Bult lies
Moderator: Lizzy
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Bult lies
Vanavond lag Jacy lekker met zijn beentjes wijd op de bank, zie ik ineens een bult in zijn lies. Hij lijkt op de hoogte van zijn ballen te zitten, lijkt eerder op een verdikking van spieren en is niet palpabel. Hij heeft er absoluut geen last van, ook niet als ik er aan zit. Aan de andere kant lijkt zijn spier op die plek ook dikker, maar niet zo erg als een bult.
Als ik op internet zoek, lijken liesbreuken ter hoogte van de piemel te zitten, iemand enig idee wat het is?
Als ik op internet zoek, lijken liesbreuken ter hoogte van de piemel te zitten, iemand enig idee wat het is?
Re: Bult lies
Heb je een foto van de plek? Dan zou ik vergelijkend warenonderzoek kunnen doen 
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik ben bang dat het niet veel duidelijker wordt. . Er lijkt echt iets te zitten. . Net boven dat gekke plukje.

En in vergelijking met de andere kant valt het misschien iets meer op..

En in vergelijking met de andere kant valt het misschien iets meer op..

Ik kan het niet goed zien op de foto. Niks dus eigenlijk ( mobiel scherm)
Maar eh? Zijn het niet toevallig zijn zwellichamen?
Of zit het echt verder weg? Kunnen het de lymfeknopen zijn?
Maar eh? Zijn het niet toevallig zijn zwellichamen?
Of zit het echt verder weg? Kunnen het de lymfeknopen zijn?
Ik wou dat ik wist waar ik moest kijken... ik zie niks 
Ik denk wel wat te zien. Is dat niet nog een tepel?
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Daarom dacht ik al, weet niet of een foto iets verduidelijkt...
Toch maar even door de DA laten controleren, beide zijden zijn iets verdikt, de rechterkant wel iets meer dan links en een licht verdikte lymfeklier... Waarschijnlijk een spierscheuring door de gladheid, horrorscenario voor Jacy: niet meer apporteren en rust
Ik kijk vanavond even in het boek van Sam en anders mail ik haar vanavond even (we hebben tot februari winterstop, dus nu geen training) of ze nog goede oefeningen weet....
Toch maar even door de DA laten controleren, beide zijden zijn iets verdikt, de rechterkant wel iets meer dan links en een licht verdikte lymfeklier... Waarschijnlijk een spierscheuring door de gladheid, horrorscenario voor Jacy: niet meer apporteren en rust
Ik kijk vanavond even in het boek van Sam en anders mail ik haar vanavond even (we hebben tot februari winterstop, dus nu geen training) of ze nog goede oefeningen weet....
OK, nou toch goed dat je even gegaan bent! Ik hoop dat hij gauw weer 100% is!
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Beterschap en succes met de rust!