aan dat je de polder bedoelt?
Inderdaad bedoel ik de polder en ik heb daar bijna 8 jaar gewoond.
kira schreef:Kamertje huren op die oude plek? Geniet van de omgeving zou ik zeggen.

Ik zie perspectieven. Jullie daar en ik hier.[emoji3]
Maar fijn dat jullie het zo goed naar jullie zin hebben, geniet van de rust! En ik zie het voor mij, allemaal poolmannetjes en jij in een trui. [emoji16] [emoji16]
Shanti en co
5-sterren
5-sterren

Bericht door Shanti en co »

Voor het eerst koffie gezet op mijn kamer en die was lekker. :D
Ik had van sinterklaas een ding gekregen wat op het fornuis moet maar ben een beetje verwend dus wil koffie van versgemalen bonen. De bonenmaler vergat ik steeds mee te nemen (of het paste niet) maar vandaag ging ik met ouders met de auto dus kon alles mee.
Geluksmomentje 2, zelf in Utrecht auto gereden zonder ongelukken :cool: wel 2 keer verkeerd gereden omdat onze tomtom stom is. :P

Plaats reactie