Het zal in de lucht zitten. We hadden Kootje vanmorgen naar buiten laten gaan. Toen ik na 10 minuten/kwartiertje ging kijken waar hij uithingen zag ik dat er 3 zwanen lekker aan het grazen warenKaela schreef:Hier iets soortgelijks. Otje had vanmorgen de tussendeur boven open gekregen en zat bovenaan de trap toen ik Oscar de gang in liet. En hij heeft haar niet opgegeten
Geluksmomentje van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
src_esther
- 5-sterren

Re: Geluksmomentje van de dag
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Vanmorgen was ons rondje heerlijk in een dikke sneeuwbui. Ik vind dat zo lekker, het is dan zoooooo stil, je hoort alleen de poten van de hondjes, hun gesnuif, mijn eigen gesnif en mijn eigen voetstappen. Alsof je heel even, helemaal alleen bent, zonder ellende, zonder zorgen, gewoon lekker niets. Alleen ik en mijn hondjes en genietend van onze wandeling...

Zo fijn om een 'rare' naam te hebben en daardoor nooit getagd te worden in een van die triljoen facebookplaatjes 
- Angelique
- 5-sterren

Leg eens uiteelke schreef:Zo fijn om een 'rare' naam te hebben en daardoor nooit getagd te worden in een van die triljoen facebookplaatjes
Angelique schreef:Leg eens uit
Als die 'tag iemand die .... heet die moet jou op macdonaldstraktren/krijgt dit jaar 10 kinderen/is gek plaatjes. Mijn naam staat daar lekker nooit tussen.
-
Martine-Tom
Ik heb gewoon vrienden die niet aan die onzin doen, nog betereelke schreef:Als die 'tag iemand die .... heet die moet jou op macdonaldstraktren/krijgt dit jaar 10 kinderen/is gek plaatjes. Mijn naam staat daar lekker nooit tussen.
- Angelique
- 5-sterren

De mijne ook niet hoor, zou ik zo klaar mee zijn. Tags heb ik op "goedkeuren" staan, dus dit soort dingen zouden het bij mij ook niet halen.eelke schreef:Als die 'tag iemand die .... heet die moet jou op macdonaldstraktren/krijgt dit jaar 10 kinderen/is gek plaatjes. Mijn naam staat daar lekker nooit tussen.
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Ik was weer apetrots op Xindy
Ze kan keurig los lopen aan de rand van de wijk, blijft in de buurt en komt terug als ik haar roep. Ze rent niet op andere honden af en blaft er ook niet tegen. Ze is gewoon perfect
Bella daarentegen zet sinds het sneeuwt een wolvenhuil in als ze andere honden ziet en probeert alle vogels te vangen

Ze kan keurig los lopen aan de rand van de wijk, blijft in de buurt en komt terug als ik haar roep. Ze rent niet op andere honden af en blaft er ook niet tegen. Ze is gewoon perfect
Bella daarentegen zet sinds het sneeuwt een wolvenhuil in als ze andere honden ziet en probeert alle vogels te vangen
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Harry heeft een geluksmomentje; de nieuwe autobench is er! Hij was die rib wel waard zeg! 

-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Stijve nek en rug en dan een auto met stoelverwarming. Zo zalig...
@constance: chique!
@constance: chique!
als ik 's avonds na m'n werk de deur uitloop is het niet meer aardedonker... de lente komt eraan 
Brood met appelstroop kunnen eten i.p.v. pindakaas, zonder te spugen. Jeuhj!
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Samen met 2 honden op 1 fauteuil zitten
Lekker knus
Lekker knus
1 mand strijk gedaan.
- Spikkelneus
- 5-sterren

Mijn´Canine Nutrigenomics´ boek is eindelijk geleverd. Heerlijk met 2 honden op schoot boekje lezen over hondenvoer! Superinteressant.