Dat is een site waarmee je bestanden kunt versturen. Als je veel of grote foto's hebt past dat niet in een mailtje en met wetransfer.com kun je gratis tot 2GB versturen.tt-tjes schreef:Ik wil eigenlijk ook wel een ander onderschrift zodat Bono er ook bij staat. Maar wat is wettransfer? Ben een absolute leek in dat soort dingen.
Wil er iemand een onderschrift?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Shanti en co
- 5-sterren

Re: Wil er iemand een onderschrift?
- *Monique
- 5-sterren

- Contacteer:
ja ik wel
Ik ben een poosje afwezig geweest en mijn onderschrift mag wel eens vernieuwd worden zie ik.
Heb een mooie van de honden maar weet zelf ff niet meer hoe deze te veranderen
Ik ben een poosje afwezig geweest en mijn onderschrift mag wel eens vernieuwd worden zie ik.
Heb een mooie van de honden maar weet zelf ff niet meer hoe deze te veranderen
Ik zou ook wel een mooi onderschrift van mijn heren willen hebben. kom zelf niet verder dan het samenvoegen van foto's in photoscape. Als je nog tijd hebt, waar moet ik de foto;s dan naar toesturen? Ze staan dacht ik op mijn facebookpagina..
-
Shanti en co
- 5-sterren

Foto's sturen kan altijd, als ik het druk heb duurt het misschien even voor ik er mee bezig ga.
Ze kunnen naar thessavd@hotmail.com gestuurd worden.
Facebook verkleint de foto's dus ik heb liever de originele foto's als dat kan.
Ze kunnen naar thessavd@hotmail.com gestuurd worden.
Facebook verkleint de foto's dus ik heb liever de originele foto's als dat kan.
- -Annemarie-
- 5-sterren

Oh ja, het zit hier nog steeds in de planning om een paar mooie foto's te maken. Maar er is altijd wel wát. Camera niet mee, of net te laat. Hond wil niet meewerken. En nu ziet ze er niet uit, eerst plukken. 
Lekker, zo even vakantie thuis! Hoe vind je de studie tot nu toe?
En dan zie ik daar ineens mijn Marre weer in het water springenThessa en Shanti schreef:
-
Shanti en co
- 5-sterren

Ow wat toevallig. Ik heb deze voor het stabij en wetter forum gemaakt en had mooie foto's gebruikt die eerder de hoofdfoto waren geweest.Mickie schreef:En dan zie ik daar ineens mijn Marre weer in het water springen(2e van links boven)
-
Shanti en co
- 5-sterren

Ik vind het erg leuk en interessant tot nu toe. Op het varkenspracticum na (toen wist ik weer goed waarom ik geen varken wil eten-Annemarie- schreef:Oh ja, het zit hier nog steeds in de planning om een paar mooie foto's te maken. Maar er is altijd wel wát. Camera niet mee, of net te laat. Hond wil niet meewerken. En nu ziet ze er niet uit, eerst plukken.
Al mis ik wel een beetje de uitdaging die ik van de uni verwacht had. Niet dat ik alles gelijk snap en makkelijk vind maar moeilijk vind ik het ook niet.
yessss gelukt
bedankt thessa
huh hij staat er niet onder....
bedankt thessa
Daar moet je bij de opties onder het bericht het vinkje Onderschrift toevoegen voor aanvinken.bordie schreef:yessss gelukt
bedankt thessa
even proberen
top dankjeAprilsnow schreef:Daar moet je bij de opties onder het bericht het vinkje Onderschrift toevoegen voor aanvinken.
dat hoefde vroeger nooit...
-
Shanti en co
- 5-sterren

Hij staat er nu nog niet standaard in, alleen wanneer je het aanvinkt bij de reactie die je schrijft.bordie schreef:top dankje
dat hoefde vroeger nooit...
Bij Gebruikerspaneel --> Forumvoordeuren --> Wijzig weergave opties , kun je "onderschriften weergeven" op "ja" zetten. Dan wordt je onderschrift als het goed is standaard toegevoegd.
Oh ik kom hier te weinig eigenlijk maar zou je voor mij ook een onderschrift willen maken met mijn 6 katten?
-
Shanti en co
- 5-sterren

Ja, als je foto's stuurt en eventueel zegt wat je graag wilt ga ik ermee bezig wanneer ik er tijd voor heb.paasnini schreef:Oh ik kom hier te weinig eigenlijk maar zou je voor mij ook een onderschrift willen maken met mijn 6 katten?