snoeten poetsen
Moderator: eelke
snoeten poetsen
Gaat jullie hond ook snoeten poetsen na het eten van vers vlees? Hier wel
Re:snoeten poetsen
Ne, hier niet. Alle 3 niet. 
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
essie doet dat ook, de anderen niet. 
Nee, niet na de CB. Maar 2 van de 3 doen het wel als ze lamsribben of lamsnekken op hebben of als ze een mergpijp hebben leeggelikt. Dan gaan ze met hun snoet over de grond en langs de bank (en als je zelf toevallig op die bank zit en je benen zitten in de weg, ook langs je benen
). 
- Angelique
- 5-sterren

Hier ook niet, daarom doe ik het voor ze 
ohh hier doen ze het allebij
dacht eerst dat ze kwamen bedanken
maar nee hoor
komen gewoon hun bek afvegen
hahaa
als er dan toevallig mensen zijn die niet zo gek zijn vanhonden zie je ze griezelen hahaa
dacht eerst dat ze kwamen bedanken
maar nee hoor
komen gewoon hun bek afvegen
hahaa
als er dan toevallig mensen zijn die niet zo gek zijn vanhonden zie je ze griezelen hahaa
Pinkel doet het, Brutus niet.
Hier doen ze het alledrie
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Niet zozeer na het eten maar als ze natgeregend zijn. Effe lekker de natte koppen aan je afvegen 
Zodra ik met de handdoek klaarsta ruzie over wie het eerst z'n hoofd mag afdrogen
Zodra ik met de handdoek klaarsta ruzie over wie het eerst z'n hoofd mag afdrogen
- Pauline
- 5-sterren

Joep gaat ook na het eten of in de bench liggen rollen of in de gang op de ruwe mat. Dat doet hij inderdaad ook als hij nat geworden is op dezelfde ruwe mat (tegen mijn net geschilderde gebroken witten muur) 
Onze Jack Russel, Luigi, rend na het eten de huiskamer in om eens lekker z'n bekkie af te vegen aan het kleed en aan het bankstel.
En als m'n vriend op de bank zit is ook zijn broek niet veilig
. Ach, hij heeft genoten van z'n eten en wij van zijn show.
Gr,
Simone
Gr,
Simone
-
Doedels
- 5-sterren

- Contacteer:
Hafan heeft altijd zijn bek aan mijn broek afgeveegd na het eten van brokken. Petr heeft het van hem geleerd en deed het ook, maar meestal aan het kleed. Sinds ze vers eten doen ze het niet meer. Alleen Hafan doet het nog een enkele keer als hij iets heeft gegeten waar z'n snuit vies van is geworden.
-
nikèdog2000
- 5-sterren

[quote="Pauline"]
Joep gaat ook na het eten of in de bench liggen rollen of in de gang op de ruwe mat. Dat doet hij inderdaad ook als hij nat geworden is op dezelfde ruwe mat (tegen mijn net geschilderde gebroken witten muur)
[/quote]je kunt van die kunststof panelen kopen als bescherming van je gebroken witten muur.een idee?
nikèdog2000
[/quote]je kunt van die kunststof panelen kopen als bescherming van je gebroken witten muur.een idee?
nikèdog2000