Re: wat eten we vandaag... deel 41
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Draadjesvlees, gebakken pieperschijfjes, gemengde slaai (little gem/miniromaine, bakje tuinkers, bosje radijsjes in dunne plakjes, paar royale scheppen home made tzaziki/komkommeryoghurtsaus, half bakje lichtgeroosterde pijnboompitjes).
De kabouter krijgt een verse burger en broccoli.
De kabouter krijgt een verse burger en broccoli.
Short rib met gemengdegroentenmix (herfstraap/peterseliewortel/pastinaak) uit de oven
Hutspot uit de vriezer, lekker en makkelijk 
- Pauline
- 5-sterren

Pulled pork en huzarensalade met bloemkool ipv aardappels, toetje slagroom/mascarpone-mousse met koffiesmaak.
Burrito's. Uit de *ping*. Had namelijk iets te lang zitten beppen bij het ophalen der vleesjes 
Quiche Caprese a la Milly 
Stamp boerenkool.
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Kokossoep met snijbonen, wortel en kip
Gister aardappels met rooie kool en worstje. Er is nog veel rooie kool, dus er kan een bakje in de vriezer.
Geen idee wat het vandaag wordt...even inspiratie opdoen nav de groente die er nog is...
Geen idee wat het vandaag wordt...even inspiratie opdoen nav de groente die er nog is...
Verrassingsbakje uit de vriezer, want steeds als we een portie over hebben kunnen we dat niet invriezen want de vriezer zit te vol.
Oh dat herken ik. Ik ben ook beter in invriezen dan in ontdooieneelke schreef:Verrassingsbakje uit de vriezer, want steeds als we een portie over hebben kunnen we dat niet invriezen want de vriezer zit te vol.
Wij eten ovenfrietjes en vegakipnuggets met bloemkool.
Bietjes, gekookte aardappeltjes en vega balletjes (de bio's van de Ap).
Andijviestamppot!- pien - schreef:Gister aardappels met rooie kool en worstje. Er is nog veel rooie kool, dus er kan een bakje in de vriezer.
Ik vind die twee grietjes in de stamppotreclame van de Lidl zo leuk
-
src_esther
- 5-sterren

Hier ook!- pien - schreef:Andijviestamppot!
Ja! Maar ik vind kant-en-klare maaltijd dus echt- pien - schreef:Ik vind die twee grietjes in de stamppotreclame van de Lidl zo leuk