Ja, het is weer tijd voor ons polletje! Wat ga je stemmen?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Mandarijn
- 5-sterren

Re: Ja, het is weer tijd voor ons polletje! Wat ga je stemmen?
Nou VVD en PVV samen hebben veels te weinig zetels daar moeten minstens 2 partijen bij (bv CDA en CU) het is dan de vraag of die partijen wel willen met de PVV.
Verder kan het VVD, D66, CDA en CU worden die hebben net genoeg zetels.
Er zijn nog een paar mogelijkheden met 6 partijen en daar zit er zelfs een tussen zonder VVD.
Voor meer info over de uitslag:
https://lfverkiezingen.appspot.com/nos/widget/main.html
Hier kun je ook stoeien over de partijen die een regering kunnen vormen
Verder kan het VVD, D66, CDA en CU worden die hebben net genoeg zetels.
Er zijn nog een paar mogelijkheden met 6 partijen en daar zit er zelfs een tussen zonder VVD.
Voor meer info over de uitslag:
https://lfverkiezingen.appspot.com/nos/widget/main.html
Hier kun je ook stoeien over de partijen die een regering kunnen vormen
Ik zag dat in mijn gemeente de PVV de meeste stemmen gekregen heeft 
-
Martine-Tom
Hier is DENK heel populair..Laika schreef:Ik zag dat in mijn gemeente de PVV de meeste stemmen gekregen heeft
- Angelique
- 5-sterren

En Artikel 1 ook 1 stem héLaika schreef:Ik zag dat in mijn gemeente de PVV de meeste stemmen gekregen heeft
Goed, met dat grote AZC waar veel mensen echt wel last van hebben verbaas ik me er niet echt over. Echt in cijfers vond ik het nog wel meevallen. De pvv heeft de meeste stemmen gekregen, maar het zijn "maar" 18,6% van alle stemmen.
http://www.rtlnieuws.nl/verkiezingen?dn ... nCode=TK17
Hier had ik wel een 1000 euro willen wedden om de winnaar hoor... SGP. Daarna VVD trouwens. Gereformeerd bolwerk hier, daar waar je op zondag geen patatje kan halen en geen wasje buiten mag zetten...
'mijn' partij gaat van 2 naar 5 zetels, ik ben tevreden. Nu nog een kabinet formeren 
Zoetermeer heeft zo z'n voordelen lees ikJantina schreef:Hier had ik wel een 1000 euro willen wedden om de winnaar hoor... SGP. Daarna VVD trouwens. Gereformeerd bolwerk hier, daar waar je op zondag geen patatje kan halen en geen wasje buiten mag zetten...
- Angelique
- 5-sterren

Patat eet je dan ook op zaterdag en die was gooi je maar in je drogerJantina schreef:Hier had ik wel een 1000 euro willen wedden om de winnaar hoor... SGP. Daarna VVD trouwens. Gereformeerd bolwerk hier, daar waar je op zondag geen patatje kan halen en geen wasje buiten mag zetten...
En Chinees, wanneer haal je dan Chinees?Angelique schreef:Patat eet je dan ook op zaterdag en die was gooi je maar in je droger
Die uitsplitsing had ik nog niet gezien (op het landkaartje stonden we zo lelijk ingekleurdAngelique schreef:En Artikel 1 ook 1 stem hé![]()
Goed, met dat grote AZC waar veel mensen echt wel last van hebben verbaas ik me er niet echt over. Echt in cijfers vond ik het nog wel meevallen. De pvv heeft de meeste stemmen gekregen, maar het zijn "maar" 18,6% van alle stemmen.
http://www.rtlnieuws.nl/verkiezingen?dn ... nCode=TK17
In Ter Apel lijkt het me niet fijn met dat mega grote AZC, maar daar wonen wel de meeste mensen.
-
src_esther
- 5-sterren

Oja, lekker rustig op zondag! Geen herrie van grasmaaiers, bladblazers, tractors, kettingzagen...Jantina schreef:Hier had ik wel een 1000 euro willen wedden om de winnaar hoor... SGP. Daarna VVD trouwens. Gereformeerd bolwerk hier, daar waar je op zondag geen patatje kan halen en geen wasje buiten mag zetten...
Tja, de (zwarte kousen) christenen hebben op zondag een rustdag de (orthodoxe) joden houden hem van vrijdagavond tot zaterdagavond. Hebben ze best mooi uitgedacht. Kunnen de christenen op vrijdag/zaterdag de 'vuile' klusjes voor de joden doen en op zondag andersom... Of misschien zetten de christenen en de joden wel de moslims aan het werk, die doen niet aan rustdagen.
- Angelique
- 5-sterren

NietLizzy schreef:En Chinees, wanneer haal je dan Chinees?
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Zo jammerLizzy schreef:Helaas blijkt barfplaats echt geen juiste afspiegeling van de maatschappij en hebben we weer een rechts kabinet
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Laika schreef:Ik zag dat in mijn gemeente de PVV de meeste stemmen gekregen heeft
In mijn gemeente ook. 21.3% We zitten hoger dan gemiddeld in Limburg (19%) en zelfs hoger dan Venlo aka "Wilders city"
-
ChantalKrijn
- 5-sterren

- Contacteer:
Hier ook een echte PVV gemeente.. 23,7%