Angelique schreef:Nee tuurlijk gaat er dan niemand dood, het is enkel een supergaaf project wat dan door het afvoerputje gaat
Ja. I know. Nou heb ik natuurlijk nog twee vials/breeding units . Ik kan het nog 1 keer proberen. Maar ik probeer me daar maar zo min mogelijk mee bezig te houden, met dat onderwerp.
Nee, ze heeft nog geen roze tietjes. Maar dat had Bisq ook nog niet rond deze tijd. Dat kwam later. En toen waren ze onmiskenbaar zuurstokroze Koek!
Lizzy schreef:Ja. I know. Nou heb ik natuurlijk nog twee vials/breeding units . Ik kan het nog 1 keer proberen. Maar ik probeer me daar maar zo min mogelijk mee bezig te houden, met dat onderwerp.
Als de spanning niet meer te houden is mag je ook een week eerder hierheen komen hoor, voor een gratis echo. Dan ga je met iets minder spanning naar de échte.
Ik moet zeggen dat ik hier trouwens nog nooit roze tepels heb gezien.
Jantina schreef:Als de spanning niet meer te houden is mag je ook een week eerder hierheen komen hoor, voor een gratis echo. Dan ga je met iets minder spanning naar de échte.
Ohhh, vertel, echo jij je eigen hondjes eerst zelf??!??!
Lizzy schreef:Ohhh, vertel, echo jij je eigen hondjes eerst zelf??!??!
Ja nou Arjan hoor, hij kan dat. En ik doe het omdat ik er altijd vrij weinig aan zie. En dan rete nieuwsgierig ben! Je kunt al vrij vroeg de vruchtzakjes zien/tellen. Sleeuwijk doet het pas tussen de 3 en 4 weken omdat ze dan ook goed de kloppende hartjes zichtbaar hebben en natuurlijk is een kloppend hartje een echtere pup dan een vruchtzakje.
Vorige twee drachten hadden we beide keren goed geteld dus in het vervolg ga ik niet meer naar Sleeuwijk tenzij het niet goed zichtbaar is of weet ik veel.
Jantina schreef:Als de spanning niet meer te houden is mag je ook een week eerder hierheen komen hoor, voor een gratis echo. Dan ga je met iets minder spanning naar de échte.
Kijk maar uit, straks staat ze elke dag bij je op de stoep [emoji6]
Jantina schreef:Ja nou Arjan hoor, hij kan dat. En ik doe het omdat ik er altijd vrij weinig aan zie. En dan rete nieuwsgierig ben! Je kunt al vrij vroeg de vruchtzakjes zien/tellen. Sleeuwijk doet het pas tussen de 3 en 4 weken omdat ze dan ook goed de kloppende hartjes zichtbaar hebben en natuurlijk is een kloppend hartje een echtere pup dan een vruchtzakje.
Vorige twee drachten hadden we beide keren goed geteld dus in het vervolg ga ik niet meer naar Sleeuwijk tenzij het niet goed zichtbaar is of weet ik veel.
Ha, bijzonder! Heb je dat ook gedaan bij je eigen zwangerschap? Of werkt t zo niet?