Mijn Sintje doet raar

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Plaats reactie

Mijn Sintje doet raar

kiara
5-sterren
5-sterren

Mijn Sintje doet raar

Bericht door kiara »

Vanochtend heeft ze net als verleden week een zalmlijf gehad maar een paar uurtjes later doet ze beetje vreemd.
Ze lag ook even te rillen ,paar stappen lopen in huis en gaat zitten met der staart onder der
Net wel in bos gewandeld,loopt beetje duf naast mij,wel even gerend,maar ook soms zitten (lijkt op buikpijn?)
Maar wat ook zo gek is waar ze lag toen ze zat te bibberen daar is 2 weken terug cera mijn berner overleden, zou het kunnen dat ze die nu mist of wat dan ook?
Ik vraag mij dus af of buikpijn of gemis haar vriendin ,maar dan nu ineens,
Als iemand een tip heeft graag
Martine-Tom

Re: Mijn Sintje doet raar

Bericht door Martine-Tom »

Tom had dit dus eergister. Bij hem is het idd teken van buikpijn. In zijn geval bleek er een prop gras klem te zitten in zijn darmen, maar normalter is het een voorteken van diarree.
Zolang ze alert blijft zou ik het heel even aankijken
Heeft ze iets anders gegeten als normaal?
kiara
5-sterren
5-sterren

Bericht door kiara »

Martine-Tom schreef:Tom had dit dus eergister. Bij hem is het idd teken van buikpijn. In zijn geval bleek er een prop gras klem te zitten in zijn darmen, maar normalter is het een voorteken van diarree.
Zolang ze alert blijft zou ik het heel even aankijken
Heeft ze iets anders gegeten als normaal?
Hmm vreemd toch, gister niks aan de hand,tot vandaag dan na de zalm, eet ze vaker (maar ga nu twijfelen of het wel goed was) net heeft ze wel 1 wit broodje (was even een test)
Net ook 2 kipkarkasjes ,verder is ze ja zeg maar sloom anders als anders.
Daarom denk ik ook zou het kunnen van Cera die dus dood is,ze waren erg close,je weet het soms niet wat er in hun koppie rond gaat.
En nee niks anders als anders gegeten,nou ja de tweede x dan weer zalm met een week ertussen,(dat was even geleden) en schiet mij nu te binnen verleden week niks aan de hand maar volgende ochtend wel diarree,maar toen had ze er alleen wat spier bij.
Konden ze maar praten :-\
kiara
5-sterren
5-sterren

Bericht door kiara »

Nou geen diaree, geen koorts , heeft net der KVV op , maar gedrag het zelfde, lag vanochtend weer in de gang waar cera dus is overleden, gedrag is somber loopt buiten met kop naar beneden te wandelen, sommige plekken gaat ze zitten
Vind het maar erg raar

Plaats reactie