Huizen kopen/verkopen?

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Huizen kopen/verkopen?

Neally
5-sterren
5-sterren

Bericht door Neally »

zo lekker om te lezen en plaatjes bij te kijken....

(en heus niet jaloers op sommige thuizen) :biggrin2:
Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

Fenixjuh wat een leuk huis en tuin!
Fenixjuh
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Fenixjuh »

Pffff... >:( >:(

Wie zei ook weer dat een huis kopen leuk was? Met heel veel drammen heb ik het voor elkaar gekregen dat we alles in 2016 hebben geregeld, donderdag 29-12 vroeg ik nog aan die meneer 'nu is alles compleet he' en alles was goed.....

Ondertussen al een keer langs geweest omdat ze de incasso van hypotheek op de verkeerde naam hadden, ze wilden nog een kopie van mijn contract en vandaag een leuk mailtje of we allebei een nieuwe werkgeversverklaring wilden opgeven (die van mij was maar tot 6 januari geldig en bij VL hadden ze een verouderd model gebruikt waar precies alles opstond, alleen dan in een andere volgorde) en of ik nog iets van mijn pensioen op wilde geven.... >:( >:( >:( :-X :-X :-X (tegen de tijd de hypotheek is afgelost, mag ik nog ruim 10 jaar werken voor pensioen..)

En over 6 dagen moet de financiering rond zijn stelletje *****
Eef+Stippels
5-sterren
5-sterren

Bericht door Eef+Stippels »

Een huis kopen is helemaal niet leuk >:(
Wat een rompslomp. Gelukkig is het bij ons achter de rug.
Nu nog het oude huis verkopen. Staat nu 3,5 mnd te koop. Wel bezichtigingen, maar het wachten is op een bod :P
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Hypotheek regelen is absoluut niet leuk, zijn een stelletje mierenn**kers.
Hier werkgeversverklaring waarbij de adviseur hem blijkbaar had uitgeprint en opnieuw ingescand. Bleek de handtekening 'te zwart' ::)
Sterkte Fenixjuh!
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Geen opgeluchter gevoel dan wanneer je bij de notaris de deur achter je dicht doet.
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

Angelique schreef:Geen opgeluchter gevoel dan wanneer je bij de notaris de deur achter je dicht doet.
Precies mijn idee! :)
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Angelique schreef:Geen opgeluchter gevoel dan wanneer je bij de notaris de deur achter je dicht doet.
Ik kan werkelijk niet wachten. (Huis verkopen dan ipv kopen)
Maar toch wacht ik alweer 8,5 jaar, en waarschijnlijk nog langer...
Fenixjuh
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Fenixjuh »

Pffff... Was me het dagje wel, werkgever heeft zelfs ook al gebeld om te zeggen dat ze prutsers zijn en moeten opschieten met de hypotheek... ::) ::) :)

Bijna alles lijkt nu geregeld, nog 1 werkgeversverklaring die hopelijk snel via de post komt en dan hopelijk echt alles rond...

Ach arme Kim, al 8 jaar.. Pfff... Hopelijk trekt het bij jullie ook snel aan :duimen:
Lizetta
5-sterren
5-sterren

Re: RE: Re: Huizen kopen/verkopen?

Bericht door Lizetta »

Fenixjuh schreef:Pffff... >:( >:(

Wie zei ook weer dat een huis kopen leuk was? Met heel veel drammen heb ik het voor elkaar gekregen dat we alles in 2016 hebben geregeld, donderdag 29-12 vroeg ik nog aan die meneer 'nu is alles compleet he' en alles was goed.....

Ondertussen al een keer langs geweest omdat ze de incasso van hypotheek op de verkeerde naam hadden, ze wilden nog een kopie van mijn contract en vandaag een leuk mailtje of we allebei een nieuwe werkgeversverklaring wilden opgeven (die van mij was maar tot 6 januari geldig en bij VL hadden ze een verouderd model gebruikt waar precies alles opstond, alleen dan in een andere volgorde) en of ik nog iets van mijn pensioen op wilde geven.... >:( >:( >:( :-X :-X :-X (tegen de tijd de hypotheek is afgelost, mag ik nog ruim 10 jaar werken voor pensioen..)

En over 6 dagen moet de financiering rond zijn stelletje *****
Al die papieren rompslomp is echt een hel... Bij mij klopte de verklaring niet, reden: ze wilden het per jaar (stond nergens) en op de verklaring stond het per maand. Daardoor zat er een verschil in van 6 cent (afronding). Wat was ik blij met mijn werkgever! Die had binnen 2 dagen een nieuwe opgestuurd!
En dan denk je klaar te zijn, moet er toch nóg ergens een handtekening bij of op, blijkt er een pagina te missen bij een hele stapel die je moest paraferen, blijkt een document niet door ons beiden ondertekend te moeten worden (terwijl we er 1 kregen en er 2 streepjes onder stonden).
Bij de notaris zitten en die laatste handtekening zetten is echt een verademing!
Wij zijn overigens 2 weken over onze termijn gegaan, maar hadden daarvoor een verklaring (dat van de papieren was namelijk een fout van bank+hypotheker). En bij een woning die nog niet af is, hebben ze wel 2 weken extra ;)
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

Eef+doggies schreef:Een huis kopen is helemaal niet leuk >:(
Wat een rompslomp. Gelukkig is het bij ons achter de rug.
Nu nog het oude huis verkopen. Staat nu 3,5 mnd te koop. Wel bezichtigingen, maar het wachten is op een bod :P
Hier is gelukkig ook alles achter de rug. Wat een gedoe zeg.
Eef+Stippels
5-sterren
5-sterren

pike schreef:Hier is gelukkig ook alles achter de rug. Wat een gedoe zeg.
+1

Ik zit me af te vragen of we de gekleurde muren (met wat hondenpootjes :cool: ) wit moeten sauzen voor de verkoop....

Helemaal geen zin in, in het nieuwe huis is nog zoveel te doen.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Eef+doggies schreef:+1

Ik zit me af te vragen of we de gekleurde muren (met wat hondenpootjes :cool: ) wit moeten sauzen voor de verkoop....

Ik zou het doen, al is het alleen maar om van die hondenpootjes af te zijn. Neutraal en fris is het 1ste vereiste.
Eef+Stippels
5-sterren
5-sterren

Angelique schreef:Ik zou het doen, al is het alleen maar om van die hondenpootjes af te zijn. Neutraal en fris is het 1ste vereiste.
Chips. Daar was ik al bang voor...
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Eef+doggies schreef:+1

Tja, lastig inschatten hoe erg het is. In mijn appartementje zat groenblauwe behang in de woonkamer met kattenkrabsporen en knalrode verf op behang in de slaapkamer. Maar wel op loopafstand van centrum groningen waar de markt redelijk overspannen is. Huis was daardoor redelijk vlot verkocht.

Plaats reactie