Ben erg tevreden over de Le Chameau Vierzonord Neoprene laarzen alleen zijn ze eigenlijk nog iets te wijd voor mijn dunne kuitjes. Heb nog wel wat vet op de bovenbenen maar onder de knie is het pezig. Vind het niet echt iets om uren op te wandelen, maar een uurtje kan prima.
Danny schreef:Is er hier niemand met laarzen van Zoo Adventure?
Daar ben ik eigenlijk best benieuwd naar.
Ik loop nu drie jaar op mijn Zoo adventure laarzen en als ze versleten zijn koop ik absoluut weer nieuwe. Ik vind ze lekker stevig lopen en ze blijven mooi.
Ik heb een paar laarzen bij de schoenenwinkel hier gekocht, en daar doe ik al 2 jaar mee!!
Eerder vond ik ruim 1 seizoen al goed, ik ben helemaal blij. Als ik echt in de modder/kleizooi ga wandelen, doe ik gewone groene regenlaarzen aan.
Eef+doggies schreef:Die Aigle laarzen zijn zo hoog voor mijn korte beentjes, lijken wel lieslaarzen
En waar heb jij dat opvangbakje vandaan? Lijkt me ideaal
Ik heb best wel lange benen, ze komen bij mij tot zo'n 10cm onder de knie. En smalle voeten, dit model is vrij breed dus ik doe er dikke sokken in aan. Loop er ook geen uren op hoor, maar voor een flinke wandeling in een blubberig bos zijn ze prima.
-Annemarie- schreef:Ik heb best wel lange benen, ze komen bij mij tot zo'n 10cm onder de knie. En smalle voeten, dit model is vrij breed dus ik doe er dikke sokken in aan. Loop er ook geen uren op hoor, maar voor een flinke wandeling in een blubberig bos zijn ze prima.
Bakje is dacht ik van de Action.
Dank
Mijn voeten zijn juist breed, dus dat komt goed uit
Danny schreef:Is er hier niemand met laarzen van Zoo Adventure?
Daar ben ik eigenlijk best benieuwd naar.
Ik heb twee types gehad en ze lopen vreselijk. Tenminste, vind ik dan. Ik heb de eerste geruild voor type 2 en die heb ik verkocht. Pfft, hoeveel laarzen ik wel niet heb aangeschaft en weer doorverkocht heb . De lijst is een soort van oneindig. Ik loop maar op 1 laars lekker. Dubarry's. Maar ja, die overstijgen het budget by far dus heb ik alleen nog wandelschoenen.