Huizen kopen/verkopen?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
sella
Re: Huizen kopen/verkopen?
Ok zou wel verven. Er zullen mogelijk ook wel uitschud vlekken zijn van natte hond.
Hondeneigenaren kijken er wel doorheen.
Je wilt je op elke potentiële koper richten.
Beter meteen een frisse indruk en de kans dat eerste kijker ook de koper kan worden.
Je hebt 1 kans op een goede indruk van je huis.
Hondeneigenaren kijken er wel doorheen.
Je wilt je op elke potentiële koper richten.
Beter meteen een frisse indruk en de kans dat eerste kijker ook de koper kan worden.
Je hebt 1 kans op een goede indruk van je huis.
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Bedankt dames
Het wordt dus sauzen
Ik wil zooooveel liever dingen voor mijn nieuwe huis doen!
ML vervloekt onze viesmakertjes inmiddels een beetje
Ze geven een hoop extra werk 
Het wordt dus sauzen
Ik wil zooooveel liever dingen voor mijn nieuwe huis doen!
ML vervloekt onze viesmakertjes inmiddels een beetje
-
sella
Gelukkig krijgen we er veel voor terug
Sterkte met het sauzen en verkoop en veel geluk in het nieuwe thuis.
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Zo is hetsella schreef:Gelukkig krijgen we er veel voor terug![]()
Dankjewel
Ik zou echt het oude huis zo tip top mogelijk zien te krijgen voor de verkoop. Wat heb je er aan als je nieuwe huis helemaal top is en je het oude maar niet verkocht krijgt.
Het valt me op dat mensen tegenwoordig niet meer potenties zien in een huis, alles moet meteen hun smaak zijn en hoe neutraler het is, des te sneller ze er voor vallen...
Het valt me op dat mensen tegenwoordig niet meer potenties zien in een huis, alles moet meteen hun smaak zijn en hoe neutraler het is, des te sneller ze er voor vallen...
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Ja als de afwerking maar mooi is, de bouwkundige staat daar kijkt niemand meer naar. Weggegooid geld, een nieuwe fundering, zegt de makelaar danBorke schreef:
-
sella
Toen wij keken om te kopen verwierpen wij juist een hoop huizen hier, rotte vloerbalken, funderingherstel, nieuw elektra draden en buizen, aardpuls slaan, nieuwe waterleiding, nieuwe riolering. Eigenlijk huizen die je volledig moest uitbenen en dan weer opbouwen.
Dan kwam er nog minstens 2 ton bij en dat konden we niet opbrengen en we zagen het niet zitten om alles zelf te doen.
Nieuwbouw vonden en vinden we niks.
Dan kwam er nog minstens 2 ton bij en dat konden we niet opbrengen en we zagen het niet zitten om alles zelf te doen.
Nieuwbouw vonden en vinden we niks.
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

De woonkamer is inmiddels helemaal gesausd in gebroken wit, lekker naturel en zonder vlekken
Morgen twee bezichtigingen, zal nu wel gauw verkocht zijn
Succes , en hopelijk word het snel verkocht ...... voordat je weer vlekken hebtEef+doggies schreef:De woonkamer is inmiddels helemaal gesausd in gebroken wit, lekker naturel en zonder vlekken![]()
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Bedankt!!
maar inmiddels zijn we verhuisd dus blijven de muren lekker wit 
In het nieuwe huis daarentegen

Dat was eerder inderdaad een probleemsmulpaap schreef: voordat je weer vlekken hebt
In het nieuwe huis daarentegen
Succes met de bezichtigingen! Wij hebben er al meerdere gehad maar nog niet verkocht 
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Dankjewel! Wij hebben ook al ca 10 bezichtigingen gehad zonder resultaat hoor. Ik las dat 30-50 bezichtigingen gemiddeld is voor een verkoop, dus ik probeer me nog geen zorgen te maken.Fioon schreef:Succes met de bezichtigingen! Wij hebben er al meerdere gehad maar nog niet verkocht
Jullie ook succes!!
Dan doe ik met je mee....met geen zorgen makenEef+doggies schreef:Dankjewel! Wij hebben ook al ca 10 bezichtigingen gehad zonder resultaat hoor. Ik las dat 30-50 bezichtigingen gemiddeld is voor een verkoop, dus ik probeer me nog geen zorgen te maken.
Jullie ook succes!!
- petramarcel
- 5-sterren

- Contacteer:
Ons huis is inmiddels verkocht, de overdracht is 16 mei.
Wij hadden precies 1x kijkers en die hebben een goed bod uitgebracht en we zijn het eens geworden, morgen komen ze alvast wat spullen brengen :-)
En wij zijn ons aan het voorbereiden voor de verhuizing naar Zweden
We krijgen de kans om in elk geval 3 maanden (maar langer kan zeker) op een wintercamping in het ruime appartement te wonen en daarvoor te werken op en rond de camping en bikepark
http://www.akersjonscamping.com/ in de winter een skipiste
http://www.akersjonbikepark.com/ en daarna met de mountainbike met de skilift omhoog en dan via de parcoursen weer naar beneden.
We hebben er zin in (al is het ook retespannend................)
Wij hadden precies 1x kijkers en die hebben een goed bod uitgebracht en we zijn het eens geworden, morgen komen ze alvast wat spullen brengen :-)
En wij zijn ons aan het voorbereiden voor de verhuizing naar Zweden
We krijgen de kans om in elk geval 3 maanden (maar langer kan zeker) op een wintercamping in het ruime appartement te wonen en daarvoor te werken op en rond de camping en bikepark
http://www.akersjonscamping.com/ in de winter een skipiste
http://www.akersjonbikepark.com/ en daarna met de mountainbike met de skilift omhoog en dan via de parcoursen weer naar beneden.
We hebben er zin in (al is het ook retespannend................)