Geluksmomentje van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Angelique
- 5-sterren

Re: Geluksmomentje van de dag
Grattis Lupi 
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Gefeliciteerd lupi!
Ik zat op het hondenkussen in de zon te spelen met de heren. En te knuffelen.
Gewoon genieten!
Ik zat op het hondenkussen in de zon te spelen met de heren. En te knuffelen.
Gewoon genieten!
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Loeperdepoephoera zegt dankjulliewel allemaal!
Heppie beursdeej toe Loepie!!!

- Spikkelneus
- 5-sterren

Oh, een dag te laat, maar gefeliciteerd Lupi. En dan vooral met je nieuwe leven, want wat is ze mooi geworden! Dat is wel even wat anders dan dat graatmagere hondje uit het begin.
Geflansiteerd (met) Lupi 
Ook een dag te laat! Maar gefeliciteerd (met) Lupi 
Zo mijn bestelde boekie is binnen! B.A.T. 2.0. Nou heb ik weer wat te lezen
Ben benieuwd wat ik er nog van kan leren
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: RE: Re: Geluksmomentje van de dag
Gaaf! Staat hier ook op het verlanglijstje. In het engels neem ik aan?Kaio schreef:Zo mijn bestelde boekie is binnen! B.A.T. 2.0. Nou heb ik weer wat te lezen [emoji14]
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Jep in het engels. Geloof niet dat dat soort boeken vaak vertaald wordenhannabelgje schreef:Gaaf! Staat hier ook op het verlanglijstje. In het engels neem ik aan?
Heb natuurlijk al doorgebladerd en hier en daar al wat gelezen. Ik ben zelf al goed bekend met click to calm, zowel zorgvuldig gelezen als toegepast. Uiteraard overlapt het een groot deel. Krijg wel het idee dat dit boek iets dieper gaat.
Maar de safety leash die ga ik hier niet gebruiken ( riem om hand heen wikkelen) dan breek ik mijn hand als ik hem nodig heb, gewoon zorgen om die niet nodig te hebben
Al met al krijg ik wel een positief enthousiast gevoel als ik het boek doorblader
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Goed gesprek met de bedrijfsarts, die me steunt.
Gesprek met collega die zegt 'ik zie hoe je worstelt en dat je het moeilijk hebt' en dat was net de goede zin
Bijgekletst met lieve buurvrouw
En lente wandeling in de zon met twee brave vrolijke heren
Zoveel energie dat ik ook nog eea aan mijn werk heb kunnen doen
'Life is good'
Gesprek met collega die zegt 'ik zie hoe je worstelt en dat je het moeilijk hebt' en dat was net de goede zin
Bijgekletst met lieve buurvrouw
En lente wandeling in de zon met twee brave vrolijke heren
Zoveel energie dat ik ook nog eea aan mijn werk heb kunnen doen
'Life is good'
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: RE: Re: RE: Re: Geluksmomentje van de dag
Ik ben benieuwd wat je ervan vindt. Ik heb hem ook op mijn lijstje staan als ebook. De papieren vind ik erg duur.Kaio schreef: Jep in het engels. Geloof niet dat dat soort boeken vaak vertaald worden![]()
Heb natuurlijk al doorgebladerd en hier en daar al wat gelezen. Ik ben zelf al goed bekend met click to calm, zowel zorgvuldig gelezen als toegepast. Uiteraard overlapt het een groot deel. Krijg wel het idee dat dit boek iets dieper gaat.
Maar de safety leash die ga ik hier niet gebruiken ( riem om hand heen wikkelen) dan breek ik mijn hand als ik hem nodig heb, gewoon zorgen om die niet nodig te hebben![]()
Al met al krijg ik wel een positief enthousiast gevoel als ik het boek doorblader
- -Annemarie-
- 5-sterren

- pien - schreef:![]()
![]()
![]()
Heerlijk puur zijn die kleintjes
Ons Winterwonderlandgebeuren was een groot succesMeneer pien had een extra kant van de hut dichtgemaakt met wat platen, door de hele hut brandden er kaarsjes, het kacheltje brandde, iedereen bracht lekker eten mee, de (milieuvriendelijke) bordjes werden goedgekeurd
, er was wijn, bier en ijsthee
![]()
, er lag sneeuw -> er werden sneeuwballen gegooid en er stond opeens een sneeuwpop, temperatuur was rond het vriespunt, álle fleecedekentjes uit huis waren verzameld en ook allemaal in gebruik, de hondjes hadden een plekje op schoot gevonden, kortom: het was leuk en iedereen heeft aangekondigd dat 'ie van de zomer terug wil komen
![]()
Ik zei dat dat laatste hopelijk een grapje was hoewel ik het wel een compliment vind als het een traditie zou worden...en als iedereen eten meeneemt wordt de druk een beetje verdeeld...in ieder geval viel de stress voor deze stresskip erg mee
Dat klinkt helemaal geweldig! En fijn dat je er weinig stress van had.
De riem om je hand wikkelen? Dat was bij de BAT workshop die ik heb gedaan héél nadrukkelijk niet de bedoeling. Je houdt de lijn juist zo vast dat je hem wel stevig vast hebt, maar in geval van nood zo los kan laten. Ik vind persoonlijk BAT ook niets met click to calm van doen hebben, althans, niet zoals ik het ervaren heb. Vreemd dat het boek zo anders is als wat er onderwezen wordt.Kaio schreef:Jep in het engels. Geloof niet dat dat soort boeken vaak vertaald worden![]()
Maar de safety leash die ga ik hier niet gebruiken ( riem om hand heen wikkelen) dan breek ik mijn hand als ik hem nodig heb, gewoon zorgen om die niet nodig te hebben![]()
- -Annemarie-
- 5-sterren

Ik kreeg op het werk een appje van de oppas; Moyra lag samen met drie grote vrienden heerlijk buiten te genieten van de zon! Eerst een lange wandeling in het bos, daarna eten en uitbuiken.
Daar word ik gelukkig van.
Daar word ik gelukkig van.