Klaagtopic

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Klaagtopic

Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

eelke schreef:Oh sorry dan kan ik niet want dan heb ik een uitvaart ::)
Nee dat gaat niet want dat is het vaste excuus van mijn collega ::)
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Angelique schreef:Jij bent echt slecht :biggrin2:
In en in. :cool:

Kim_S schreef: Nee dat gaat niet want dat is het vaste excuus van mijn collega ::)
Juist wel! Dan is er begrip :biggrin2:
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

eelke schreef:In en in. :cool:

Juist wel! Dan is er begrip :biggrin2:
Oja! :biggrin2:

België heeft inmiddels ook een wachtlijst zie ik...
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Er zit een bromvlieg binnen >:(
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Re: RE: Re: Klaagtopic

Bericht door hannabelgje »

eelke schreef:Er zit een bromvlieg binnen >:(
Je hebt geen katten zeker........?

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
eelke
Moderator

Re: RE: Re: Klaagtopic

Bericht door eelke »

hannabelgje schreef:Je hebt geen katten zeker........?

Nee, en Joep is bang van zoemende dingen sinds ie geprikt is.

Maar ik bedacht dat ik een nieuwe vliegenmepper had. Een kleine uitschuifbare, en dat ding doet het goed! Dus einde vlieg.
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Re: RE: Re: RE: Re: Klaagtopic

Bericht door hannabelgje »

eelke schreef:
Nee, en Joep is bang van zoemende dingen sinds ie geprikt is.

Maar ik bedacht dat ik een nieuwe vliegenmepper had. Een kleine uitschuifbare, en dat ding doet het goed! Dus einde vlieg.
Goed bezig!

pluk
5-sterren
5-sterren

Bericht door pluk »

Kim_S schreef:Oja! :biggrin2:

België heeft inmiddels ook een wachtlijst zie ik...
Is Duitsland geen optie? Keulen is voor jou waarschijnlijk net zo ver als Antwerpen :biggrin2:
http://www.livenation.de/artist/metalli ... =metallica

Edit: dat lijkt ook bijna allemaal uitverkocht...
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

Vooraan bij een concert staan (geluksmoment) aan een veel te hoog podium waardoor je continue omhoog kijkt, en dan artrose in je nek hebben :-X
Zo niet fijn!
Na een nummer of 5 wist ik al niet meer waar ik het zoeken moest...en ze waren nog niet eens halfverwege :-X
Ik heb het volgehouden en erg naar mijn zin gehad...maar zoals Blof zegt "spijt heb je morgen maar" geloof dat dat wel uit gaat komen ja :P
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Wilde ik voor morgen een goedkoop treinkaartje van de appie kopen, zijn er werkzaamheden op het traject. Zou ik een stuk met een bus moeten en vervolgens 3 keer over moeten stappen. Wat op de heenweg nog te doen is, maar op de terugweg niet meer zo lollig is. Bummer....
Aprilsnow
5-sterren
5-sterren

Bericht door Aprilsnow »

Martine-Tom schreef:Vooraan bij een concert staan (geluksmoment) aan een veel te hoog podium waardoor je continue omhoog kijkt, en dan artrose in je nek hebben :-X
Zo niet fijn!
Na een nummer of 5 wist ik al niet meer waar ik het zoeken moest...en ze waren nog niet eens halfverwege :-X
Ik heb het volgehouden en erg naar mijn zin gehad...maar zoals Blof zegt "spijt heb je morgen maar" geloof dat dat wel uit gaat komen ja :P
Herkenbaar, niet de artrose maar fock wat is het klote om een halve dag omhoog te staren en daarna je hoofd niet meer naar beneden te krijgen :-X
El_Kato
5-sterren
5-sterren

Bericht door El_Kato »

Er stroomt water in de woonkamer langs de muur naar beneden… uit de badkamer boven :-\ Die hebben we zelf een paar jaar geleden opnieuwe aangelegd en betegeld enzo. Hebben het probleem in zoverre gelokaliseerd dan het water van de wasbak niet door de centrale buis loopt. De afvoer hiervan gaat langs de muur waarna deze op de afvoer van het bad aansluit. Om te zien waar het precies misgaat moet de muur open… :-\

We wilden juist een stap verder gaan en de kozijnen laten vervangen maar dit heeft nu eerst prioriteit… baal als een stekker :-\
El_Kato
5-sterren
5-sterren

Bericht door El_Kato »

Er stroomt water in de woonkamer langs de muur naar beneden… uit de badkamer boven :-\ Die hebben we zelf een paar jaar geleden opnieuwe aangelegd en betegeld enzo. Hebben het probleem in zoverre gelokaliseerd dan het water van de wasbak niet door de centrale buis loopt. De afvoer hiervan gaat langs de muur waarna deze op de afvoer van het bad aansluit. Om te zien waar het precies misgaat moet de muur open… :-\

We wilden juist een stap verder gaan en de kozijnen laten vervangen maar dit heeft nu eerst prioriteit… baal als een stekker :-\
Eef+Stippels
5-sterren
5-sterren

Bericht door Eef+Stippels »

El_Kato schreef:Er stroomt water in de woonkamer langs de muur naar beneden… uit de badkamer boven :-\ Die hebben we zelf een paar jaar geleden opnieuwe aangelegd en betegeld enzo. Hebben het probleem in zoverre gelokaliseerd dan het water van de wasbak niet door de centrale buis loopt. De afvoer hiervan gaat langs de muur waarna deze op de afvoer van het bad aansluit. Om te zien waar het precies misgaat moet de muur open… :-\

Wat balen :-X
Het is geen kit-probleem?
Zou zoveel makkelijker zijn :)
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

El_Kato schreef:Er stroomt water in de woonkamer langs de muur naar beneden… uit de badkamer boven :-\ Die hebben we zelf een paar jaar geleden opnieuwe aangelegd en betegeld enzo. Hebben het probleem in zoverre gelokaliseerd dan het water van de wasbak niet door de centrale buis loopt. De afvoer hiervan gaat langs de muur waarna deze op de afvoer van het bad aansluit. Om te zien waar het precies misgaat moet de muur open… :-\

Oo getver lekkage's altijd zo'n nachtmerrie.

Over nachtmerries gesproken vannacht ook weer zo'n leuke >:( Kaio was ineens terug, maar dat kon eigenlijk niet he, en zo werd het dus erg spooky. En dan wordt je wakker en probeer dan maar weer te slapen ::)

Plaats reactie