Zo romantisch als een deurknop maar...

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Zo romantisch als een deurknop maar...

Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Gefeliciteerd! :flowers:

Martine-Tom schreef:Waarschijnlijik dacht ie er vannacht ineens aan toen hij moest plassen, vanmorgen werd ie wakker en was het weer vergeten, is gaan werken. KOmt onderweg iemand tegen die hij aan zijn trouwring ziet friemelen en dacht "0ohjaaa das waar ook" en heeft gelijk zijn foon gepakt :biggrin2:
Gut als ik niet beter wist, zou ik denken dat je een man was ;D ;D ;D
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

Kaio schreef:Gefeliciteerd! :flowers:

Gut als ik niet beter wist, zou ik denken dat je een man was ;D ;D ;D

:biggrin2:
Tibbies
5-sterren
5-sterren

Bericht door Tibbies »

Gefeliciteerd Jasmijn en veel plezier met de voorbereidingen.
constance.blokzijl
5-sterren
5-sterren

Bericht door constance.blokzijl »

Oh gefeliciteerd Jasmijn! Heel veel plezier met plannen en voorbereiden.

Aanzoek is een aanzoek, en als jij wel graag wil trouwen maar je vriend vind het onzin, is elk aanzoek romantisch. Want eigenlijk doet hij iets voor jou, wat jij graag wil, ook al hecht hij er geen waarde aan. Stiekem heeft hij gewoon gezegd dat hij ontzettend veel van je houd en nooit meer zonder je wil. De woorden waren alleen anders [emoji16]
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

constance.blokzijl schreef:Oh gefeliciteerd Jasmijn! Heel veel plezier met plannen en voorbereiden.

Aanzoek is een aanzoek, en als jij wel graag wil trouwen maar je vriend vind het onzin, is elk aanzoek romantisch. Want eigenlijk doet hij iets voor jou, wat jij graag wil, ook al hecht hij er geen waarde aan. Stiekem heeft hij gewoon gezegd dat hij ontzettend veel van je houd en nooit meer zonder je wil. De woorden waren alleen anders [emoji16]
Bestond er maar een google translate voor mannen he ;D
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

:D Proficiat Jasmijn!
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Leuk Jasmijn, gefeliciteerd!!! :D
Een schattig bruidsmeisje heb je al :)
Mieke L.
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Mieke L. »

Hartstikke leuk Jasmijn gefeliciteerd!
Ik hou wel van die onromantische aanzoeken (anders was ik niet met Rudi getrouwd ::) ) Wij hadden een verzekeringsman over de vloer die vroeg of we getrouwd waren. Dat waren we niet Toen de man weg was zei Rudi lijkt het je niet wat? Wat vroeg ik? Nou trouwen? Ja hoor dat lijkt me wel wat zei ik. En zo is het gekomen :biggrin2:
Maar Jasmijn heel veel voorpret gewenst en je hebt natuurlijk aan Elza een geweldig bruidsmeisje!
jasmijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door jasmijn »

eelke schreef:Gefeliciteerd!

Mijn fantasie slaat er wel van op hol. Hoezo over de telefoon dan?! Waarom niet een uurtje later als ie thuis komt? Moest hij een kind uit een brandend huis gaan redden en wist hij niet of hij het zou overleven? Had hij een ongeluk gehad en wist hij niet of de donorlever op tijd zou zijn? Had hij geheime berichten over een meteoriet die zou inslaan? Of wist hij niet welk merk hagelslag hij voor jou mee moest nemen en stond 'ten huwelijk vragen' op hetzelfde lijstje en dacht hij, dan nu maar anders vergeet ik het weer.

Verlos me! :biggrin2:
Nou ja dat is een beetje het punt, ik spreek hem de laasten tijd voornamelijk over de telefoon.
Hij is bezich te stoppen met zijn eigen bedrijf en ja dat kost heel veel tijd, dus was niet een uurtje later maar meer pas rond een uur of 1 's nachts.

We waren al een tijdje aan het kletsen over de telefoon en opeens zegt hij "schat ik wil met je trouwen" zo gewoon tussen neus en lippen door.
Mijn reactie was ook echt zo van oké.... eh wacht wat zei je :o
Pas toen hij het 2 keer had herhaald drong het tot me door, toen kon ik niet stoppen met ja zeggen :D

Hij voelden gewoon dat hij altijd bij me wou blijven en zag geen reden meer om het niet te doen, ook wil hij opeens echt aan de wereld laten zien dat we bij elkaar horen.
en dan is hij zo broodnuchter dat hij dan maar gelijk vraagt of ik het ook wil zo dat hij het niet kan vergeten, zo van waarom wachten als het nu ook kan ;D
constance.blokzijl schreef:Oh gefeliciteerd Jasmijn! Heel veel plezier met plannen en voorbereiden.

Dat hij nooit meer zonder me wil heeft die wel vaker gezecht, maar hij vond het niet zo belangrijk dat hij het aan de rest van de wereld wou laten weten.
Nu kennelijk opeens wel :D

We moeten nog even kijken waar we het gaan doen, Vriendlief wilt beiden :crazy2:
Als die gast iets in zijn hoofd heeft, heeft hij het niet in zijn kont.
Hij wil een klein feest hier in Nederland met het echte trouwen en dan een groot feest in Portugal, we moeten daar nog even goed over na denken ;)
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Anne in Duitsland schreef:Gna, zo ongeveer was het bij ons ook. Na vijftien jaar relatie samen een huis gekocht, tja... ::) Anders was het er nooit van gekomen, want ik ben zo romantisch als een vuilnisbelt. :-X :biggrin2:

Hier bewust gekozen voor samenlevingscontract bij het kopen van het huis zodat de optie van trouwen nog open staat (anders was het op vl zijn wijze gegaan namelijk op een maandagochtend naar gemeentehuis :-X ) ;D

Jasmijn, gefeliciteerd!!
Aprilsnow
5-sterren
5-sterren

Bericht door Aprilsnow »

dinky89 schreef:Hier bewust gekozen voor samenlevingscontract bij het kopen van het huis zodat de optie van trouwen nog open staat (anders was het op vl zijn wijze gegaan namelijk op een maandagochtend naar gemeentehuis :-X ) ;D

Jasmijn, gefeliciteerd!!
Hier heb ik het mijn vriend toen voorgesteld. Maar hij wilde dat pas doen als hij er aan toe was ::)
Zo romantisch als ik ben, was mijn antwoord; ja, daaag. Dat wordt dan als het weer nut heeft, als er bijvoorbeeld kinderen komen. Trouwen om het trouwen hoeft voor mij niet....
Resultaat: we zijn niet getrouwd. Wel ooit verloofd geweest (dus wel ten huwelijk gevraagd ook nog op een publieke "romantische" wijze maar de conclusie was na 2 jaar dat het voor ons niets toevoegt :cool:

2 feestjes Jasmijn.... ook leuk om te plannen :biggrin2: :P
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

dinky89 schreef:Hier bewust gekozen voor samenlevingscontract bij het kopen van het huis zodat de optie van trouwen nog open staat (anders was het op vl zijn wijze gegaan namelijk op een maandagochtend naar gemeentehuis :-X ) ;D

Jasmijn, gefeliciteerd!!
Dat ging in ons geval niet omdat we verschillende nationaliteiten hebben (en destijds ook nog eens in een ander land dan een van onze vaderlanden woonden). Was ook niet erg hoor, na vijftien jaar wisten we wel zo'n beetje of we samen verder wilden of niet. :biggrin2:
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Siberienne »

Gefelciteerd Jasmijn!

((( ik heb mijn partner nooit zover kunnen krijgen. De keer dat ik het T-woord opperde fietste hij zo de sloot in. We laten het maar zo.... )))
pearlsofpassion
Moderator

Bericht door pearlsofpassion »

Siberienne schreef:Gefelciteerd Jasmijn!

((( ik heb mijn partner nooit zover kunnen krijgen. De keer dat ik het T-woord opperde fietste hij zo de sloot in. We laten het maar zo.... )))
;D

Veel plezier Jasmijn.
Ik vind het het beste dat er is!
Fenixjuh
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Fenixjuh »

Van harte gefeliciteerd! ! Gelukkig mag je zelf de mate van romantiek bepalen, zou wat zijn als een aanzoek aan eisen moest voldoen. ...

Plaats reactie