Jaaa, een laarzentopic
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Jaaa, een laarzentopic
Ik heb ze nog niet superlang aangehad, maar tot nu toe fijn, ( anders ghad ik ze ook niet gekocht) van alle laarzen die ik heb gepast waren deze het fijnst.
Het zijn ariats, deze
http://www.ariat-europe.com/de/COUNTRY_ ... WN#start=1
Het zijn ariats, deze
http://www.ariat-europe.com/de/COUNTRY_ ... WN#start=1
- TOSCA EN SPIKE
- 3-sterren

yeah...een topic over laarzen...ben al een tijd zoekende, weet eigenlijk precies wat ik wil(lees het uiterlijk van de laars) maar nergens te vinden hier in de stad of omgeving nu zie ik hier paar een sites voorbijkomen die ze hebben jippie!!!
t blijft een moeilijk iets laarzen zoeken, die en warm zijn en goed lopen en ook nog es waterdicht zijn., aangezien ik al snel anderhalf uur tot 2 uur loop perdag..(niet met de pup nog hoorhihi)
t blijft een moeilijk iets laarzen zoeken, die en warm zijn en goed lopen en ook nog es waterdicht zijn., aangezien ik al snel anderhalf uur tot 2 uur loop perdag..(niet met de pup nog hoorhihi)
oke.... tijd voor laarzen.... maar welke ?
Heb even een oud topic opgevist... welke hebben we in 2017 ?
Ik heb ooit, jaren terug, van een BPer Dunlop rubberen laarzen over genomen. Niet kapot te krijgen alleen de binnenzeil, warm. Heb ook Dubarry's maar ik vind het gewoon geen modderlaarzen.
Als je maat 38/39 hebt zou ik zeggen Aigle's (die heb ik namelijk nog eigenlijk nieuw in de kast staanmiik schreef:oke.... tijd voor laarzen.... maar welke ?
Ik heb ook maat 38/39Lizzy schreef:Als je maat 38/39 hebt zou ik zeggen Aigle's (die heb ik namelijk nog eigenlijk nieuw in de kast staan).
Lizzy schreef:Als je maat 38/39 hebt zou ik zeggen Aigle's (die heb ik namelijk nog eigenlijk nieuw in de kast staan).
Heb normaal maat 39, maar vrij brede voet/kuit, dus denk dat ik eerder een maat groter nodig heb dan kleiner....
Dubbel?. Dubbel
Laatst gewijzigd door KimikŌji op ma 06 mar 2017, 15:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Ding, ding, ding! Maatje 38/39 in da house! Welke aisles heb je staan? Dan volg ik even mee mocht het nodig zijnLizzy schreef:Als je maat 38/39 hebt zou ik zeggen Aigle's (die heb ik namelijk nog eigenlijk nieuw in de kast staan).
Laatst gewijzigd door KimikŌji op ma 06 mar 2017, 15:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Nog steeds gelukkig met mijn le chameau's, country lady met jersey voering. Lekker met wollen sokken erin en een lamsvachtje op de bodem, kan er letterlijk uren op lopen en in geval van nood mee auto rijden ( tot verdriet van meneer, gezien hoe ze er meestal uit zien).miik schreef:oke.... tijd voor laarzen.... maar welke ?
En nog steeds gelukkig met mijn dubarry's, al lang niet meer volledig waterdicht maar ze hebben de test in Delft wel glansrijk doorstaan in een enorme modderpoel en een stuk grasland wat drassiger was dan het er op het eerste oog uit zag.
-
src_esther
- 5-sterren

Magic mop
Zand eraf, stofzuiger eroverheen, mop erachteraan en taadaa.. schone vloer. 
-
Martine-Tom
Ah nog zo'n overijverig huisvrouwtjeEls&Flow schreef:Magic mopZand eraf, stofzuiger eroverheen, mop erachteraan en taadaa.. schone vloer.
Martine-Tom schreef:Ah nog zo'n overijverig huisvrouwtje
Jaaa het huis moet wel schoon zijn.