Als de klik er is komt dit meisje bij ons wonen
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Als de klik er is komt dit meisje bij ons wonen
Dat zou toch awel heel leuk zijn. Zo een klein eigenwijs mevrouke. Ik duim voor een dikke vette klik met de oude dame. 
Wat een lieffie
Hier wordt ook geduimd voor DE klik
We hadden voordat we op vakantie gingen al contact gehad . Er waren er nl twee teruggekomen bij deze fokker
Een reutje van 5,5 jaar . De arme drommel zijn eerste baasje was overleden , en nu is zijn tweede baasje zo ziek dat er niet meer voor de reu gezorgd kan worden
Eigenlijk gingen we voor het reutje ( maar teven lijken ons lot te zijn
)
De reu is toch gemakkelijker dan de teef . Dus na onze vakantie werd ons de vraag gesteld of wij ook iets voelden voor "" de prinses op de erwt ""
We hebben ervaring met het ras , en ervaring met deze problematiek .
Mijn werktijden zijn in deze ideaal om de tut hierin goed te begeleiden
Ik heb om deze reden al jaren een ""hondenbaan "" geheel afgestemd op herplaatsers
Wat Tessa betreft , we kijken eerst of de klik er is . En we nemen z.n maatregelen om tante puber in het gareel te houden en Tessa haar rust te beschermen
Maar het is verder een vrolijk , lief en speels hondje
Ze doet het in de roedel van de fokker ook goed . Haar beide ouders en grootouders wonen ook nog steeds bij de fokker ( grootouders zijn 16 jaar )
Het is een JRT en dat vraagt iets van een eigenaar . En het is echt niet alleen maar een leuk klein hebbedingetje
Momenteel is ze loops ook ..... gelukkig maar . Niet met zes maanden maar geholpen
Dat vonden we ook wel een belangrijk punt hoor bij een teefje wat nog zo jong is
Een reutje van 5,5 jaar . De arme drommel zijn eerste baasje was overleden , en nu is zijn tweede baasje zo ziek dat er niet meer voor de reu gezorgd kan worden
Eigenlijk gingen we voor het reutje ( maar teven lijken ons lot te zijn
De reu is toch gemakkelijker dan de teef . Dus na onze vakantie werd ons de vraag gesteld of wij ook iets voelden voor "" de prinses op de erwt ""
We hebben ervaring met het ras , en ervaring met deze problematiek .
Mijn werktijden zijn in deze ideaal om de tut hierin goed te begeleiden
Ik heb om deze reden al jaren een ""hondenbaan "" geheel afgestemd op herplaatsers
Wat Tessa betreft , we kijken eerst of de klik er is . En we nemen z.n maatregelen om tante puber in het gareel te houden en Tessa haar rust te beschermen
Maar het is verder een vrolijk , lief en speels hondje
Ze doet het in de roedel van de fokker ook goed . Haar beide ouders en grootouders wonen ook nog steeds bij de fokker ( grootouders zijn 16 jaar )
Het is een JRT en dat vraagt iets van een eigenaar . En het is echt niet alleen maar een leuk klein hebbedingetje
Momenteel is ze loops ook ..... gelukkig maar . Niet met zes maanden maar geholpen
Wat een leuke dame. Wel een bult werk, maar ze is nog jong en krijgt een goed voorbeeld bij jullie. Ik ben benieuwd of het gaat klikken!
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Wat een lief smoeltje
Hopelijk klikt het!
Hopelijk klikt het!
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Oh, wat leuk dat er weer een uitbreiding bij komt!! Hopelijk gaat het goed met 2 prinsesjes in huis 
Ow die is wel leuk! Duimpjes voor morgen!
Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
Ooooh wat een lekker koppie heeft deze jonge dame!
Ga ook duimen dat er een klik is
Ga ook duimen dat er een klik is
- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
Lekker bekkie heeft ze.
ooooooooooo, wat een droppie
Hopelijk is de klik er en krijgt ze een gouden mand bij jullie en de grote smurfin
Heb je Tessa al wel een beetje voorbereid??
Jammer dat sommige mensen het "op" vergeten dat bij voeding vooraf gaat
Zeker een JRT kan behoorlijk "fel" zijn, daar zijn de meeste westies jandoedels bij..... (je snapt wel wat ik bedoel denk ik)
Jammer dat sommige mensen het "op" vergeten dat bij voeding vooraf gaat
En.....?
Hoe was het daar? Denk je dat ze bij jullie komt wonen?
Hoe was het daar? Denk je dat ze bij jullie komt wonen?
Ben ook nieuwsgierig hoe het verlopen is, prachtige honden vindt ik ze heb ze gehad en we krijgen er weer een..
We zijn thuis . De klik was er , en Thara woont nu bij ons . Beide meisjes reageerden erg goed op elkaar
De terugreis is voorspoedig verlopen , een beetje op zijn pups . Voorin de auto , op de grond en zicht op de baasjes
Twee keer een correctie en daarna is ze zoet gaan slapen ( uit Zeeland vandaan een hele reis dus )
Eenmaal thuis even een korte ronde gedaan , misschien een poepje ? Ze houd in elk geval ook van eendenpoep , net als Tessa
Ze loopt nu haar nieuwe huisje te onderzoeken
De fokker heeft haar al overgezet op vers , dus daar kunnen we ook gelijk mee aan de slag
We gaan haar nu nog niet plagen met de camera
De terugreis is voorspoedig verlopen , een beetje op zijn pups . Voorin de auto , op de grond en zicht op de baasjes
Twee keer een correctie en daarna is ze zoet gaan slapen ( uit Zeeland vandaan een hele reis dus )
Eenmaal thuis even een korte ronde gedaan , misschien een poepje ? Ze houd in elk geval ook van eendenpoep , net als Tessa
Ze loopt nu haar nieuwe huisje te onderzoeken
De fokker heeft haar al overgezet op vers , dus daar kunnen we ook gelijk mee aan de slag
We gaan haar nu nog niet plagen met de camera
Whaaa, wat gaaf!! Gefeliciteerd 
Oh wat ontzettend fijn dat ze een liefdevol warm mandje heeft gekregen. Heel veel plezier met haar!!