Als de klik er is komt dit meisje bij ons wonen
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Re: Als de klik er is komt dit meisje bij ons wonen
Ze heeft het naar haar zin zo te zien 
Het is een type Russeltje net als Tessa . Zachtaardig , vriendelijk , sociaal en we merken nu al dat ze erg baasgericht is , maar de eigenwijze pet staat zo nu en dan natuurlijk ook opLazy Garfield schreef:Wat een prachtig hondje zeg en wat een lieve uitstraling. Daar gaan jullie vast veel plezier aan beleven!
Ze zal ongetwijfeld brutaler gaan worden en haar grenzen gaan verleggen . Maar ze is goed te corrigeren
Uitvallen naar andere honden doet ze niet , het is geen blaffer . Hier achter woont een JRT die de hele dag in de tuin staat te keffen
Dat horen de dames hier ook , geen geblaf . Ook niet als ze in de tuin zijn
Fijn dat het zo goed gaat!
Het is momenteel wel 100 % opletten hoorfrodo quin schreef:Wat een schattig meisjeen leuk om te horen dat het onderling ook al zo goed gaat
Voor een hondje dat niets gewend is, in haar puberteit zit en loops is doet ze het wel heel erg goed hé. Ze heeft het enorm getroffen bij jullie.
Ik ga niet mee , ik wil de andere kant op . Maar die kans krijgt ze helaas niet
En verder is er momenteel erg veel spijt
De vorige eigenaren beginnen behoorlijk vervelend te worden naar de fokker toe
De fokker is voor herplaatsing uitgebreid met ze in gesprek geweest , heeft hulp aangeboden . Maar dat werd afgeslagen
Ze willen haar erg graag terug , hebben spijt en liggen er nachten wakker van
Ohw wat vervelend zeg!smulpaap schreef:Het is momenteel wel 100 % opletten hoorZodra ze maar het idee heeft dat er weleens een hond in de buurt kan zijn wordt ze erg dwars
Ik ga niet mee , ik wil de andere kant op . Maar die kans krijgt ze helaas niet
En verder is er momenteel erg veel spijt![]()
![]()
De vorige eigenaren beginnen behoorlijk vervelend te worden naar de fokker toe
De fokker is voor herplaatsing uitgebreid met ze in gesprek geweest , heeft hulp aangeboden . Maar dat werd afgeslagen
Ze willen haar erg graag terug , hebben spijt en liggen er nachten wakker van
Persoonlijk denk ik dat er naar het belang van het hondje gekeken moet worden en dat ze het bij jullie veel beter heeft.
Doranto schreef:Ohw wat vervelend zeg!![]()
Persoonlijk denk ik dat er naar het belang van het hondje gekeken moet worden en dat ze het bij jullie veel beter heeft.
Dat is precies wat de fokker ook tegen ze heeft gezegd !
Mij lijkt het het beste om héél erg duidelijk hierover te zijn. Anders blijft het maar een gedoe.smulpaap schreef:Dat is precies wat de fokker ook tegen ze heeft gezegd !
Dan weet iedereen waar ze aan toe zijn en is het klaar.
Wat jammer van het gedoe tussen vorige eigenaren en fokker
Het is een leukerd
en ze boft maar bij jullie!
Het is een leukerd
Ik lees dat ze voor jullie op vakantie zijn geweest ze al bij de fokker terug was.
Samen met een reutje.
Echt niet leuk.
Wellicht heeft de vorige (afstand van gedane) eigenaar gehoord hoe goed het dametje het nu doet.....
Ze is nu met haar 'royal prinses op den erwt' bipsie in de boter gevallen.
Samen met een reutje.
Echt niet leuk.
Wellicht heeft de vorige (afstand van gedane) eigenaar gehoord hoe goed het dametje het nu doet.....
Neally schreef:Ik lees dat ze voor jullie op vakantie zijn geweest ze al bij de fokker terug was.
Samen met een reutje.
Echt niet leuk.
Nee hoor , de fokker heeft bewust geen mensen genoemd
En de beide honden komen bij verschillende eigenaren vandaan
Nu had dat reutje gewoonweg erg veel pech , de eerste eigenaar overleden en de tweede erg ziek en niet meer in staat om voor het hondje te zorgen
Kort geleden hebben ze er twee van 14 en 15 terug genomen , dat is veel moeilijker om weer te herplaatsen
En je kan als fokker zijnde nu eenmaal niet alles houden , Dat is t.av Thara ook duidelijk uitgelegd naar de vorige eigenaren
Maar goed , ze weten nu t.av Thara waar ze aan toe zijn . Het is net als een hond aanschaffen . bezint eer ge begint
En dan moet je daarna ook niet zeiken en zielig doen
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
smulpaap schreef:Nee hoor , de fokker heeft bewust geen mensen genoemd
Nu had dat reutje gewoonweg erg veel pech , de eerste eigenaar overleden en de tweede erg ziek en niet meer in staat om voor het hondje te zorgen
Kort geleden hebben ze er twee van 14 en 15 terug genomen , dat is veel moeilijker om weer te herplaatsen
En je kan als fokker zijnde nu eenmaal niet alles houden , Dat is t.av Thara ook duidelijk uitgelegd naar de vorige eigenaren
Maar goed , ze weten nu t.av Thara waar ze aan toe zijn . Het is net als een hond aanschaffen . bezint eer ge begint
Groot gelijk!
Geniet van je leuke dondersteen
-
frodo quin
- 5-sterren

Ik kan begrijpen dat ze haar missen, maar herplaatsen doe je toch enkel als je door al je opties heen bent en dan is van permanent terug gaan geen sprake meer. Het is in dit geval wel handig dat het via de fokker ging en je dus niet met vervelend gedrag van ex-personeel te maken krijgt.
frodo quin schreef:Ik kan begrijpen dat ze haar missen, maar herplaatsen doe je toch enkel als je door al je opties heen bent en dan is van permanent terug gaan geen sprake meer. Het is in dit geval wel handig dat het via de fokker ging en je dus niet met vervelend gedrag van ex-personeel te maken krijgt.
Ik begrijp het ook wel dat ze haar missen , want het is een schat van een hondje . Maar zoals ik al schreef , er zijn gesprekken geweest . En er is hulp aangeboden .
Maar dat hoefde niet . En als je je eigen hond dan zo door en door hebt verwend , dan is het een lange weg terug om dat in goede banen te leiden
heb je daar geen zin in , en besluit je dan afstand te doen dan moet je nu niet de zielepiet uit gaan hangen
Maar goed , de boodschap is aangekomen , de fokker is zeer duidelijk geweest en ze hebben daarna niets meer van ze gehoord
Ze weten dat ze het goed maakt , en dat is het voor hen .
Ze heeft vandaag uit zichzelf drie keer de benche opgezocht ( deurtje open ) , en lag heerlijk ontspannen te slapen . Niet in de alert -modus als ze de kamerdeur hoorde ....
Tussen de middag een broodje buiten in de tuin gegeten
En verder ga je natuurlijk als echte puber de tweede week in
Gisteren bv , paardenpoep . Afleiden ging goed , dus dan verdien je een beloning . Maar als ik dat dan heb gehad ga ik toch nog even terug richting die shit
Maar er bestaan ook nog leuke piepers en ze kwam toch snel weer terug
Hihi ja je moet natuurlijk wel de grenzen op blijven zoeken als echte puber in de hoop dat de butlers het niet kunnen weerstaan
Jammer van de vorige baasjes maar fijn dat de fokker er zo duidelijk in is
Jammer van de vorige baasjes maar fijn dat de fokker er zo duidelijk in is
Het kon toch ;-)smulpaap schreef:Nee hoor , de fokker heeft bewust geen mensen genoemd
Gewoon in een gesprek (zonder namen noemen) dat het zo goed gaat.
(en het ging mij vooral om het feit dat het dametje kennelijk al wat langer bij de fokker zit - dat zijn er ook twee? 4
Want anders hen ik geen snars begrepen van wat je schreef)