Geluksmomentje van de dag

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Geluksmomentje van de dag

jasmijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door jasmijn »

3 jarig kind tegen gekomen tijdens het wandelen doe heel netjes eerst vroeg of hij haku mocht aaien inplaats van er gelijk op te duiken, ik was plaatsvervangend trots :biggrin2:

Heerlijk 2 lange wandelingen gedaan vandaag , begin eindelijk weer goed in een lekker ritme te komen :cool:
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Vandaag wel mijn lieve corgi meisje opgehaald bij de andere oppas ipv een blaffend monster en saampjes heerlijk gewandeld aan het kanaal. Nu ligt ze heerlijk rustig te slapen. [emoji173] [emoji173] [emoji173]

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Mijn manlief heeft de zekering van de stofzuiger vervangen, we hebben hem op de kop laten drogen en jawel: HIJ DOET HET,!!!!

:groupwave2: :groupwave2: :groupwave2:
Eef+Stippels
5-sterren
5-sterren

Bericht door Eef+Stippels »

Wat een geluk!! Ook met zo'n handige man :P
Lizetta
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lizetta »

Ik ben thuis uit het ziekenhuis!
Wel een lang herstel voor de boeg, want m'n HB is maar 3.8...
Maar zo blij weer lekker thuis te zijn. Jacob doet het ook prima, alhoewel hij wel moet wennen aan de nieuwe omgeving
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Lizetta schreef:Ik ben thuis uit het ziekenhuis!
Wel een lang herstel voor de boeg, want m'n HB is maar 3.8...
Maar zo blij weer lekker thuis te zijn. Jacob doet het ook prima, alhoewel hij wel moet wennen aan de nieuwe omgeving
Oei, dat is niet best. Heel veel beterschap!
Ik kreeg van mijn verloskundige wat voorgeschreven waarvan mijn HB heel snel verbeterde, iets met zouten en florahuppeldepup. Ik kan het wel terugzoeken als je wil.
src_esther
5-sterren
5-sterren

Bericht door src_esther »

Hope schreef:Oei, dat is niet best. Heel veel beterschap!
Ik kreeg van mijn verloskundige wat voorgeschreven waarvan mijn HB heel snel verbeterde, iets met zouten en florahuppeldepup. Ik kan het wel terugzoeken als je wil.
Floradix denk ik. Je proeft de ijzer.
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

src_esther schreef:Floradix denk ik. Je proeft de ijzer.
Ja, die! En dan nog schlussler zout of iets. Geen idee of je het zo goed schrijft.
Lizetta
5-sterren
5-sterren

Re: RE: Re: Geluksmomentje van de dag

Bericht door Lizetta »

Hope schreef:
Ja, die! En dan nog schlussler zout of iets. Geen idee of je het zo goed schrijft.
Ja, heb ik allebei. Maar dan nog Is het een lange weg te gaan...
Mag de pret niet drukken, ben zo blij thuis op de bank te kunnen hangen ipv in een ziekenhuisbed
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Lizetta schreef:Ja, heb ik allebei. Maar dan nog Is het een lange weg te gaan...
Mag de pret niet drukken, ben zo blij thuis op de bank te kunnen hangen ipv in een ziekenhuisbed
Oh ja, het zal een lange weg zijn, dat geloof ik meteen. :-\
Maar thuis is toch altijd het fijnste! Krijg je ook extra kraamzorg? En heb je al eens aan zorgverlof gedacht, voor je partner?
src_esther
5-sterren
5-sterren

Bericht door src_esther »

Lizetta schreef:Ja, heb ik allebei. Maar dan nog Is het een lange weg te gaan...
Ik zou een goede biologisch(-dynamisch)e ossenhaas (rare gebakken) wegwerken... Toen ik duizelingen/flauwtes kreeg van een tekort was dat helaas de beste en allersnelste oplossing.
jasmijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door jasmijn »

was op zoek naar naai les, zit hier heel vlakbij een plek waar dat kan krijgen :D

Het zit op loop afstand dus ik ben er even heen gewandeld om kennis te maken, was heel erg leuk.

Ze geven les in nog veel meer dingen zo als breinen, haken, vilten en nog zo veel meer.

We gaan eerst beginnen met naaien en als dat redelijk onder de knie is gaan we door naar haken. :biggrin2:
Lizetta
5-sterren
5-sterren

Re: RE: Re: RE: Re: Geluksmomentje van de dag

Bericht door Lizetta »

Hope schreef:
Oh ja, het zal een lange weg zijn, dat geloof ik meteen. :-\
Maar thuis is toch altijd het fijnste! Krijg je ook extra kraamzorg? En heb je al eens aan zorgverlof gedacht, voor je partner?
Zoals het er nu uitziet geen extra kraamzorg, maar dat kan maandag nog veranderen na overleg met de verloskundige.
VL is zzp'er en heeft in januari/februari gelukkig meestal minder werk. Hebben we ook zo gepland...
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Heb je een bloedtransfusie overwogen?
Verder in bed blijven, met baby. Huishouden en visite entertainen doen andere mensen maar. Eet veelzijdig en gezond, eventueel een multivitamine erbij. Eet ook genoeg fruit (helpt bij opname ijzer). Drink veel. Neem een flesje water of iets anders mee in bed. Je mag natuurlijk wel een rondje over de bovenverdieping lopen en naar de wc gaan, maar baby badderen mogen andere mensen doen.
Beterschap.
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Er ligt ijs en ik zag meerdere mensen schaatsen. Denk dat ik maar eens moet testen of mijn schaatsen nog scherp genoeg zijn na de ijzel van vorig jaar ::) maar hoe dan ook kan ik bijna vanuit huis het ijs op stappen :D

Plaats reactie