Vloer reinigen- wat gebruiken jullie?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- mizzsylver
- 4-sterren

- Contacteer:
Re: Vloer reinigen- wat gebruiken jullie?
Na al die regen van de laatste tijd en bijbehorende moddermonsters in huis heb ik net ook de magicmop besteld. 
Soms lijkt het net of ik toch een beetje gestoord ben, ik vind die mop meer dan uitstekend voor de pupkennel, maar voor de rest van het huis tien keer niets. Ik kan nergens bij en/of onder. Zal wel aan mij liggen, of aan de vloer. En dan dweilen, als er nog haren liggen, wat een zooi.
ik zuig altijd eerst, maar hier lees ik andere berichten.
Binnenkort de mop zorgvuldig schoonmaken en dan weer naar zolder tot het volgende nest.
Hanny
ik zuig altijd eerst, maar hier lees ik andere berichten.
Binnenkort de mop zorgvuldig schoonmaken en dan weer naar zolder tot het volgende nest.
Hanny
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Heel verstandigmizzsylver schreef:Na al die regen van de laatste tijd en bijbehorende moddermonsters in huis heb ik net ook de magicmop besteld.
Alleen past de bijbehorende emmer niet in de gootsteen om te vullen
Bella is loops en dus dweil ik veel, en met de magicmop wordt dan ook meteen het haar opgepakt
Ik heb ook gekeken naar de magic mop maar het stond mij heel erg tegen dat je steeds nieuwe doekjes moet kopen. Leifheit had ook een flutsysteem (iets met klittenband?) en ik moest echt een andere dweil dus ik ben voor de goedkoopste met spuitfunctie van de Action gegaan. En ik moet zeggen, het systeem is ideaal en mijn oude doeken passen er gewoon op.
Nu hopen dat ik net die ene heb die niet binnen een paar maand kapot gaat. 
- mizzsylver
- 4-sterren

- Contacteer:
Ik wil hem vooral voor de serre gebruiken omdat ik ze daar eerst laat opdrogen. Voor binnen heb ik een stoomreiniger van black&decker, ideaal!
Mmmm dat van die emmer is wel lastig ja, ik heb een ronde gootsteen.
Doekjes? Er zit een spons op die volgens de recensies hier wel een paar jaar mee zou moeten gaan, dus geen nieuwe doekjes nodig
Mmmm dat van die emmer is wel lastig ja, ik heb een ronde gootsteen.
Doekjes? Er zit een spons op die volgens de recensies hier wel een paar jaar mee zou moeten gaan, dus geen nieuwe doekjes nodig
Ik heb sinds vandaag weer een stoomreiniger en echt heerlijk! Sluier van verbouwingsstof, poepjes van Coco, gewoon schoon! Heb de Kärcher sc4 premium en in vergelijking met mijn oude Kärcher is deze minder zwaar, maakt heel veel minder geluid en alles van mijn oude past er nog op
, ik ben blij!
De echte, originele magic mop heeft geen doekjes.Ligaa schreef:Ik heb ook gekeken naar de magic mop maar het stond mij heel erg tegen dat je steeds nieuwe doekjes moet kopen. Leifheit had ook een flutsysteem (iets met klittenband?) en ik moest echt een andere dweil dus ik ben voor de goedkoopste met spuitfunctie van de Action gegaan. En ik moet zeggen, het systeem is ideaal en mijn oude doeken passen er gewoon op.Nu hopen dat ik net die ene heb die niet binnen een paar maand kapot gaat.
Els&Flow schreef:De echte, originele magic mop heeft geen doekjes.Er zit een blauwe spons op.
Maar hoe maak je die dan schoon?
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Ligaa schreef:Maar hoe maak je die dan schoon?Kun je die wassen?
Je spoelt hem na elk gebruik schoon en kunt hem desgewenst in het chloor zetten, volgens de gebruiksaanwijzing.
Getverderrie, nee niks voor mij, ik heb graag een schone doek op mijn dweil. 
-
Ingeborg58
- 3-sterren

Ik heb hem ook sinds twee weken: de magic mop!!
Ideaal!! Wat een fijn ding is dat,makkelijk ff onder de kraan en hup door de keuken na het koken.
Die emmer lukt best als je een hoge kraan hebt, en hij dweilt keurig schoon ( de mop hè,niet de emmer)
Enig klein minpuntje...hij past niet onder lage kastjes. Maar ja die trek ik wel opzij als het nodig is
Ideaal!! Wat een fijn ding is dat,makkelijk ff onder de kraan en hup door de keuken na het koken.
Die emmer lukt best als je een hoge kraan hebt, en hij dweilt keurig schoon ( de mop hè,niet de emmer)
Enig klein minpuntje...hij past niet onder lage kastjes. Maar ja die trek ik wel opzij als het nodig is
Wij hebben een houten vloer, eiken vloerdelen, magicmop?
Of kan dat niet.
Of kan dat niet.
-
Martine-Tom
Ik dus ook, ik heb hem ooit gehad maar vond het zo'n smerig idee....Ligaa schreef:Getverderrie, nee niks voor mij, ik heb graag een schone doek op mijn dweil.
Doe mij maar ouderwetse dweilen of dweilstokken, elke keer een nieuwe lap erop, lekker schoon.
(geniaal onderschrift trouwens!
Martine-Tom schreef:Ik dus ook, ik heb hem ooit gehad maar vond het zo'n smerig idee....
Doe mij maar ouderwetse dweilen of dweilstokken, elke keer een nieuwe lap erop, lekker schoon.
(geniaal onderschrift trouwens!)
Haha dan ben ik dus niet de enige.
Dankje.
- mizzsylver
- 4-sterren

- Contacteer:
Hij is binnen! De emmer past prima in mijn gootsteen, en hij mopt fantastisch.
Heb ook een nieuwe puppy ren met pootjes en daar past hij net onder. Ideaal.
Heb ook een nieuwe puppy ren met pootjes en daar past hij net onder. Ideaal.