Whaaaaaaaaaaa, het gaat beginnen!!!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Whaaaaaaaaaaa, het gaat beginnen!!!
Oh boy... Ik eet echt veel te veel chips en chocolade en ik heb net gewoon 3 (kleine) glaasjes wijn op 
Nou en.Lizzy schreef:Oh boy... Ik eet echt veel te veel chips en chocolade en ik heb net gewoon 3 (kleine) glaasjes wijn op
- Angelique
- 5-sterren

Als je er maar vrolijk van wordt héLizzy schreef:Oh boy... Ik eet echt veel te veel chips en chocolade en ik heb net gewoon 3 (kleine) glaasjes wijn op
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Hij en Frou passen er makkelijk in!!Lizzy schreef:Leo vraagt hoe groot de logeerkamer ook alweer was.
Pauline schreef:Neem de volgende keer gelnagels! Heb je wat te kauwen.![]()
Ik ben ook heel benieuwd!!! Op naar morgen.
rauw bot van niet dragende delen...... gaat misschien langer mee
Komt gewoon goed joh!
Whaaaaaaaaaaa
Nog maar 2 nachtjes slapen
Nog maar 2 nachtjes slapen
Ik geef het ff doorMarijeEnBoomer schreef:Hij en Frou passen er makkelijk in!!
Oh spannend!
Toet is anderhalve week geleden gedekt, wij gaan rond 13 maart voor een echo. Wat kun je dan in spanning zitten hè?
Toet is anderhalve week geleden gedekt, wij gaan rond 13 maart voor een echo. Wat kun je dan in spanning zitten hè?
Ik denk "Toet gedekt anderhalve week geleden? Huh??" maar jij hebt het over jouw Toet en Frou d'r bijnaam (vraag me niet waarom) is ook Toet
Maar dit is een tiet-foto van vandaag:

Maar dit is een tiet-foto van vandaag:

- Angelique
- 5-sterren

En dat noem jij...ik zie niks
Ik zou hier, ondanks dat ik weet dat het ook nog nep kan zijn, toch best vrolijk van worden....iig hoopvol, want dit is echt meer dan "niks".
Ik zou hier, ondanks dat ik weet dat het ook nog nep kan zijn, toch best vrolijk van worden....iig hoopvol, want dit is echt meer dan "niks".
Laat ik het zo zeggen, ik heb vandaag een hoopvolle middag. Kan aan het eind van de dag weer over zijn, dat gevoelAngelique schreef:En dat noem jij...ik zie niks![]()
Maar ze heeft wel staande-tietjes. En vandaag heeft ze voor het eerst ook een licht bol buikje. Maar, ze heeft net wel een halve eend op
-
Martine-Tom
Heeft ze al zin in augurken?Lizzy schreef:Laat ik het zo zeggen, ik heb vandaag een hoopvolle middag. Kan aan het eind van de dag weer over zijn, dat gevoel![]()
Maar ze heeft wel staande-tietjes. En vandaag heeft ze voor het eerst ook een licht bol buikje. Maar, ze heeft net wel een halve eend op
-
ChantalKrijn
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik zie een rolletje