Re: vraag over enten na kuur. titeruitslag bijzonder!

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Heel bijzonder! Vooral omdat wordt gezegd dat HCC niet meer voorkomt. Je pup heeft niet per ongeluk toch een DHPtje gehad?

Ik zou zeker ook weer laten titeren. Volgens mij ben je in heel goede handen!
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Kunnen ook nog de maternale antistoffen zijn. Had tannetje niet ooit een pup van 20 wkn ofzo die nog steeds maternale antistoffen had?

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
chery
5-sterren
5-sterren

Bericht door chery »

Lizzy schreef:Heel bijzonder! Vooral omdat wordt gezegd dat HCC niet meer voorkomt. Je pup heeft niet per ongeluk toch een DHPtje gehad?

Ik zou zeker ook weer laten titeren. Volgens mij ben je in heel goede handen!

Nee, geen dhp-tje!! Die wilden ze wel geven, maar zei toen alleen parvo. Toen heeft ze andere enting gepakt. Ben ik heel zeker van
En HCC komt inderdaad niet veel meer voor, alhoewel het nu wel weer meer binnenkomt via de "buitenlandse honden".
Ze zei dat het van de moeder onwaarschijnlijk was, want dit was vaak tot 12 weken? Als ik het goed begrepen heb....
chery
5-sterren
5-sterren

Bericht door chery »

hannabelgje schreef:Kunnen ook nog de maternale antistoffen zijn. Had tannetje niet ooit een pup van 20 wkn ofzo die nog steeds maternale antistoffen had?

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

Vandaar nogmaals checken over 8 weken....
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

chery schreef:Nee, geen dhp-tje!! Die wilden ze wel geven, maar zei toen alleen parvo. Toen heeft ze andere enting gepakt. Ben ik heel zeker van
En HCC komt inderdaad niet veel meer voor, alhoewel het nu wel weer meer binnenkomt via de "buitenlandse honden".
Ze zei dat het van de moeder onwaarschijnlijk was, want dit was vaak tot 12 weken? Als ik het goed begrepen heb....
Oh, maar als de moeder heel veel antistoffen heeft doorgegeven voor HCC zie ik niet in waarom op niet op 12 weken nog antistoffen heeft tegen HCC hoor! Ik heb wel gekkere dingen gezien! Ik denk niet dat pup tegen HCC is aangelopen. Pups zijn heel bevattelijk en gaan op zo'n jonge leeftijd vaak dood aan zo'n besmetting. Dat is waarom we vaccineren tegen deze drie.

Plaats reactie