Pups zijn geboren! Filmpje eerste vleesmaaltijd
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Echo!! Pagina 9
Jeej!!!! Gefeliciteerd met de zwangerschap! !
Jaa! Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!!
O Ok, ik dacht dat je met haar toch een natuurlijke bevalling wilde proberen? Of toch geplande keizersnede?ChantalKrijn schreef:Er zijn er sowieso 5 gezien. Maar ze wilde niet echt stil staan en meewerken dus we zien wel wat eruit komt. Ze is in ieder geval drachtig, dat is alles wat ik hoefde te weten
Bij een eerste worp, voor jullie ook de eerste keer je eigen teef, en dan een ras wat moeilijk kan bevallen had ik toch graag wat zekerheid gehad en naar Sleeuwijk gegaan... maar dat is persoonlijk.
- Spikkelneus
- 5-sterren

Cool!
-
Shanti en co
- 5-sterren

Gefeliciteerd! 
Wat fijn, dat het gelukt is. Was ook wel te verwachten, goede dekking op de goede tijd.
Eén ding is zeker, ze zitten er in en t.z.t. moeten ze er uit en hoeveel precies, dat merk je dan wel.
Hanny
Eén ding is zeker, ze zitten er in en t.z.t. moeten ze er uit en hoeveel precies, dat merk je dan wel.
Hanny
Wat leuk Chantal!! Heerlijk vooruitzicht dat er straks een nestje pups zal zijn 
-
ChantalKrijn
- 5-sterren

- Contacteer:
Nee hoor, gewoon natuurlijke bevalling. Waarom zou ik in godsnaam een geplande KS gaan doen?Jantina schreef:O Ok, ik dacht dat je met haar toch een natuurlijke bevalling wilde proberen? Of toch geplande keizersnede?
Bij een eerste worp, voor jullie ook de eerste keer je eigen teef, en dan een ras wat moeilijk kan bevallen had ik toch graag wat zekerheid gehad en naar Sleeuwijk gegaan... maar dat is persoonlijk.
Aan haar bekkendoorgang te zien is ze ruim zat. Er zit meer als 1-2 pups in. Wat heb ik in Sleeuwijk meer zekerheid als nu? Mijn eigen DA, tevens mijn baas, kan ook prima echo-en. Het aantal zien we vanzelf wel als ze eruit komen. Het lijken er genoeg zodat ze niet te groot worden. De rest zien we vanzelf
-
Martine-Tom
Wat voor zekerheid? Dat er pups zijn? Die is er nu toch ook?Jantina schreef:O Ok, ik dacht dat je met haar toch een natuurlijke bevalling wilde proberen? Of toch geplande keizersnede?
Wat zo Sleeuwijk toe kunnen voegen....niks. Alle onderzoeken zijn al gedaan, incl bekkenmeting, als je Chantal een beetje gevolgd had zou je weten hoeveel werk en tijd ze in dit nestje gestoken had en zou deze vraag niet nodig zijn geweest. Beetje raar ook, alleen omdat het een franse bull is zeker, laat dat nou precies zijn waar Chantal zo hard voor werkt, al jaren. Waar al die onderzoeken voor gedaan zijn, waar Yara op uit gezocht is. Ik vind die plaatsvervangend kwetsend om te lezen.
Ik denk dat er een oprechte bezorgdheid uit spreekt en dat ze verwacht dat er in Sleewijk misschien meer expertise is voor het geval het tijdens de bevalling niet goed mocht gaan??Martine-Tom schreef:Wat voor zekerheid? Dat er pups zijn? Die is er nu toch ook?
Wat zo Sleeuwijk toe kunnen voegen....niks. Alle onderzoeken zijn al gedaan, incl bekkenmeting, als je Chantal een beetje gevolgd had zou je weten hoeveel werk en tijd ze in dit nestje gestoken had en zou deze vraag niet nodig zijn geweest. Beetje raar ook, alleen omdat het een franse bull is zeker, laat dat nou precies zijn waar Chantal zo hard voor werkt, al jaren. Waar al die onderzoeken voor gedaan zijn, waar Yara op uit gezocht is. Ik vind die plaatsvervangend kwetsend om te lezen.
Lijkt me niet dat ze haar opmerking zo slecht bedoeld heeft en zeker niet kwetsend. Maar dat is net als jouw invulling van haar opmerking gissen en interpreteren van iemands reactie.
Aprilsnow schreef:Ik denk dat er een oprechte bezorgdheid uit spreekt en dat ze verwacht dat er in Sleewijk misschien meer expertise is voor het geval het tijdens de bevalling niet goed mocht gaan??
Lijkt me niet dat ze haar opmerking zo slecht bedoeld heeft en zeker niet kwetsend. Maar dat is net als jouw invulling van haar opmerking mijn gissen en interpreteren van iemands reactie.
-
ChantalKrijn
- 5-sterren

- Contacteer:
Sleeuwijk is 50 minuten rijden. Als het met de bevalling niet goed zou gaan zou ik ook niet daar heen gaanAprilsnow schreef:Ik denk dat er een oprechte bezorgdheid uit spreekt en dat ze verwacht dat er in Sleewijk misschien meer expertise is voor het geval het tijdens de bevalling niet goed mocht gaan??
Lijkt me niet dat ze haar opmerking zo slecht bedoeld heeft en zeker niet kwetsend. Maar dat is net als jouw invulling van haar opmerking gissen en interpreteren van iemands reactie.
-
judith1967
- 5-sterren

Gefeliciteerd!!
Super!!!!!
Super!!!!!