Whaaaaaaaaaaa, het gaat beginnen!!!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
ChantalKrijn
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Whaaaaaaaaaaa, het gaat beginnen!!!
Ja hoor, boobs, tepels, gleuf tussen tietjes.. The whole shebang!
In de toekomst moet je dat soort dingen toch beter bijhoudenLizzy schreef:Ja. Nou durf ik daar ook niks aan af te lezen want ze heeft altijd serious tits na haar loopsheid. Alleen had ik het idee dat dat niet zo snel na de loopsheid was. Nou ja, nog ff doorbijten
Dat heb je met die broodfokkers hèpike schreef:In de toekomst moet je dat soort dingen toch beter bijhouden
Liz gaat nu na elke loopsheid elke dag een foto maken hoor. Gewoon om altijd te kunnen vergelijkenpike schreef:In de toekomst moet je dat soort dingen toch beter bijhouden
Bedankt he. Ik acht jou verantwoordelijk voor wijn tegen mijn beeldschermKim_S schreef:Dat heb je met die broodfokkers hè
-
Martine-Tom
Exit laptop nummer 2 due to wine?Lizzy schreef:Bedankt he. Ik acht jou verantwoordelijk voor wijn tegen mijn beeldscherm
Nope. Hier ook niet. Wilde foto van chendo zijn pootjes posten maar ging nietLizzy schreef:Maar even serieus: tinypic werkt bij jullie nog wel?
Ja, het scheelt niks hèMartine-Tom schreef:Exit laptop nummer 2 due to wine?
Nee sorry, Tinypic is even uitgezet. Het veroorzaakte de dubbele berichten. Wordt door Jeff aan gewerkt!tt-tjes schreef:Nope. Hier ook niet. Wilde foto van chendo zijn pootjes posten maar ging niet
-
Martine-Tom
Schadeclaim indienen bij het beheer...oh wacht ffLizzy schreef:Ja, het scheelt niks hè. Levensgevaarlijk, die opmerkingen van Kim_S !!!!!!!!
Het is maar goed dat ik niet door de keuring voor pupkopers kwam!Lizzy schreef:Ja, het scheelt niks hè. Levensgevaarlijk, die opmerkingen van Kim_S !!!!!!!!
Sorry voor je laptop
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: RE: Re: Whaaaaaaaaaaa, het gaat beginnen!!!
Ik hoop dat de hokjes wel schoon zijn....Kim_S schreef: Dat heb je met die broodfokkers hè
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Nee. Overmorgen voor een echo.
Ik moet zeggen dat de spanning wel hoog is....
Ik moet zeggen dat de spanning wel hoog is....
Poe. Dat is nog wel 2 hele nachtjes niet slapen!