Geluksmomentje van de dag

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Geluksmomentje van de dag

Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Spikkelneus schreef:Dankjewel allemaal!
Heerlijk gewandeld net en weer een heleboel vertrouwen van Nuria gekregen. Omdat er overal afgewaaide takken lagen, zat er regelmatig 1 vast in de lijn. En alweer geen paniek bij Nuria, gewoon rustig blijven staan tot ik iedereen weer had ontward. Zo geweldig dit! Ze begint er echt op te rekenen dat ik alle problemen voor haar oplos, te gek is dat :D

Dit is fijn, want in het begin klonk het best hopeloos! Fijn dat ze toch relatief snel het vertrouwen terug vindt :-*
Shanti en co
5-sterren
5-sterren

Bericht door Shanti en co »

Boekjewoekje is hier in Utrecht en hij doet het super goed. :)
Hij was even druk toen hij net binnen was en mijn huisgenootje zag maar voor de rest heeft hij vooral heel veel om liefde gebedeld, geïnteresseerd naar buiten gekeken hoe alle auto's langsrijden, rustig door de wijk gewandeld en nu ligt hij uit zichzelf in de bench.
Eef+Stippels
5-sterren
5-sterren

Bericht door Eef+Stippels »

Bella krijgt een nieuw ruffwear web master tuig :)

Ze heeft een jaar geleden er 1 gekregen zodat ze niet uit het tuig kan schieten als ze ergens van schrikt. Maar deze web master is nu al kapot; het nylon waar de bevestigingsring aan zit is zo goed als doorgesleten. Ik vond dat wel een beetje snel voor zo'n duur tuig en heb er een mailtje aan gewaagd. Nu krijgt ze een nieuwe :)
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Siberienne »

Shadow heeft tikkertje gespeeld met een nieuw vriendinnetje; een lhasa apso.

Zo komisch om de stoere Shadow achterna gezeten te zien worden door een klein wit draakje ;D :biggrin2:
cj

Bericht door cj »

Joepie heeft met glans een heerlijke wandeling van 12 km doorstaan, dat na 2 hernia's en al 12 jaar oud.
Saskia
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Vandaag 2 prachtige fazanten gezien toen ik naar huis fietste :D
Zat me bij de eerste af te vragen of het dezelfde was die ik maandag had gezien. Blijkbaar niet want ongeveer op de plek van maandag zat er nog een :cool:
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Annemarie- »

dinky89 schreef:Vandaag 2 prachtige fazanten gezien toen ik naar huis fietste :D
Zat me bij de eerste af te vragen of het dezelfde was die ik maandag had gezien. Blijkbaar niet want ongeveer op de plek van maandag zat er nog een :cool:

Oh ja, mooi hè! Er vloog er laatst een vlak voor de auto langs. Dat is schrikken!
Vorige week drie reeën in het bos, en gisteravond toen ik naar huis reed in het donker, drie in de berm. Gelukkig reed ik niet hard en stonden ze stil. Het is allemaal weer aan de wandel. :)
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

-Annemarie- schreef:Oh ja, mooi hè! Er vloog er laatst een vlak voor de auto langs. Dat is schrikken!
Vorige week drie reeën in het bos, en gisteravond toen ik naar huis reed in het donker, drie in de berm. Gelukkig reed ik niet hard en stonden ze stil. Het is allemaal weer aan de wandel. :)

Ik had vorige week inderdaad ook een fazant redelijk vlak voor mij langs vliegen maar op de fiets is dat minder schrikken dan in de auto ;) gisteren een valk vlak boven het fietspad.
Het is ook duidelijk stuk meer lawaai van alle vogels ;D Voel me wel gezegend met mijn fietsroute naar het werk tussen alle wilde dieren door :cool: reeën heb ik (nog) niet gespot ;)
Zilverreigers vind ik ook erg mooi maar die zie ik dagelijks dus dat voelt minder bijzonder ::)
Ook fijn, ik kan sinds vandaag weer over het terrein van de tuin vereniging :D
src_esther
5-sterren
5-sterren

Bericht door src_esther »

Vandaag had Ko bijna een fazant te pakken. :-X >:(

De buizerds lijken ons en/of onze bomen weer te hebben afgekeurd. :'( Ze zitten nog wel in de buurt want ik hoor ze regelmatig schreeuwen.
2 weken geleden hoorde ik scholeksters, een paar dag later zag ik ze. De afgelopen dagen heb ik de eerste bergeenden gezien.
De zwerm spreeuwen die voor de storm de nesten in het dak aan het inspecteren waren lijken weer vertrokken. :???:
Helaas heeft het eksternest alweer een storm overleefd, het zijn *piep piep* die alle andere vogels - ook de buizerds - terroriseren. Oja, Kootje wordt ook door ze gepest. >:( Eentje is bizar groot, 2 tot 3 keer groter dan alle andere eksters die hier rondvliegen. :o

Zondagnacht hoorde ik een grutto. Afgelopen dagen helaas niet gezien en ook niet meer gehoord, maar ik ben heel zeker dat het er een was want ik hoorde hem een paar keer roepen.
jasmijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door jasmijn »

Gister een kleine bonten specht gezien, kwam door elza zij draaide haar hoofd naar het geluid en toen ik die richting op keek zag ik hem zitten :D

Oja we waren vanochtend naar het consultatie bureau en de mevrouw was verbaast wat ze allemaal al kon, trotse mama :cool:
src_esther
5-sterren
5-sterren

Bericht door src_esther »

Ko ligt in het gras met een zonnetje op z'n snuit te kijken hoe de zwanen op een paar meter afstand aan het grazen zijn. Brave hond.
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Siberienne »

Er kwam net een grote groep kraanvogels over de achtertuin. Zooooo mooi, die stemmen.

Moet gelijk hieraan denken:

jasmijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door jasmijn »

Ze kan zitten :D

Kijk maar:
IMG_1063.JPG
Kiraly
4-sterren
4-sterren

Bericht door Kiraly »

Wat een heerlijk kindje en hoe leuk als ze gaan zitten. Gaat het omrollen ook al zo vlug?
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Een mini rondje van nog geen 10 min denk ik, want brrr slecht weer, maar wel lollig, want wat snoepjes bij, dus wel dat hele rondje opdrachten gegeven, over een laag bankje springen, zit, volg etc. En dan een hele blije drukke Joep, want die wordt er ook lollig van. En dan ook nog oprecht kunnen denken, dit is dan wel weer heel leuk, 1 hond en dus 1 op 1 contact. En ik denk dat Joep dat ook dacht :)

Plaats reactie