Zitten op ons vaste vakantieadres waar inmiddels 40 km langlaufloipe geprepareerd ligt. Nog een week genieten en dan moeten we weer retour naar de Hollandse winter.Siberienne schreef:Ik hoorde jou ook over langlaufers en dacht YES, sneeuw!! Waar woon jij ergens?
Geluksmomentje van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Geluksmomentje van de dag
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
kira schreef:Zitten op ons vaste vakantieadres waar inmiddels 40 km langlaufloipe geprepareerd ligt. Nog een week genieten en dan moeten we weer retour naar de Hollandse winter.
Ah, ok, op die fiets...
Geniet nog van je week aldaar!
Dan denk je dat Oscar na gisteren de eerste keer 5 km lopen in bijna 1,5 jaar, vandaag wel moe zou zijn of misschien toch een beetje last van zijn rug zou kunnen hebben. Nee hoor, of meneer vanmiddag niet alleen het grote rondje, maar ook zijn zelfbedachte extra stuk naar de andere wijk met hem wilde lopen.
Ik ga hem nog onkruid noemen, want na alle keren dat we zo in de piepzak hebben gezeten en hij het nu weer zo boven verwachting goed doet is de uitspraak "onkruid vergaat niet" zo langzamerhand wel van toepassing! Joepie!
Ik ga hem nog onkruid noemen, want na alle keren dat we zo in de piepzak hebben gezeten en hij het nu weer zo boven verwachting goed doet is de uitspraak "onkruid vergaat niet" zo langzamerhand wel van toepassing! Joepie!
Kaela schreef:Dan denk je dat Oscar na gisteren de eerste keer 5 km lopen in bijna 1,5 jaar, vandaag wel moe zou zijn of misschien toch een beetje last van zijn rug zou kunnen hebben. Nee hoor, of meneer vanmiddag niet alleen het grote rondje, maar ook zijn zelfbedachte extra stuk naar de andere wijk met hem wilde lopen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
- pearlsofpassion
- Moderator
Wat fijn!Kaela schreef:Dan denk je dat Oscar na gisteren de eerste keer 5 km lopen in bijna 1,5 jaar, vandaag wel moe zou zijn of misschien toch een beetje last van zijn rug zou kunnen hebben. Nee hoor, of meneer vanmiddag niet alleen het grote rondje, maar ook zijn zelfbedachte extra stuk naar de andere wijk met hem wilde lopen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: RE: Re: Geluksmomentje van de dag
Goed bezig!!Kaela schreef:Dan denk je dat Oscar na gisteren de eerste keer 5 km lopen in bijna 1,5 jaar, vandaag wel moe zou zijn of misschien toch een beetje last van zijn rug zou kunnen hebben. Nee hoor, of meneer vanmiddag niet alleen het grote rondje, maar ook zijn zelfbedachte extra stuk naar de andere wijk met hem wilde lopen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Mooi!Kaela schreef:Dan denk je dat Oscar na gisteren de eerste keer 5 km lopen in bijna 1,5 jaar, vandaag wel moe zou zijn of misschien toch een beetje last van zijn rug zou kunnen hebben. Nee hoor, of meneer vanmiddag niet alleen het grote rondje, maar ook zijn zelfbedachte extra stuk naar de andere wijk met hem wilde lopen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar dan ben je nog wel vriendelijk in je bijnaampjes. We hadden Maci al kakkerlak gedoopt om dezelfde reden als onkruid vergaat niet
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Go Oscar! 
Vandaag eens een keer blij met Buienradar. Anders was ik nu een verzopen kat geweest geloof ik. Ik stond namelijk op het punt te gaan wandelen, zou nu halverwege zijn geweest, en het komt met bakken uit de hemel 
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Op mijn werk hadden we een soort elearning met competitie verband. Via een appje moesten we een 11 tal quizzen maken, de mensen met de meeste punten (top 40) zouden een prijsje krijgen en het beste team zou een teamuitje winnen. Nu is ons team met 8 mensen waarvan de helft lekker fanatiek was en alles hebben gemaakt, de andere helft niet. Maar we zijn dus alle 4 in de top 40 terecht gekomen, dus we zijn wel beloond! Ik had 2 Pathé kaartjes gewonnen!
Het was in samenwerking met Coca cola dus we hadden ook nog 1 coca cola hoodie gekregen, maatje M. Ben ik van de 4 toch de enige die in een M past [emoji16] dus ik had dubbel prijs!
In april begint de volgende competitie, dan onze collega's maar achter de broek zitten want dat team uitje willen we ook wel [emoji6]
Het was in samenwerking met Coca cola dus we hadden ook nog 1 coca cola hoodie gekregen, maatje M. Ben ik van de 4 toch de enige die in een M past [emoji16] dus ik had dubbel prijs!
In april begint de volgende competitie, dan onze collega's maar achter de broek zitten want dat team uitje willen we ook wel [emoji6]
Het hekje van de tuin was open gewaaid en mijn puppy kon de weg op.
Dat heeft hij niet gedaan, hij kwam vrolijk kwispelend naar mij gelopen, ik was de stallen aan het uitmesten. Trots op het ventje!
Dat heeft hij niet gedaan, hij kwam vrolijk kwispelend naar mij gelopen, ik was de stallen aan het uitmesten. Trots op het ventje!
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik heb een hele rits aan geluksmomentjes!!!
Ten eerste vind ik de sneeuw geweldig, vandaag voor het eerst in het licht (Lente!!) naar huis gegaan, de koop van mijn nieuwe huis is rond en ik ga vanavond een nieuwe wasmachine kopen (en hopelijk dan wassen want ik kan al 2 weken niet wassen)

Ten eerste vind ik de sneeuw geweldig, vandaag voor het eerst in het licht (Lente!!) naar huis gegaan, de koop van mijn nieuwe huis is rond en ik ga vanavond een nieuwe wasmachine kopen (en hopelijk dan wassen want ik kan al 2 weken niet wassen)
Ik zou ook meteen een staatslot kopen
Wat fijn allemaal
Wat fijn allemaal
Hier iets soortgelijks. Otje had vanmorgen de tussendeur boven open gekregen en zat bovenaan de trap toen ik Oscar de gang in liet. En hij heeft haar niet opgegetenHope schreef:Het hekje van de tuin was open gewaaid en mijn puppy kon de weg op.
Certificering examen gehaald
al is humeur alweer verpest, zie klaagtopic.....