Juice challenge 4 t/m 8 april

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Juice challenge 4 t/m 8 april

Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Anne in Duitsland schreef:Zo, ik heb de Powerhouse net gemaakt, maar bij gebrek aan de vereiste poedertjes heb ik een theelepel tarwegraspoeder en neempoeder gebruikt. Sodechristene, wat is dat neempoeder bitter! Gelukkig lijkt het bittere minder te worden naarmate het wat langer gemengd is met de overige ingrediënten, maar oef, die eerste slok was wel effe :o !
Bij gebrek aan broccoli en rauwe erwten (moet vandaag boodschappen doen) heb ik een halve groene paprika, een halve venkelknol en een pastinaak gebruikt; de pastinaak vooral omdat de Kuvings nogal moeite heeft met de vezels van de ananas, daar moet echt iets hards achteraan om het uitwerpen van de vezels door het apparaat te helpen.

Ik moet de Breath of Fresh Air nog maken, maar heb geen rode biet en geen munt in huis. Gaat lekker hier! ;D
Is dat hetzelfde neem als waarvan ik de olie in mijn huis spray om huistofbeestjes om zeep te helpen? :o :o
Dat spul stinkt uuuuuren in de wind, dat is toch niet eetbaar?! ;D
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Hope schreef:Is dat hetzelfde neem als waarvan ik de olie in mijn huis spray om huistofbeestjes om zeep te helpen? :o :o
Dat spul stinkt uuuuuren in de wind, dat is toch niet eetbaar?! ;D

Dan is het waarschijnlijk niet hetzelfde spul. :biggrin2:

Maar inderdaad, jij hebt de olie, ik het poeder. Het poeder is goed voor den mensch, schijnt het. De olie ga ik ook inzetten tegen beestjes (vlooien, teken) van de zomer.
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Gatver Anne! :P

Ik heb hier zoiets van is het nog geen 16 uur? please....
Nou voel me wel flauw maar goed had ik ook verwacht he. Gebrek aan eten en mijn andere grote verslaving cola max. Gek he dan? Maar goed die gaan we ook om zeep helpen deze weken :D
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Ik heb ook honger, hoofdpijn en ben licht in mijn hoofd. Ik heb nog een beetje sap over van vanmiddag. Zo maar even nuttigen dan.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Update: de neem wordt niet minder bitter na een paar uur mixen met andere smaakjes. :-X Knijper op de neus en go, dus. Heb wel hennepproteïnepoeder in de supermarkt gevonden, trouwens. :o Wat ze in Leipzig allemaal niet kunnen! :o :biggrin2:
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Omdat ik nog alle apparatuur moet aansluiten vanwege een nieuw meubel ( leuk zo'n uitgebreide verzameling) en nog mijn sapjes moet voorbereiden voor morgen en net nog na de DA ben geweest met Kaio, toch maar bloedprikken ( zal niets goed zijn hoogswaarschijnlijk) heb ik net toch een raw bar genuttigd, anders trok ik het echt niet. Pfff ga maar weeer gauw verder anders ben ik om 10 nog niet klaar.
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Hier net klaar met de sapjes voor morgen voorbereiden. Ik zit nu met mijn laatste sapje in een warm bad. Nog steeds flink hoofdpijn. Na het bad duik ik lekker mijn bed in. Ik hoop dat Zoë ook vroeg naar bed wil vandaag. [emoji16]

hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Dag 2 is begonnen. Net opgestaan en nog steeds hoofdpijn. Vandaag moet ik weer braaf naar kantoor. De sapjes staan al klaar.
Veel succes vandaag!

Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Ik heb een grote opbrengst van alle sappen, vooral die met banaan en avocado, maar ook die andere best wel .
Vind ik helemaal niet erg!!!!! :D
Wat vinden jullie van het sodium shotje ?

Oja gisteravond nog heel stout geweest, heb nog een wortel gegeten :biggrin2:
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Ik had ook echt heel erg veel. Ik heb van het ontbijtsap ruim 600 ml meegenomen. Van die groene heb ik iets van 750 ml ofzo. Het eerste sapje heb ik bijna op. Ik vond em best wel lekker. Ik hoop dat die groene ook lekker gaat zijn. Ik heb er zo mijn twijfels over. [emoji53]

Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Ik ga zometeen weer sap maken. Ben erg benieuwd naar die shot, is die drinkbaar? Mijn neempoederbrouwsel van gisteren heb ik uiteindelijk aangevuld met een kwart fles bananennektar die ik nog over had van m'n verjaardagsfeestje zondag; toen was het wel te pruimen. Vandaag maar geen neempoeder door 't sap! :biggrin2:

O, en inderdaad, als je sap van een slowjuicer gewend bent, smaakt sap uit een centrifuge helemaal niet meer. Zo'n groot verschil, echt!
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Anne in Duitsland schreef:Ik ga zometeen weer sap maken. Ben erg benieuwd naar die shot, is die drinkbaar? Mijn neempoederbrouwsel van gisteren heb ik uiteindelijk aangevuld met een kwart fles bananennektar die ik nog over had van m'n verjaardagsfeestje zondag; toen was het wel te pruimen. Vandaag maar geen neempoeder door 't sap! :biggrin2:

O, en inderdaad, als je sap van een slowjuicer gewend bent, smaakt sap uit een centrifuge helemaal niet meer. Zo'n groot verschil, echt!
Ik zou nog steeds de neempoeder op je vloerbedekking strooien in plaats van in sap doen.
;D ;D ;D
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Hope schreef:Ik zou nog steeds de neempoeder op je vloerbedekking strooien in plaats van in sap doen.
;D ;D ;D
Ik heb geen vloerbedekking, dus ik moet 't wel opdrinken. :biggrin2:
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Anne in Duitsland schreef:Ik heb geen vloerbedekking, dus ik moet 't wel opdrinken. :biggrin2:
Nou gauw vloerbedekking kopen dus ;)

Zit nu pas aan mijn groene sap, ik vind hem niet vies hoor, hij is wat groenig maar ook wel zoetig, voor mij prima te doen.

Het shotje.... eh die heb ik opgedronken vanochtend. hmmm wat ik al dacht: te komkommer bleekselderij achtig ;D
Maar doe mij maar liever dat gember shotje heerlijk
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Kaio schreef:Nou gauw vloerbedekking kopen dus ;)

Zit nu pas aan mijn groene sap, ik vind hem niet vies hoor, hij is wat groenig maar ook wel zoetig, voor mij prima te doen.

Het shotje.... eh die heb ik opgedronken vanochtend. hmmm wat ik al dacht: te komkommer bleekselderij achtig ;D
Maar doe mij maar liever dat gember shotje heerlijk
;D ;D :doh:

Ik heb uit luiheid, en omdat ik hem zo lekker vind, vanochtend weer de gembershot gemaakt. Doe ik altijd als ik sap maak, ik vind die zoooo geweldig!

De rooie van vandaag vind ik trouwens ook heerlijk. En nou ja, de groene ook. ;D

Morgen klein kinkje in kabel: de buurvrouw heeft net alle buurvrouwen (dus ook mij) uitgenodigd op de nieuwjaarskoffie morgen... Naja, ik hield me toch al niet strikt aan het programma. Overmorgen weer braaf verder! :D

Plaats reactie