Zo , daar zijn we weer . De nacht is redelijk goed verlopen . Benche op de slaapkamer , protest . Ik wil bij je zijn en op bed
Nee juffrouw daar helpen we jouw niet mee . Het heeft alles bij elkaar een anderhalf uur geduurd en toen heeft ze de rest van de nacht goed geslapen
Rond 7.30 uur ging de blafwekker weer . gewacht totdat ze weer braaf en stil was , uit bed en eerst mijn ding gedaan in de badkamer , stille juffrouw
Oh maar ben je er weer , ja . Nu wil ik , nee . Ze werd weer kalm , goed zo . Nu mag je uit de benche
Naar beneden , een handje snacks gegeven en zelf ontbijt . Toen werd mevrouw weer in een gevang in de tuut gezet , heel even protest
Tien minuten gereden en oh ik mag eruit . Ik ga leuke dingen doen

Stuk polder waar bijna niemand komt , en al helemaal niet met dit weer
Ze kan daar geen kant op , dus nadat ze eerst braaf aan de lijn had gelopen mocht ze los . Nou , en dan ga je los hoor
Dit is het JRT -paradijs . Op de vele luchtjes na geen prikkels , Tessa en de baasjes . Een paar keer geoefend . Hmm riep je mij ? Ja !
Ik kom eraan hoor . Goed zo , braaf ! Natuurlijk moet je als butler soms ook even wachten op een JRT . Ik heb nu een luchtje
De prinses heeft 1,5 uur gewandeld . Terug in het gevang geen protest . Hmm dat gevang levert toch wel leuke dingen op , Ja !
Eenmaal thuis een lekkere maaltijd , want na werk hoor je te eten . Daarna zocht ze zelf haar mandje op en is braaf en voldaan in slaap gevallen
Hmm luchtjes
Thara . Hoor ik daar mijn naam . Ik kom eraan
Heb je even ? Het is hier spannend ....
Ik ben er weer hoor , goed zo
Even mijn neus in wat zaken steken
wat doe jij ?
Thara , riep de butler met een gekke stem ... jaha ik kom bij je hoor