Juice challenge 4 t/m 8 april
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: Juice challenge 4 t/m 8 april
Ik zit aan mijn laatste rode sapje. Beetje vroeg vandaag, maar ik moet vanavond naar franse les. Ik neem wel een nakd reepje mee voor de zekerheid.
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
-
hannabelgje
- 5-sterren

Uiteraard gisteravond vergeten mijn reepje mee te nemen en gisteren met gierende honger naar bed gegaan.
Vanmorgen mijn laatste beetje rode sap op gemaakt nog van gisteren. Was een mooi ontbijt. Net weer nieuwe boodschapjes gedaan voor de komende dagen. Goedkoop is het niet.....
Veel succes weer vandaag!!
Vanmorgen mijn laatste beetje rode sap op gemaakt nog van gisteren. Was een mooi ontbijt. Net weer nieuwe boodschapjes gedaan voor de komende dagen. Goedkoop is het niet.....
Veel succes weer vandaag!!
Ik heb nu wel hoofdpijn maar ik denk dat dat volledig los staat van het sappen. Heb k altijd nl. in deze week. Qua honger valt het me nu nog mee, dag 1 was wel een ramp. Gister ging ie uitstekend. Vandaag tot nu toe ook goed. Ga dalijk maar eens wat sporten. Gelukkig alleen wat balans dus geen gejump en zo. Dus ok voor mijn hoofd, hoop ik dan
Tja goedkoop en duur. Een groot deel van ons geld gaat tegenwoordig naar andere zaken als voeding. Terwijl eigenlijk voeding het belangrijkst zou moeten zijn, Nou weet ik he veel van die andere dingen moeten tegenwoordig ook en dat het niet altijd makkelijk is om geld over te houden voor goede voeding. En daarbij moet ik dus ook zeggen dat ik ook niet alles biologisch heb nee.
Tja goedkoop en duur. Een groot deel van ons geld gaat tegenwoordig naar andere zaken als voeding. Terwijl eigenlijk voeding het belangrijkst zou moeten zijn, Nou weet ik he veel van die andere dingen moeten tegenwoordig ook en dat het niet altijd makkelijk is om geld over te houden voor goede voeding. En daarbij moet ik dus ook zeggen dat ik ook niet alles biologisch heb nee.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Het sapje van vanmorgen vond ik heerlijk. Ik hoop dat ik die van dadelijk ook lekker ga vinden. Ik ben er een beetje bang voor. [emoji53]
Van zoet krijg ik wel meer trek in meer
Tot nu toe vond ik er geen een vies, of mwoah ( behalve de kokommer bleekselder shot dan)
Dat is wel eens anders geweest, in die 5 dagen challenge zitten er een paar die ik echt niet lekker vond, maar dat kan met een slowjuicer ook verschillen natuurlijk.. Denk dat ik van deze de eerste van dag 1 nog het lekkerst vond, alhoewel anderen waren soms ook best wel verrassend, een beetje vreemd maar wel lekker
Dus ik ben niet meer bang voor die van straks, ik merk het wel
En oh joh ik was gister 2 ons aangekomen
( nee ik weet mag niet iedere dag, maar vond het wel een keer leuk om te tracken, kijken hoeveel fluctuatie erop kan zitten ) .
Tot nu toe vond ik er geen een vies, of mwoah ( behalve de kokommer bleekselder shot dan)
Dat is wel eens anders geweest, in die 5 dagen challenge zitten er een paar die ik echt niet lekker vond, maar dat kan met een slowjuicer ook verschillen natuurlijk.. Denk dat ik van deze de eerste van dag 1 nog het lekkerst vond, alhoewel anderen waren soms ook best wel verrassend, een beetje vreemd maar wel lekker
Dus ik ben niet meer bang voor die van straks, ik merk het wel
En oh joh ik was gister 2 ons aangekomen
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ja ik heb nu ook al wel weer honger hoor. En de sapjes van de 5 daagse vind ik over het algemeen niet zo lekker. Hier heb ik er nog geen echt vieze tussen gehad. Die shots sla ik meestal over. Dat vind ik zo'n gedoe.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ik had gisteren nog zoveel sap van de voorgaande dag over, dat ik die gisteren heb gedronken. Vandaag maar de sapjes van gisteren en vandaag maken, en dan morgen hopelijk weer op schema. Lastig wel, al die verlate nieuwjaarskoffiemiddagen en -borrels. 
Ik verstop me gewoon
De shots maak ik gewoon samen met de sappen, als eerste, en drink ik meteen op, rest van sappen gaan de koelkast in. Zo vind ik het weinig gedoe en ik vind de appel gember lekker dus
De shots maak ik gewoon samen met de sappen, als eerste, en drink ik meteen op, rest van sappen gaan de koelkast in. Zo vind ik het weinig gedoe en ik vind de appel gember lekker dus
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Die groene van gisteren is wat flauwtjes, of ligt dat aan mij? Ik vind die niet zo heel bijzonder.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: RE: Re: Juice challenge 4 t/m 8 april
Ik vond em best lekker eigenlijk. De groene van vandaag vond ik echt minder lekker. Ook nog de helft van over nu.Anne in Duitsland schreef:Die groene van gisteren is wat flauwtjes, of ligt dat aan mij? Ik vind die niet zo heel bijzonder.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Het zou best aan mijn Golden Delicious kunnen liggen. Ik had een grote zak lokale appels gekocht ipv biologische uit Italië, maar ze zijn niet meer zo heel vers, geloof ik, want ze worden wat melig (goed te zijn wanneer ik ginger shots maak, die zijn dan dikker en er is minder sap).hannabelgje schreef:Ik vond em best lekker eigenlijk. De groene van vandaag vond ik echt minder lekker. Ook nog de helft van over nu.
In ieder geval lig ik nu weer op schema en kan ik morgen gewoon aan dag 5 beginnen. Heb nog wel een hoop sap van vandaag over, maar de avond is nog jong.
Ja ik ben er achter ik houd niet van sapjes met veel pastinaak erin. Enige met pastinaak die ik lekker vind is de beta carrot (niet in deze), maar die pastinaak wordt vergezeld door aardse biet, en lekker zuurtje van citroen, zodat ie niet zo zoet is. Groene sap met pastinaak vind ik te zoet. Vies was ie niet maar echt lekker vond ik hem ook niet. En dat terwijl ik best pastinaak lust hoor. Nouja geloof dat ik alle groenten lust dus
Heb dus wel nog mijn overgebleven grannie opgegeten, lekker zuurtje! 
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ik vond em een beetje weeïg zoet door de pastinaak.Kaio schreef:Ja ik ben er achter ik houd niet van sapjes met veel pastinaak erin. Enige met pastinaak die ik lekker vind is de beta carrot (niet in deze), maar die pastinaak wordt vergezeld door aardse biet, en lekker zuurtje van citroen, zodat ie niet zo zoet is. Groene sap met pastinaak vind ik te zoet. Vies was ie niet maar echt lekker vond ik hem ook niet. En dat terwijl ik best pastinaak lust hoor. Nouja geloof dat ik alle groenten lust dus [emoji14] Heb dus wel nog mijn overgebleven grannie opgegeten, lekker zuurtje!
-
hannabelgje
- 5-sterren

De eerste week zit er alweer bijna op. Gisteren wel vals gespeeld. Ik was 's avonds bij mijn ouders en ipv juice heb ik pompoensoep gegeten. Wel met alleen groenten erin. Geen zin om naar huis te rijden en te juicen.
Vandaag weer vol goede moed aan het sap. Ik draai ze wel om. Nu weinig tijd dus dan pak ik die met amandelmelk. Vanavond neem ik dan de ontbijtsmoothie.
Vandaag weer vol goede moed aan het sap. Ik draai ze wel om. Nu weinig tijd dus dan pak ik die met amandelmelk. Vanavond neem ik dan de ontbijtsmoothie.
ik zit net aan de ontbijtjuice. Boh ik had honger. Merk dat groene met avocado's mij het meest voldoening geven dan. Banaan of zo kan te zoet zijn dan. Gisteravond was die choco wel lekker moet ik zeggen. En gisteren heb ik dus wel de 3/4 banaan smorgens gegeten. Maar voor de rest nog steeds braaf bezig. Aan de ene kant vind ik het eigenlijk wel erg makkelijk. Boodschappenlijste, alle ingredienten halen, per dag klaarzetten, smorgens door de apparaten jassen en de hele dag niet meer hoeven nadenken. En dus ook niks snaaien.
Goede is ook dat ik nu goed nadenk hoe ik hierna verder moet. Heb wel nl zin om weer wat te eten
Ja goed, eerst met de fast food een week, maar daarna bedoel ik. Denk dat ik weer 2 dagen ga sappen per week, of 1,5 + 's avonds groente soepie. Dat werkte eerst ook super goed voor mij. Dan nog een lekkere salade eens per week 's avonds.
Goede is ook dat ik nu goed nadenk hoe ik hierna verder moet. Heb wel nl zin om weer wat te eten
Ja goed, eerst met de fast food een week, maar daarna bedoel ik. Denk dat ik weer 2 dagen ga sappen per week, of 1,5 + 's avonds groente soepie. Dat werkte eerst ook super goed voor mij. Dan nog een lekkere salade eens per week 's avonds.