Kaio schreef:Ik vind die losse velken juist ideaal!!!!
Nou precies, past altijd
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Kaio schreef:Ik vind die losse velken juist ideaal!!!!

MillyMol schreef:Waarom reageer ik in godsnaam op een bericht uit februari 2016 en kom ik daar pas achter nadat ik gereageerd heb???
Logisch toch?Angelique schreef:Gewoon omdat het kan

Wel leuk; kam ik reageren ; zonder bacterien en virussen bestonden we nietMillyMol schreef:Waarom reageer ik in godsnaam op een bericht uit februari 2016 en kom ik daar pas achter nadat ik gereageerd heb???

Waarom kunnen we niet zonder virussen? (Gewoon uit nieuwsgierigheid)Siberienne schreef: Wel leuk; kam ik reageren ; zonder bacterien en virussen bestonden we niet

Omdat dat die toekomst zijn tegen antibiotica resistente bacteriën. Deze virussen worden bacteriofage genoemd en die zorgen dat we een antwoord hebben op bv de ziekenhuisbacterie.hannabelgje schreef:Waarom kunnen we niet zonder virussen? (Gewoon uit nieuwsgierigheid)
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

Een deel van ons dna (8%) bestaat uit virus DNA. Dat heeft een rol gespeeld bij de evolutiehannabelgje schreef:Waarom kunnen we niet zonder virussen? (Gewoon uit nieuwsgierigheid)

Das een kwestie van opvoeden hè. Cesar inschakelen?jasmijn schreef:Waarom zijn mijn borsten niet zindelijk en lekt mijn baby als ze drinkt waardoor mijn bed altijd wel ergens nat is van borstvoeding?

Omdat ze zo knoeien met hun bloederige etenhannabelgje schreef:Als dingen schoon worden door ze in de sneeuw te leggen, waarom zien ijsberen er dan altijd zo viezig uit?

jasmijn schreef:Waarom zijn mijn borsten niet zindelijk en lekt mijn baby als ze drinkt waardoor mijn bed altijd wel ergens nat is van borstvoeding?