Wie wil er voor mij AH pannenzegels sparen?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Wie wil er voor mij AH pannenzegels sparen?
Lees het net te laat, vanmiddag de pannenzegels afgeslagen bij de kassa....
Ik heb 55 zegels in de aanbieding! Wie kan ik daarmee blij maken?
Ik weet niet of TS er inmiddels al voldoende heeft?Kaela schreef:Ik heb 55 zegels in de aanbieding! Wie kan ik daarmee blij maken?
Weet ik ook niet...Doranto schreef:Ik weet niet of TS er inmiddels al voldoende heeft?
Zou voor haar niet leuk zijn als ze voor haar neus weg gaan, terwijl zij het topic gestart heeft...Kaela schreef:Weet ik ook niet...
Ik ben ook voor haar aan het sparen maar heb nog geen halve kaart, dus dat schiet niet zo op
Doranto schreef:Zou voor haar niet leuk zijn als ze voor haar neus weg gaan, terwijl zij het topic gestart heeft...
Ik ben ook voor haar aan het sparen maar heb nog geen halve kaart, dus dat schiet niet zo op
Wachten we dat even af, als zij voorzien is zijn ze voor jou!
Ik spaar ze voor TS hoorKaela schreef:Wachten we dat even af, als zij voorzien is zijn ze voor jou!
Doranto schreef:Ik spaar ze voor TS hoorMaar lief van je!
Oooooooh
"Radja" ik heb ook nog anderhalve volle kaart liggen...
Ooooo dat zou super zijn! Heb in middels wel de set bij elkaar,maar ben nog bezig omdat ik een paar pannen dubbel wil,oa de stoompan en daar heb ik 2 boekjes voor nodig.
Ik heb 27 zegels. Net geen halve kaart. Dan kom je dus nog 3 zegeltjes te kort. Dat zou toch moeten lukken om die ergens vandaan te halen.zurca schreef:"Radja" ik heb ook nog anderhalve volle kaart liggen...
Ik zal ze vandaag opsturen.
Heel fijn! Zo fantastisch dat jullie dit doen 
Ik heb hier ook nog een half boekje liggen, als je je adres pbt dan stuur ik het je toe!
Envie schreef:De pannen van Albert Hein...is daar niet wat ophef over?![]()
Wij gebruiken de horeca koekenpannen gemaakt van plaatstaal. Die teflon zooi gebruiken we al jaren niet meer.
https://www.pannenexpert.nl/blog/de-bes ... -van-staal
Er was idd ophef over! Maar wat ik heb begrepen,is dat de vogeltjes van die mensen zijn overleden doordat de koekenpannen te heet waren en bij beide onvoldoende ventilatie.
En dat het deze keer door de AH koekenpannen is gebeurd, is echt vreselijk
Ik maak me over Coco geen zorgen, kook altijd met de afzuigkap aan en met raam of tuindeur open!
Ik heb hier ook nog wat zegels liggen. Geen volle kaart, denk ongeveer een halve kaart (moet ze nog tellen). Als iemand wil dan roep maar.