Geluksmomentje van de dag

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Geluksmomentje van de dag

dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Gisteren werd de tante van mijn vader begraven (flink dementerende, herkende haar kinderen nog nauwelijks maar mijn opa nog wel). Als ik het goed begrepen heb was zij de laatste zus van mijn opa. Had eergisteren daarom kaartje gestuurd naar mijn opa. Kreeg ik vanmiddag mailtje van mijn opa dat het gisteren een 'passend trieste dag was met mist en kou maar blij en verwarmd door jullie kaartje. Bedankt'.

Vind het zo enorm tof dat hij heeft geleerd hoe hij moet mailen (op zijn 80e verjaardag paar jaar terug heeft hij ipad gekregen terwijl hij begin deze eeuw de meerwaarde niet zag van een computer ;D ) en het doet enorm goed wanneer een kaartje zo goed uitpakt :)
Too
5-sterren
5-sterren

Bericht door Too »

Kat op schoot !! :D
Het heeft even geduurd, een jaar of 9 maarre ze zit ... best ontspannen een beetje te poetsen.
Knap kind ;D
Too
5-sterren
5-sterren

Bericht door Too »

;D ;D
nou doet ze haar : zohoortdataltijddoeikhetzo- dingetje... is er niet vanaf te rammen, ik zet haar op de bank ze draait zich om en gaat gedecideerd weer zitten.
Waarschijnlijk kan ze ook alleen maar op mijn linkerbeen zitten..zohoortdatnamelijk
Catoo moet altijd heelveel en lang nadenken voordat ze iets ' kan' en dan kan ze dat ook alleen maar op precies die ene manier
pearlsofpassion
Moderator

Bericht door pearlsofpassion »

Wel fijn he.
Wauw dat ze dat na 9 jaar nog komt doen.
Shanti en co
5-sterren
5-sterren

Bericht door Shanti en co »

Wat leuk dat ze toch ineens op schoot komt zitten. Onze katten doen het steeds vaker nu ze ouder worden en daar wordt ik ook erg blij van. :)
Too
5-sterren
5-sterren

Bericht door Too »

Ja dat is ook geestig, ze heeft een geheel eigen leercurve ::) ze is verder hartstikke knuffelig maar schoot en optillen doet ze niet aan

Zo slaapt ze lekker warm onder de deken, tegenwoordig klimt ze dan eerst even over je heen..dus komt ze aan de rugzijde ' binnen' dan MOET ze over je heen richting voorkant en vice versa want zo moet dat: eerst klunen.
Of vroeger bij onze meneer : als je niet op schoot gaat en je mensen zitten heel veel aan tafel dan moet je wat... na maanden van gedribbel , keihard kopstoten tegen de tafelrand, mompelend op een stoel zitten had ze het bedacht : vanaf haar stoel over het puntje van de tafel op de leuning van de stoel ( dat ze dat sprongetje ook zo kon maken kwam niet in haar op) ... zo moest dat en niet anders, stond er een kruk ipv 'haar' stoel dan had ze een probleem en kon ze niet bij haar vriend zitten.

Ik krijg vaak de indruk dat ze dan al heel lang heeft nagedacht over iets nieuws ze doet 't dan nl. met een vaartje , ploft meteen neer en gaat heel nonchalant zitten kijken " ja wat nou, doe ik altijd zo hoor?" of onmiddellijk poetsen.
Als je haar 1keer wat toestaat is dat wat haar betreft voor altijd waar Cera veel makkelijker bij te sturen is.
Shanti en co
5-sterren
5-sterren

Hahahaha katten zijn geweldige beesten. ;D ;D ;D

Het is dat ons huis te klein is, anders hadden we allang een huiskat tegen de muizen en omdat ze gewoon zo leuk zijn. (die "onze katten" zijn van mijn ouders, mijn thuisthuis :P )
frodo quin
5-sterren
5-sterren

Bericht door frodo quin »

Thessa en Shanti schreef:Haha ja, ik ga even die impulsieviteit eruit trainen. :biggrin2:
Neen, je armspieren natuurlijk :biggrin2:
Shanti en co
5-sterren
5-sterren

frodo quin schreef:Neen, je armspieren natuurlijk :biggrin2:
;D ;D
Fenixjuh
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Fenixjuh »

Geluksmomentje: jeej, mailtje van de trainster dat de winterstop voorbij is! Voorlopig nog wel op de parkeerplaats want het veld is te slecht, maar vanaf volgende week beginnen met treibbal :)
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Siberienne »

Wij zagen op de ochtendwandeling een das. Kwam links uit het weiland rennen, de weg over en rechts van ons het bosje in. Ik wist dat daar een burcht zat, alleen niet zeker of die nog bewoond was. Ja dus.

Was echt een grote, volwassen beest en we konden hem uitgebreid bekijken. Zo gaaf!

(ok, Spot wilde er achteraan dus ik had ook meteen krachttraining, maar toch. gewoon mooi om te zien!)
Eef+Stippels
5-sterren
5-sterren

Bericht door Eef+Stippels »

Siberienne schreef:Wij zagen op de ochtendwandeling een das. Kwam links uit het weiland rennen, de weg over en rechts van ons het bosje in. Ik wist dat daar een burcht zat, alleen niet zeker of die nog bewoond was. Ja dus.

Was echt een grote, volwassen beest en we konden hem uitgebreid bekijken. Zo gaaf!

(ok, Spot wilde er achteraan dus ik had ook meteen krachttraining, maar toch. gewoon mooi om te zien!)

Wauw!! Lijkt me geweldig :D

Mijn geluksmomentje van vandaag: een bod op ons huis :)
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Eef+doggies schreef:Wauw!! Lijkt me geweldig :D

Oh wauw!!! Dat zou echt mijn ultieme geluksmoment zijn momenteel!
Charlie Angel
Moderator

Re: RE: Re: Geluksmomentje van de dag

Bericht door Charlie Angel »

Eef+doggies schreef:
Wauw!! Lijkt me geweldig :D

Top zeg, zeker als het ook een reëel bod is!
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

Siberienne schreef:Wij zagen op de ochtendwandeling een das. Kwam links uit het weiland rennen, de weg over en rechts van ons het bosje in. Ik wist dat daar een burcht zat, alleen niet zeker of die nog bewoond was. Ja dus.

Dat is zeker gaaf zeg. De enigste das die ik tot nu toe gezien heb was een dode :'(

Plaats reactie