Hij is onderweg!!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
judith1967
- 5-sterren

Re: Hij is onderweg!!
Wat goed zeg!!!!
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
wat een leuk goed nieuws!
Wat heerlijk om te lezen en ik vind hem er echt al een stuk beter uit zien!

Wat mooi!!

- Spikkelneus
- 5-sterren

Zijn ogen staan steeds helderder. Hij heeft zijn levenslust teruggevonden. Het is een prachtig proces om mee te maken. En je kan al een beetje zien hoe er straks uit gaat zien, volgens mij wordt ie best knap
Wat gaaf zeg! Ja, ik kan me voorstellen dat dit heel mooi is om te zien en mee te maken! Ahhh, zo mooi dat wij ook een beetje mee mogen genieten!
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Aaahhh lekker ingepakt
Wat heerlijk dat hij zijn levenslust heeft teruggevonden
Wat heerlijk dat hij zijn levenslust heeft teruggevonden
Het is zo toch net een kleine puppert in zijn dekentje.
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Spikkelneus schreef:Zijn ogen staan steeds helderder. Hij heeft zijn levenslust teruggevonden. Het is een prachtig proces om mee te maken. En je kan al een beetje zien hoe er straks uit gaat zien, volgens mij wordt ie best knap![]()
IMG_5127.JPG
Aaahhh
Ik vind het zo'n schatje op de foto, echt zo'n zachte uitstraling met ook iets ondeugends wel
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Hij is al heel knap!Spikkelneus schreef:Zijn ogen staan steeds helderder. Hij heeft zijn levenslust teruggevonden. Het is een prachtig proces om mee te maken. En je kan al een beetje zien hoe er straks uit gaat zien, volgens mij wordt ie best knap![]()
- Spikkelneus
- 5-sterren

Ja, die wonden worden al wat beter, maar heel snel gaat dat nog niet. Sommige oude wondjes is nu het korstje vanaf en daar komt ook al weer een beetje haar op. Die ene hele diepe pus-wond is wel rustiger en kleiner, maar er komt nog wel troep uit. Maar ik mag er niet meer aan zitten, dan wil hij me eigenlijk bijten, dus ik blijf er nu maar gewoon van af. Zolang het niet erger wordt, moet dat dan maar vanzelf genezen. Al die andere plekken zijn ook nooit behandeld geweest en die genezen ook. En ik ga het niet forceren, want ik wil een vertrouwensband en niet dat hij bang voor me wordt.Anne in Duitsland schreef:Hij is al heel knap!Ik denk dat het gewonnen zelfvertrouwen hem prachtig statig zal gaan maken. Heerlijk, dat het zo goed met hem gaat! Worden zijn wonden al wat rustiger?
Hij gaat prachtig worden (voor zover hij dat niet al is natuurlijk
)! Die wondjes zullen denk ik wel genezen. Lijken wel wat op decubitus wonden hè? Met al dat goede voer en de goede verzorging krijgt hij hopelijk vanzelf weerstand genoeg om alles te laten genezen.
-
judith1967
- 5-sterren

Tis al een knappe kerel en hij wordt alleen maar mooier

- Charlie Angel
- Moderator
Wat goed zeg, heerlijk om dat zo te zien ontwikkelen.
Hij ziet er al heel tevreden en rustig uit, vind ik.