Oja, cremehoning, die kun je idd maar beter verdunnen.hannabelgje schreef:Mijn honing kun je met mes en vork eten. Is van die hele dikke creme. Denk niet dat dat makkelijk slurpt. [emoji6]
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Geluksmomentje van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
src_esther
- 5-sterren

Re: RE: Re: RE: Re: Geluksmomentje van de dag
Re: Geluksmomentje van de dag
Karmapunten gescoord denk ik. Een dakloze dame vroeg of ik wat kleingeld kon missen. Nu heb ik haast nooit kleingeld, maar ik vind dat ook altijd een beetje zo, sja, wat gebeurt er dan mee...Maar ik had net muesli bollen gekocht, dus gevraagd of ze die dan graag wilde, nou heel graag. Het was zo'n dun ding..
-
src_esther
- 5-sterren

Goed van jou!eelke schreef:Karmapunten gescoord denk ik. Een dakloze dame vroeg of ik wat kleingeld kon missen. Nu heb ik haast nooit kleingeld, maar ik vind dat ook altijd een beetje zo, sja, wat gebeurt er dan mee...Maar ik had net muesli bollen gekocht, dus gevraagd of ze die dan graag wilde, nou heel graag. Het was zo'n dun ding..
De keren dat ik iets te eten aanbod aan daklozen kreeg ik een grote bek. Resultaat is dat ik nooit meer wat geef.
Als ik geld geef aan een dakloze dan mag hij/zij bepalen wat er mee gebeurt. Of ze nou een slaapplek huren of er wat 'lekkers' van kopen, ik vind het goed.
Een grote bek geven als je wat te eten aanbiedt is heel stom
Het zonnetje schijnt, de achterdeur kan open blijven, alles in de (nieuwe) tuin loopt uit, tevreden hondjes
, na ruim 2 weken zien te zijn geweest smaakt de koffie weer
, lekker bezig geweest met kokkerellen, muziek-van-vroegah op de achtergrond, life is good 
Een grote bek geven als je wat te eten aanbiedt is heel stom
Het zonnetje schijnt, de achterdeur kan open blijven, alles in de (nieuwe) tuin loopt uit, tevreden hondjes
-
Martine-Tom
Net samen met een zwik buurtkinderen 3 gedumpte konijnen gevangen en aan de dierenambu afgegeven.
Zo lief die kids "mogen ze gras mevrouw??"
Vorige week ofzo ineens een paar eetbakjes en wat restjes hooi in het park zien liggen dus ik gok dat die nijnen daarbij hoorden...
Onder de vilt en poep en kale plekken en en en
Maaaaaaar ze gaan nu naar de opvang, de da was al ter plekke dus met deze nijntjes komt het helemaal goed!
Vorige week ofzo ineens een paar eetbakjes en wat restjes hooi in het park zien liggen dus ik gok dat die nijnen daarbij hoorden...
Maaaaaaar ze gaan nu naar de opvang, de da was al ter plekke dus met deze nijntjes komt het helemaal goed!
Er worden de laatste tijd veel karma puntjes gescoord door de mensen. Wat goed van je MartineMartine-Tom schreef:Net samen met een zwik buurtkinderen 3 gedumpte konijnen gevangen en aan de dierenambu afgegeven.
IMG_6748.JPG
Zo suf die mensen die zijn huisdier maar naar buiten gooit
- pien - schreef:Als ik geld geef aan een dakloze dan mag hij/zij bepalen wat er mee gebeurt. Of ze nou een slaapplek huren of er wat 'lekkers' van kopen, ik vind het goed.
Een grote bek geven als je wat te eten aanbiedt is heel stom![]()
Het zonnetje schijnt, de achterdeur kan open blijven, alles in de (nieuwe) tuin loopt uit, tevreden hondjes, na ruim 2 weken zien te zijn geweest smaakt de koffie weer
, lekker bezig geweest met kokkerellen, muziek-van-vroegah op de achtergrond, life is good
En als je dan zo naar die muziek aan het luisteren bent bedenk je je ineens dat Brian Ferry gewoon 'Bram Veerboot' heet
Iemand was om 6 uur wakker
Dus besloot ik er maar van te genieten en zijn we vroeg gaan wandelen met haku, haku vond het een beetje te vroeg om me te begroeten maar ging uit zijn dak toen hij door had dat we uit gingen
Heerlijk 45 min gewandeld in een losloopgebied waar ik normaal nooit kom, er was niemand echt zo fijn. Haku heeft gerend dat het een lieve lust was en ik heb genoten van alle vogels die ik hoorde fluiten.
Ook nog een specht gehoord en een buizerd moeten waarschuwen, hij was haku aan het stalken en vlog van boom naar boom achter hem aan.
Gelukkig toen hij door had dat ik er ook bij was heeft hij zich bedacht, was wel gaaf om hem van zo dichtbij te zien
Daarna nog met vriendlief ontbeten en toen weer terug naar bed voor een dutje, heerlijk begin van de dag
Dus besloot ik er maar van te genieten en zijn we vroeg gaan wandelen met haku, haku vond het een beetje te vroeg om me te begroeten maar ging uit zijn dak toen hij door had dat we uit gingen
Heerlijk 45 min gewandeld in een losloopgebied waar ik normaal nooit kom, er was niemand echt zo fijn. Haku heeft gerend dat het een lieve lust was en ik heb genoten van alle vogels die ik hoorde fluiten.
Ook nog een specht gehoord en een buizerd moeten waarschuwen, hij was haku aan het stalken en vlog van boom naar boom achter hem aan.
Gelukkig toen hij door had dat ik er ook bij was heeft hij zich bedacht, was wel gaaf om hem van zo dichtbij te zien
Daarna nog met vriendlief ontbeten en toen weer terug naar bed voor een dutje, heerlijk begin van de dag
Vandaag 6 jaar bij ons en vanmiddag heerlijk genoten van een extra lange middagwandeling. Ik hoop dat ie nog 6 jaar bij ons blijft

-
Shanti en co
- 5-sterren

Wat staat Oscar er tevreden bij, dat jullie nog maar lekker lang van elkaar kunnen genieten.
Een trein eerder dan verwacht gehaald en nu dus lekker een half uurtje eerder thuis.
Een trein eerder dan verwacht gehaald en nu dus lekker een half uurtje eerder thuis.
Al weer 6 jaar... gefeliciteerd en ik hoop dat er nog veel mooie en vooral gezonde jaren mogen volgen!
Dank jullie wel!
Ik bedacht me dat meneer en ik nu langer samen zijn met Oscar dan zonder Oscar. Zijn van die gekke nutteloze gedachtes
Ik bedacht me dat meneer en ik nu langer samen zijn met Oscar dan zonder Oscar. Zijn van die gekke nutteloze gedachtes
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
- pien - schreef:En als je dan zo naar die muziek aan het luisteren bent bedenk je je ineens dat Brian Ferry gewoon 'Bram Veerboot' heet
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Gaat zo komen als manlief na 5 dagen afwezigheid uit de trein stapt en Shadow zijn grote vriend weer ziet - oh en ik ook natuurlijk
Eindelijk een fijne app gevonden om me zelf Portugees te leren, ik kan me geluk niet op