Geluksmomentje van de dag

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Geluksmomentje van de dag

hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Mijn mama haar operatie is goed gegaan en ze is weer goed wakker. Wat een opluchting pfff. Blijft toch spannend dat soort dingen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Fijn! Wanneer mag ze weer naar huis?
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Re: RE: Re: Geluksmomentje van de dag

koekje schreef:Fijn! Wanneer mag ze weer naar huis?
Vrijdag of zaterdag waarschijnlijk. Ze moet kunnen lopen en dan mag ze naar huis. Ze heeft een nieuwe knie gekregen.

Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

hannabelgje schreef:Mijn mama haar operatie is goed gegaan en ze is weer goed wakker. Wat een opluchting pfff. Blijft toch spannend dat soort dingen.

Ja, da's altijd weer even eng, als er een dierbare onder het mes moet. Fijn dat het goed is gegaan! Beterschap voor je mams!
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

dinky89 schreef:Wat enorm fijn om te lezen dat hij toch weer terecht is! En dan ook nog in goede gezondheid :) Wel nieuwsgierig waar ergens hij terug is gevonden? In de buurt van zijn oude huis of in de buurt van zijn nieuwe/huidige huis?
Volgens mij in de buurt van zijn nieuwe huis, maar de details heb ik nog niet. Mijn vriendin heeft het zo druk met iedereen bedanken voor het meeleven! Maar als de rust is teruggekeerd, zal ik er eens naar vragen. Ben er zelf ook benieuwd naar. Ze had een korte video op FB gezet, haar stem klonk echt zo blij en opgelucht en opgetogen en helemaal oooooo! Was geweldig om te horen, emotioneel ook. Ze hebben drie weken wakker gelegen om die hond, wat zullen ze opgelucht zijn!

pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

Oh wat geweldig dat ze weer terecht is. Wat een opluchting zal dat wezen. Ze kijken ook allebei ontzettend blij! :D
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Siberienne »

Ooooh super wat fijn!

Ikke:na een rot gesprek vorige week en een weekend met veel piekeren, slecht slapen, heeeeeeel veeeeeeel heeeeeel diep nadenken, vanmorgen naar mijn collega gegaan en gezegd wat me dwars zat, hoe ik me voelde en hoe belangrijk zij voor me is. Zo een super gesprek gehad. Open, eerlijk, duidelijk, misverstanden uit de weg geruimd. Helemaal blij. Ik heb mijn fijne collega weer terug. :D

((( en ik ben inmiddels echt een fan geworden van Brene Brown, want dankzij haar boeken weet is zoveel beter hoe eerlijk naar mezelf te kijken en hoe dit soort dingen aan te pakken. Ik las " de kracht van kwetsbaarheid" en nu "rising strong" en ik herken zoooooo veel. Soms is het bijna eng ;) ;) )))
Eef+Stippels
5-sterren
5-sterren

Bericht door Eef+Stippels »

Siberienne schreef:Ooooh super wat fijn!

Ikke:na een rot gesprek vorige week en een weekend met veel piekeren, slecht slapen, heeeeeeel veeeeeeel heeeeeel diep nadenken, vanmorgen naar mijn collega gegaan en gezegd wat me dwars zat, hoe ik me voelde en hoe belangrijk zij voor me is. Zo een super gesprek gehad. Open, eerlijk, duidelijk, misverstanden uit de weg geruimd. Helemaal blij. Ik heb mijn fijne collega weer terug. :D

((( en ik ben inmiddels echt een fan geworden van Brene Brown, want dankzij haar boeken weet is zoveel beter hoe eerlijk naar mezelf te kijken en hoe dit soort dingen aan te pakken. Ik las " de kracht van kwetsbaarheid" en nu "rising strong" en ik herken zoooooo veel. Soms is het bijna eng ;) ;) )))
:thumbup:
Fenixjuh
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Fenixjuh »

Ooooh wat goed dat ze gevonden is Anne!!
Mijn geluksmomentje: Niet alleen met licht weggaan van het werk, maar ook met licht thuiskomen, én de eerste helft van het rondje in het licht :D
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Ik hoorde laatst laat in de avond een bosuil roepen in de tuin. Net met Zoë uitlaten hoorde ik hem weer. Blijkbaar is het een blijvertje. We hebben dan ook meer dan genoeg muizen voor hem/haar om te eten.

smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Geluksmomentje van de oude vieze taart :biggrin2:
Vandaag de polder in . En natuurlijk ga je dan uitgebreid snuffelen
Gelukkig liep mijn butler een stukje voor me , en ze had iets gemist ... ik niet ::)
Ik heb me toch zalig door de paardenpoep liggen te rollebollen :D :D :D
Mijn halve rug zat zalig onder de shit . Mijn moeder was er natuurlijk minder blij mee dan ik ::)
Nou , ze mocht blij zijn dat ik mijn eigen Fiat mee had , en dat ik niet in de tuut van mijn butler moest
Mijn inmiddels overleden vriendje Milo had ook eens een rug vol shit , en die moest wel mee in hun tuut
En het was zomer en warm , ze waren niet blij hoor ::)
Shanti en co
5-sterren
5-sterren

Bericht door Shanti en co »

Boeke gaat over een maand een weekje mee op kamers. :D
Ik heb er nu al zin in, mijn ouders gaan dan een paar dagen weg en ik heb weinig les dus toen hebben we besloten dat ik op Boekje pas (mijn broer woont thuis en zal voor Shanti zorgen). Ben heel benieuwd wat mijn puppy van Utrecht vindt.

Waarschijnlijk is alles ontzettend interessant dus heb ik aan het eind van de week geen armen meer over. :P
frodo quin
5-sterren
5-sterren

Bericht door frodo quin »

Thessa en Shanti schreef:Boeke gaat over een maand een weekje mee op kamers. :D
Ik heb er nu al zin in, mijn ouders gaan dan een paar dagen weg en ik heb weinig les dus toen hebben we besloten dat ik op Boekje pas (mijn broer woont thuis en zal voor Shanti zorgen). Ben heel benieuwd wat mijn puppy van Utrecht vindt.

Waarschijnlijk is alles ontzettend interessant dus heb ik aan het eind van de week geen armen meer over. :P
Alvast beginnen te trainen hé ;)
Wel leuk dat je hem dan weer eens een hele week bij je hebt :)
constance.blokzijl
5-sterren
5-sterren

Bericht door constance.blokzijl »

Nou ja, ik maak er maar een geluksmomentje van, in Oostenrijk met uitzicht op besneeuwd bergen, in een autoluw dorp al vanaf 10.30 met mijn koppie in de zon op het balkon.. Nog een half uurtje en dan verdwijnt dat zonnetje achter diezelfde bergen maar voor vandaag wel wat vit D binnen in elk geval!
Shanti en co
5-sterren
5-sterren

Bericht door Shanti en co »

frodo quin schreef:Alvast beginnen te trainen hé ;)
Wel leuk dat je hem dan weer eens een hele week bij je hebt :)
Haha ja, ik ga even die impulsieviteit eruit trainen. :biggrin2:

Plaats reactie