Pups zijn geboren! Filmpje eerste vleesmaaltijd
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Pups zijn geboren, foto's pag 36
Gefeliciteerd met je mooie 4-tal!!!
Lizzy schreef:Gefeliciteerd (nogmaals) met je PRACHT PUPPEN! Echt he, Yara is een kanjer, jij bent een kanjer en je hebt daar toch maar mooi vier prachtpuppen in je bakje liggen
Ik kan het niet beter verwoorden! Ik ben helemaal verliefd op jouw dametje met haar pups, heb zo met het meiske meegeleefd,meegepuft, meegehuild en zo blij dat ik midden in de nacht, ik dacht 5 pups(zonder leesbrilLizzy schreef:Gefeliciteerd (nogmaals) met je PRACHT PUPPEN! Echt he, Yara is een kanjer, jij bent een kanjer en je hebt daar toch maar mooi vier prachtpuppen in je bakje liggen
Prachtig nestje.... schitterende namen!! veel plezier samen.
Geweldige namen, zeker die van die dwarsligger. Ik zit al met smacht op de volgende foto update te wachten. Ze zijn zo lief

- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
Ahh wat een knapperds, gefeliciteerd!
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Van harte gefeliciteerd met je viertal!!
- pearlsofpassion
- Moderator
Aprilsnow schreef:Geweldige namen, zeker die van die dwarsligger. Ik zit al met smacht op de volgende foto update te wachten. Ze zijn zo lief![]()
![]()
Ik ook!
Zeker nu ik niet meer op de cam mag.
Ik begrijp het volkomen he Chantal, je hebt helemaal gelijk. Maar ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik het niet erg vind.
-
ChantalKrijn
- 5-sterren

- Contacteer:
Je bent niet de enige die er af is hoor. Ik moest meerdere mensen verwijderen. De nieuwe puppy eigenaren konden er slecht op door al het verkeer. Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn
- pearlsofpassion
- Moderator
ChantalKrijn schreef:Je bent niet de enige die er af is hoor. Ik moest meerdere mensen verwijderen. De nieuwe puppy eigenaren konden er slecht op door al het verkeer. Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn
Ja ja, weet ik. En ik vind het heel logisch hoor.
Zij horen uiteraard voorrang te krijgen.
No hard feelings.
+1pearlsofpassion schreef:Ik ook!
Zeker nu ik niet meer op de cam mag.
Ik begrijp het volkomen he Chantal, je hebt helemaal gelijk. Maar ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik het niet erg vind.
+1pearlsofpassion schreef:
Ja ja, weet ik. En ik vind het heel logisch hoor.
Zij horen uiteraard voorrang te krijgen.![]()
No hard feelings.
Wel jammer, maar heel begrijpelijk en terecht.ChantalKrijn schreef:Je bent niet de enige die er af is hoor. Ik moest meerdere mensen verwijderen. De nieuwe puppy eigenaren konden er slecht op door al het verkeer. Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn
Hopelijk verwen je ons wel zo nu en dan met foto's hier.
Dagelijks of zo
-
ChantalKrijn
- 5-sterren

- Contacteer:
Ze doen het echt super! Yara is een geweldige mama. Ik hoef behalve af en toe een nieuw vetbedje in de kist eigenlijk helemaal niets te doen. Ze groeien als gekken. Soms ligt er eentje te jammeren omdat hij zo'n dikke buik heeft dat hij niet meer kan omdraaien
De nieuwe baasjes zijn ook al bekend. Nog niet welke pup aan wie gekoppeld gaat worden. Dat gaat pas rond de 7 weken gebeuren. Als alles goed mag gaan hopen 2 baasjes om hun reu later in te kunnen zetten als dekreu. 1 daar van zal naar Finland verhuizen. De 2 pups die in Nederland blijven zullen vers gaan eten!

De nieuwe baasjes zijn ook al bekend. Nog niet welke pup aan wie gekoppeld gaat worden. Dat gaat pas rond de 7 weken gebeuren. Als alles goed mag gaan hopen 2 baasjes om hun reu later in te kunnen zetten als dekreu. 1 daar van zal naar Finland verhuizen. De 2 pups die in Nederland blijven zullen vers gaan eten!

-
Shanti en co
- 5-sterren

Re: Pups zijn geboren!
Wat een schatjes. 
En wat leuk dat er twee hopelijk dekreu worden.
En wat leuk dat er twee hopelijk dekreu worden.
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Foto's!!
Wat zijn ze schattig
Wat zijn ze schattig
Jaaaah weer een paar nieuwe foto's
Wat fijn dat het zo goed gaat
Wat fijn dat het zo goed gaat