Je overleeft het! Maar het is een zware weg
Klaagtopic
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Re: Klaagtopic
Welkom bij de griep van 16/17
- Angelique
- 5-sterren

Ik kon nog geen 3 woorden zeggen zonder in een hoestbui te vervallen, dus ik heb codeïne genomen, kon de rest van de familie ook wat slapen. Ik begon met een hele hardnekkige kriebelhoest en die ging pas na een week over in een beetje productieve hoest. Maar toen had ik wel een rauwe strot van het hoesten. Ondanks tig flessen hoestdrank.Kim_S schreef:![]()
Uhm, het zit muurvast allemaal, maar er is heel af en toe wel een "productieve hoest". En dan moet er juist geen codeine in toch?
Tja Kim. Ik begon een aantal weken geleden ook met een uitbreidend hoestje wat erger werd, tot overgeven aan toe. De hoest bleek door golvend maagzuur te komen, die griep was ik met een ruime week echt wel weer vanaf, het overgeven bleek een tweelingzwangerschap 
Pffff het begint een wat productievere hoest te worden. Weet ook niet of ik daar blij van wordt, blijf maar hoesten. Maar nu komt het in ieder geval los, dat is fijn.
Enne Koek, geen tweeling hier. Ook geen eenling. Helemaal geen ling

Enne Koek, geen tweeling hier. Ook geen eenling. Helemaal geen ling
Ik heb gewoon stemrust opgelegd gekregen van de huisarts
Das net zoiets als een vis een zwemverbod geven.... Totaal kansloos
Maar oke, ik doe mijn best en doe:

Das net zoiets als een vis een zwemverbod geven.... Totaal kansloos
Maar oke, ik doe mijn best en doe:
Ik vond het al zo rustig ineens!Kaela schreef:Ik heb gewoon stemrust opgelegd gekregen van de huisarts![]()
Das net zoiets als een vis een zwemverbod geven.... Totaal kansloos![]()
Maar oke, ik doe mijn best en doe:![]()
![]()
![]()
Beterschap!
Oh jee, dat is erg lastig ja! Misschien zo nu en dan eens fluisteren of anders toch maar uitschrijven.Kaela schreef:Ik heb gewoon stemrust opgelegd gekregen van de huisarts![]()
Das net zoiets als een vis een zwemverbod geven.... Totaal kansloos![]()
Maar oke, ik doe mijn best en doe:![]()
![]()
![]()
Hoe dan ook, beterschap!
Mijn klaag..
Gister eerste dag op onze andere vestiging gewerkt. Dat is een slachthuis.
Ik keek er al erg tegenop.. hoe hypocriet het ook is want ik eet gewoon vlees.
Viel me toch wel zwaar hoor. Al die koeien daar, wachtend op hun dood. Met hun vrolijk flapperende oortjes.
Ik begrijp steeds beter dat mensen vegetarisch willen eten.
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Dat zie je als consument meestal niet, dat de dieren achter de schermen op hun dood staan te wachtenHylos schreef:
Mijn klaag..
Viel me toch wel zwaar hoor. Al die koeien daar, wachtend op hun dood. Met hun vrolijk flapperende oortjes.![]()
Ik ging vroeger nog wel naar het slachthuis voor de honden, kreeg je een nog warme pens mee
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Een klacht van Bella: dat postbodes niet even kijken of er iemand onder de brievenbus zit
Ze kreeg een brief op haar hoofd en schrok zich kapot, inclusief plasje.
Ze kreeg een brief op haar hoofd en schrok zich kapot, inclusief plasje.
Oei dat is wel confronterend ja. Dan wordt het nog veel tastbaarder als bij het uitbenen.Hylos schreef:Oh jee, dat is erg lastig ja! Misschien zo nu en dan eens fluisteren of anders toch maar uitschrijven.![]()
Hoe dan ook, beterschap!
Mijn klaag..
Viel me toch wel zwaar hoor. Al die koeien daar, wachtend op hun dood. Met hun vrolijk flapperende oortjes.![]()
Mijn collega's vinden het bijzonder lolligKim_S schreef:Ik vond het al zo rustig ineens!![]()
Beterschap!
Na 5 keer flink ziek te zijn geweest afgelopen jaar blijft het wel wat hangen. Ik voel me op zich prima, heb niet echt last van mijn keel. Maar blijf net wat hoesterig, moe enz. Die weerstand laat zich maar heel moeizaam weer op peil krijgen. Niets aan.
Dat wordt communiceren door middel van appen
Wel balen dat het maar niet helemaal over wil gaan
Wel balen dat het maar niet helemaal over wil gaan
-
frodo quin
- 5-sterren

Kaela schreef:Mijn collega's vinden het bijzonder lolligen meneer vond het helemaal geen gek idee dat ie nu van alles kan zeggen zonder weerwoord....
Na 5 keer flink ziek te zijn geweest afgelopen jaar blijft het wel wat hangen. Ik voel me op zich prima, heb niet echt last van mijn keel. Maar blijf net wat hoesterig, moe enz. Die weerstand laat zich maar heel moeizaam weer op peil krijgen. Niets aan.
Beterschap.
Er zit vogelschijt op mijn ramen en de glazenwasser komt pas over 2 maanden weer 
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Dat is verschrikkelijk
Ik heb 3 dagen terug een magic mop besteld en erachteraan gemaild dat er geen betaalgegevens in de bestelbevestiging staan, maar heb nog niets terug gehoord
Ik heb 3 dagen terug een magic mop besteld en erachteraan gemaild dat er geen betaalgegevens in de bestelbevestiging staan, maar heb nog niets terug gehoord