De schade na een stukje brood
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Lil
Re: De schade na een stukje brood
Maar Nelson had brood gegeten en geen poep dus dat is mbt korf wel een verschil.
Mooi dat die band gewerkt heeft. Ik wil wel even waarschuwen dit heel voorzichtig te doen. Slechts geurloze spray.... ik heb een hond gehad die zich daar zooooooo wezenloos van geschrokken is... pffffff.....
Voor hem was spray zo extreem dieronvriendelijk. Ik denk dat hij "stroom" vriendelijker had gevonden (gelet op zijn milde reacties op schrikdraad met niet al te hoog voltage). Dus ik zou dit niet zomaar zelf uitproberen. Kan nogal schadelijk zijn die diervriendelijke sprayband ook al verwacht je dat dus niet.
Mooi dat die band gewerkt heeft. Ik wil wel even waarschuwen dit heel voorzichtig te doen. Slechts geurloze spray.... ik heb een hond gehad die zich daar zooooooo wezenloos van geschrokken is... pffffff.....
Voor hem was spray zo extreem dieronvriendelijk. Ik denk dat hij "stroom" vriendelijker had gevonden (gelet op zijn milde reacties op schrikdraad met niet al te hoog voltage). Dus ik zou dit niet zomaar zelf uitproberen. Kan nogal schadelijk zijn die diervriendelijke sprayband ook al verwacht je dat dus niet.
Ja, dat maakt echt verschil denk ik. En Nelson vreet geen poep. In elk geval geen brokkendrollen, en kattenpoep moet hij ook niets van hebben. De enige drollen die hij opvreet zijn denk ik van de homo sapiens viezerikusLil schreef:Maar Nelson had brood gegeten en geen poep dus dat is mbt korf wel een verschil.
Voorlopig ga ik niet meer maatregelen nemen dan ik al doe. Hij moet al zoveel inleveren voor zijn allergieën, dat ik het risoco van een stuk brood wat maar sporadisch voorkomt gewoon ga nemen. Nog even en ons hele leven staat in het teken van Nelson en zijn jeuk.
Gadver!! Ja echt ongelooflijk, maar wel hilarisch zoals hij reageerde. Ik hoop dat ik ook eens 1 betrap!! Haha!!Lizzy schreef:Gisteren zie ik ineens een blote reet midden in het bos. Meneer de jogger zat daar te kakken. Dus ik zeg "gatverdamme, ruimt u dat wel even op, anders staan mijn honden uw schijt zo meteen op te eten". Hij deed gauw zijn broek omhoog en rende weg. Vieze aso. En ik word dan geacht wel de hondenpoep op te ruimen
![]()
Bij mij krijgen ze er geen dingen van maar het is toch te goor voor woorden, het idee dat je hond een mensendrol op staat te kauwen![]()
![]()
![]()
Hij trok zijn broek omhoog en rende weg! Ik vond het helemaal niet hilarischchery schreef:Gadver!! Ja echt ongelooflijk, maar wel hilarisch zoals hij reageerde. Ik hoop dat ik ook eens 1 betrap!! Haha!!
Zonder zijn kont af te vegen!!! Bleh!!!Lizzy schreef:Hij trok zijn broek omhoog en rende weg! Ik vond het helemaal niet hilarisch![]()
![]()
Ik was bijna niet meer misselijk 's ochtends.
chery schreef:Zonder zijn kont af te vegen!!! Bleh!!!
Hahahaha
koekje schreef:Ik was bijna niet meer misselijk 's ochtends.
Sorry Koek
-
Parelridder
- 5-sterren

- Contacteer:
Lizzy schreef:Hahahaha! Ik hoop dat ie een hele klont stront nog in zijn onderbroek had zitten. En dat dit lekker tussen zijn billen is gaan pletten tijdens het rennen. En dat zijn net nieuwe vriendin hem betrapt in de badkamer, met een mega grote strontvlek in zijn onderbroek en hij haar uit moest leggen hoe ie daar aan is gekomen.
én zijn wasmachine stuk bleek!
Parelridder schreef:![]()
![]()
![]()
én zijn wasmachine stuk bleek!
Whahahaha, ja, dus dat hij het met de hand uit moest spoelen
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

En dat zijn boiler net die ochtend kapot was gegaan en dat het vrijdag was en er pas na het weekend een monteur kon komen.Lizzy schreef:Whahahaha, ja, dus dat hij het met de hand uit moest spoelen![]()
![]()
Heerlijk die fantasieën!!