Jaaa, een laarzentopic

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Jaaa, een laarzentopic

Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Siberienne »

Ik vind laarzen zo snel van die 'lompe klompen' en dat vinden mijn voeten niet fijn. Stugge zolen vind ik vreselijk. Daarbij heb ik lange smalle voeten en stevige kuiten. Ik loop nu op laarzen van Merrek en ik vind ze zalig; soepel, goede grip, passen perfect. Alleen zijn de ritsen niet helemaal waterdicht dus dwars door diepe plassen is geen goed idee.

Deze zijn het http://www.clickfun.be/womens-t11k1852- ... -1079.html
Eef+Stippels
5-sterren
5-sterren

Bericht door Eef+Stippels »

Siberienne schreef:Ik vind laarzen zo snel van die 'lompe klompen' en dat vinden mijn voeten niet fijn. Stugge zolen vind ik vreselijk. Daarbij heb ik lange smalle voeten en stevige kuiten. Ik loop nu op laarzen van Merrek en ik vind ze zalig; soepel, goede grip, passen perfect. Alleen zijn de ritsen niet helemaal waterdicht dus dwars door diepe plassen is geen goed idee.

Wat jammer dat ze de rits niet wat hoger zijn begonnen..

Ik heb momenteel wandelschoenen van Merrell. De vegan Grassbow. Lopen heerlijk, zijn alleen absoluut niet waterdicht.
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Siberienne schreef:Ik vind laarzen zo snel van die 'lompe klompen' en dat vinden mijn voeten niet fijn. Stugge zolen vind ik vreselijk. Daarbij heb ik lange smalle voeten en stevige kuiten. Ik loop nu op laarzen van Merrek en ik vind ze zalig; soepel, goede grip, passen perfect. Alleen zijn de ritsen niet helemaal waterdicht dus dwars door diepe plassen is geen goed idee.

Weet je wel hoeveel modder en klei achter die leuke versieringen kan blijven hangen ?
:biggrin2:

Uiteindelijk vind ik wandelschoenen het fijnst lopen maar hier heb ik echt laarzen nodig, want de modder kiept zo mijn hoge wandelschoenen in als het eens goed regent ::) En dat doet het nogal eens ::)
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Siberienne »

Kaio schreef:Weet je wel hoeveel modder en klei achter die leuke versieringen kan blijven hangen ?
:biggrin2:

Uiteindelijk vind ik wandelschoenen het fijnst lopen maar hier heb ik echt laarzen nodig, want de modder kiept zo mijn hoge wandelschoenen in als het eens goed regent ::) En dat doet het nogal eens ::)
Zandgrond hiero..

Serieus, ik loop er al de hele winter op, heb ze nog niet 1x schoongemaakt en ik wilde een foto laten zien maar hij wil mijn bestand niet uploaden... grrrr. Loop beslist niet met kilo's klei rond. Nou houden mijn honden ook niet zo heel erg van modder, dat scheelt misschien :biggrin2: ze lopen meestal om plassen heen. De mietjes :biggrin2: :biggrin2:
Eef+Stippels
5-sterren
5-sterren

Siberienne schreef:Nou houden mijn honden ook niet zo heel erg van modder, dat scheelt misschien :biggrin2: ze lopen meestal om plassen heen. De mietjes :biggrin2: :biggrin2:

Misschien kunnen ze die van mij die manieren leren! :cool:
Mijn dames gaan juist door elke plas en modderpoel die ze zien :biggrin2:
Els&Flow
5-sterren
5-sterren

Bericht door Els&Flow »

Eef+doggies schreef:Misschien kunnen ze die van mij die manieren leren! :cool:
Mijn dames gaan juist door elke plas en modderpoel die ze zien :biggrin2:
Die van mij ook. Hoe smeriger hoe beter. Ik heb dan ook altijd stukken klei en modder aan mijn laarzen hangen en ze moeten goed waterdicht zijn. :biggrin2: :biggrin2: Hoe drassiger hoe leuker.
Eef+Stippels
5-sterren
5-sterren

Els&Flow schreef:Die van mij ook. Hoe smeriger hoe beter. Ik heb dan ook altijd stukken klei en modder aan mijn laarzen hangen en ze moeten goed waterdicht zijn. :biggrin2: :biggrin2: Hoe drassiger hoe leuker.

:biggrin2: Jep, hoe viezer, hoe lekkerder :cool:

Omdat ik nog steeds geen geschikte waterdichte wandelschoenen/laarzen heb kunnen vinden (ik wil ze graag vega, maar dat lijkt een onmogelijke zoektocht..), loop ik standaard met natte voeten in wandelschoenen vol met drek ::) :biggrin2:

Plaats reactie