Gaat het over kantenklare stamppot? Serieussrc_esther schreef:Hier ook!
Ja! Maar ik vind kant-en-klare maaltijd dus echt![]()
Ik dacht dat het gewoon over stamppot maken ging...winter=stamppottijd...zoiets
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Gaat het over kantenklare stamppot? Serieussrc_esther schreef:Hier ook!
Ja! Maar ik vind kant-en-klare maaltijd dus echt![]()

src_esther schreef:Voorgesneden is toch ookal kant-en-klaar? Ooit een tijdje in zo'n snijderij gewerkt...Ik weet dat het zelf snijden veel werk is, maar ik prefereer toch echt zelf boerenkool, ui en wortelen, andijvie, etc zelf snijden. Boerenkool is wel echt heel veel werk en moeilijk ongesneden te krijgen en toch doe ik dat liever zelf.
Kant-en-klaar die zo de magnetron in kan, is 10xen daar kan ik echt ziek van worden door de toevoegingen zoals smaakversterkers.

Kdenkda'kdat ook maar ga doenKim_S schreef:Wat eten we vanavond?
Sjtamppot!

Thnx voor de tip! Dan is meteen 'de vorst er overheen geweest'!- pien - schreef:Ik heb een tip voor je voor lekker makkelijk boerenkool van de tak afkrijgen: de boel invriezen, daarna zak uit de vriezer (wel een beetje stevige zak) en dan met een pannetje erop slaan. Tadaaaa! Bijna panklare boerenkoolO ja, wel van te voren even wassen als het nodig is.
Mag dat kind uit? Even een paar keer te vaak gehoord.Kim_S schreef:Wat eten we vanavond?
Sjtamppot!
Nou, als voorgesneden al kant en klaar is, dan kook ik nooit echtsrc_esther schreef:Voorgesneden is toch ookal kant-en-klaar? Ooit een tijdje in zo'n snijderij gewerkt...Ik weet dat het zelf snijden veel werk is, maar ik prefereer toch echt zelf boerenkool, ui en wortelen, andijvie, etc zelf snijden. Boerenkool is wel echt heel veel werk en moeilijk ongesneden te krijgen en toch doe ik dat liever zelf.
Kant-en-klaar die zo de magnetron in kan, is 10xen daar kan ik echt ziek van worden door de toevoegingen zoals smaakversterkers.

Sjtamppot!!!D&K schreef:Mag dat kind uit? Even een paar keer te vaak gehoord.![]()
Het kan ook antipathie opwekken tegen geprakte schotels.Wij eten spinazieschotel met ei en ouwe kaas.