Als de klik er is komt dit meisje bij ons wonen
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- pearlsofpassion
- Moderator
Re: Als de klik er is komt dit meisje bij ons wonen
Wat leuk! Ik kijk ernaar uit om te zien hoe ze openbloeit.
Ik vind niets zo mooi als een diertje dat voorheen wat tekort kwam te zien openbloeien. Te zien hoe ze niet kan geloven dat ze nu werkelijk zoveel leuke dingen kan doen.
Ik vind niets zo mooi als een diertje dat voorheen wat tekort kwam te zien openbloeien. Te zien hoe ze niet kan geloven dat ze nu werkelijk zoveel leuke dingen kan doen.
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Heel veel geluk gewenst met jullie nieuw aanwinst. Kijk vooruit naar jullie avonturen.
Oh wat fijn dat de klik er is!!!
En wat is ze lief
Klinkt ook gewoon als partners in crime: TNT
Veel geluk met haar!

En wat is ze lief
Klinkt ook gewoon als partners in crime: TNT
Veel geluk met haar!
Gefeliciteerd met jullie prachtige aanwinst! Ik vind het zo fijn voor haar dat ze bij jullie is komen wonen 
Wat een leuk hondje en wat is ze een bofkont dat ze bij jullie mag komen wonen.
Gefeliciteerd met dit meisje!
Gefeliciteerd met dit meisje!
wat een droppie 
Wat fijn dat het klikt!
Geniet ervan en ik kijk uit naar de foto's! Maar die gaan er vast genoeg komen denk ik
Geniet ervan en ik kijk uit naar de foto's! Maar die gaan er vast genoeg komen denk ik
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Dat is inderdaad hartverscheurend mooi! Wat fijn dat Thara een tweede kans krijgt bij mensen die weten wat ze in huis hebben gehaald! Ze ziet er rete-ondeugend uit maar ik twijfel er niet aan of jullie weten dat in goede banen te leiden! Heel veel plezier, liefde en geluk met elkaar!pearlsofpassion schreef:Wat leuk! Ik kijk ernaar uit om te zien hoe ze openbloeit.
-
Shanti en co
- 5-sterren

Heel veel geluk samen, wat een droppie.

Klinkt wel goed inderdaadKim_S schreef: Klinkt ook gewoon als partners in crime: TNT![]()
Nou , de prinses op de erwt heeft al het e.e.a laten zien hoor . En als ik een kik geef
Dan wil ik wel mijn zin hebben
De eerste kik was erg braaf , ze moest plassen . Dus daar is ze natuurlijk voor beloond .
Maar daar moet je nog wel wat voor doen . Na drie keer viel haar kwartje en begreep ze dat ze ook eerst nog netjes moest zitten voordat ze de snack kreeg
Hmm reuze lekker . Maar ik wil nu aandacht en ik wil spelen . Nee , het speelmoment bepaal ik , jouw nieuwe moeder
Moeder moest reuze haar best doen om niet te smelten , dat koppie . Oh ik kan zo lief kijken , let dan toch eens op me
Oh krijg ik geen aandacht als ik dat wil . Nee ! Nou dan ga ik maar weer in mijn mand .
Ze had een tijd braaf en kalm in haar mand gelegen . Thara , kom maar . Dus het was tijd voor even een spelletje
Speeltje apporteren . Oh dat is leuk
na vijf minuten was het klaar . Naar je plaats
Moeder in de stoel , dichtbij haar in de buurt . Oh maar verdwijn je ook weleens verderop de kamer in
dat staat me niet aan .......
De eerste kik was erg braaf , ze moest plassen . Dus daar is ze natuurlijk voor beloond .
Maar daar moet je nog wel wat voor doen . Na drie keer viel haar kwartje en begreep ze dat ze ook eerst nog netjes moest zitten voordat ze de snack kreeg
Hmm reuze lekker . Maar ik wil nu aandacht en ik wil spelen . Nee , het speelmoment bepaal ik , jouw nieuwe moeder
Moeder moest reuze haar best doen om niet te smelten , dat koppie . Oh ik kan zo lief kijken , let dan toch eens op me
Oh krijg ik geen aandacht als ik dat wil . Nee ! Nou dan ga ik maar weer in mijn mand .
Ze had een tijd braaf en kalm in haar mand gelegen . Thara , kom maar . Dus het was tijd voor even een spelletje
Speeltje apporteren . Oh dat is leuk
Moeder in de stoel , dichtbij haar in de buurt . Oh maar verdwijn je ook weleens verderop de kamer in
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

smulpaap schreef:Nou , de prinses op de erwt heeft al het e.e.a laten zien hoor . En als ik een kik geefDan wil ik wel mijn zin hebben
Speeltje apporteren . Oh dat is leukna vijf minuten was het klaar . Naar je plaats
Je ziet ze gewoon denken, hè? Onze Lupi was/is net zo, de hele tijd alert: wat gebeurt er, hoe haal ik daar mijn voordeel uit, hoe zorg ik ervoor dat deze mensen niet vergeten dat ik er ook nog ben. Kunnen er drie honden om haar heen liggen, maar aandacht van vrouwtje/baasje is toch het enige dat telt!
Het klinkt alsof jullie een heel leuk hondje aan Thara gaan hebben!
- Spikkelneus
- 5-sterren

Oh, geweldig! Ben zo blij voor jullie allemaal.
Heel veel plezier samen
Heel veel plezier samen
Fijn voor Thara en fijn voor jullie. Heel veel geluk en plezier met haar
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Heel veel geluk samen!!
Wat fijn dat Thara bij jullie een nieuwe kans krijgt
. Ergens denk ik dan maar goed dat ze zo aan het blaffen is gegaan en dat de buren zijn gaan klagen. Je moet er toch niet aan denken dat zo'n hondje daar zo op moet groeien.
Heel veel geluk en laat de verhalen van TNT maar komen. Leuk, leuk weer nieuwe verhalen
Heel veel geluk en laat de verhalen van TNT maar komen. Leuk, leuk weer nieuwe verhalen