-Annemarie- schreef:Ik heb het voornamelijk met oude(re) katoenen kleding. Dus die krijgen na meerdere pogingen tot schoonwassen een enkeltje kledingverzamelbak.
Ja, dat is mijn ervaring ook.
Ik heb beslist geen vieze wasautomaat, dus daar ligt het niet aan. Maar het gebeurt altijd met oudere, katoenen kleding. Ik ga me er toch nog eens in verdiepen, ik wil weten hoe dat nou komt.
ooo maar er werkt wel iets tegen hoor, codeine. Maar of je het meteen wilt innemen is natuurlijk een 2e. Ik heb het ooit gemoeten met een hoest die niet wegging en ik hoestbuien had die wel een uur duurden en mijn buikspieren hartstikke strak getraind waren, nee zonder gein mijn middenrif deed al zo'n pijn. Volgens mij had ik best een aardige dosering, ik was continue haai
Tanna schreef:
Al broomhexine tabletjes geprobeerd?
Nee daro capsules en siroop (dextromethorfan), siroop met noscapine, siroop met thijm. En nu heb ik nog bruistabletten met arabische gom. Dat hoort de boel te kalmeren.
waarom bedenken andere mensen wat handig is voor jou wat het vervolgens niet is
zoals: geen rol bakpapier meer maar lossen vellen. Die prompt altijd of te groot of te klein zijn
of 3-in-1 folie (magnetron, vershoud en wat de 3e is ben ik even kwijt): door de gaatjes sluit het niet goed af, het plakt niet zodat het de magnetron uitwaait en eigenlijk is het dus gewoon 3x onhandig.
En oh ja; waarom hebben magnetron bakjes deksels die niet tegen de magnetron kunnen zodat je bovengenoemd folie moet gebruiken wat ook niet werkt.
Siberienne schreef:waarom bedenken andere mensen wat handig is voor jou wat het vervolgens niet is
zoals: geen rol bakpapier meer maar lossen vellen. Die prompt altijd of te groot of te klein zijn
of 3-in-1 folie (magnetron, vershoud en wat de 3e is ben ik even kwijt): door de gaatjes sluit het niet goed af, het plakt niet zodat het de magnetron uitwaait en eigenlijk is het dus gewoon 3x onhandig.
En oh ja; waarom hebben magnetron bakjes deksels die niet tegen de magnetron kunnen zodat je bovengenoemd folie moet gebruiken wat ook niet werkt.
Waarom koop je dan geen simpele huis tuin en keuken-rollen. (haha, dat laatste staat een beetje raar, aan keukenrol heb je niks als het gaat om afsluiten of bakken )
Dat van die magnetron bakjes zou niet moeten mogen.
eelke schreef:Waarom koop je dan geen simpele huis tuin en keuken-rollen. (haha, dat laatste staat een beetje raar, aan keukenrol heb je niks als het gaat om afsluiten of bakken )
Dat van die magnetron bakjes zou niet moeten mogen.
Onze kleine super heeft alleen huismerk en dan deze varianten... luiheid dus. Anders moet ik 20 min fietsen