Ik wilde heel graag scooter, maar morgen wordt het ook al ongezond eten, dus braaf worteltjes. Met vissticks (en vega voor meneer), is echt mijn culinaire hoogstandje
Hier was vandaag ook bloemkool alweer (dat ding was zo groot namelijk). Uit de oven met komijn. En kalkoendij ook uit de oven. En een bak groene salade erbij.
Ja was echt fijn. Ben zelfs verbrand door de zon
Kindjes buiten, hondje buiten, eten en drinken mee voor iedereen. En tussendoor heel veel geruimd en gesnoeid, het begint nu weer op een tuin te lijken
Kim_S schreef:Ja was echt fijn. Ben zelfs verbrand door de zon
Kindjes buiten, hondje buiten, eten en drinken mee voor iedereen. En tussendoor heel veel geruimd en gesnoeid, het begint nu weer op een tuin te lijken
Wij hebben een grotendeels verharde patio-tuin, heb vooral veel geveegd. En de vijverpomp helpen repareren. Dakgoot schoongemaakt enzo. Mijn hondje wou naar binne maar dat mocht niet.... maar het begint idd weer op tuinkamer te lijken ipv rommelhok
Gister geroerbakte spinazie met een kruidenkaas-raapsteeltjespesto-roomsausje en een stukje zalm.
Vanavond zuurkoolstamppot met een biologisch worstje.
Er duwde iemand een reclameblaadje in mijn handen toen ik terug kwam met Joep; maandaanbiedingen van de Chinees. Effectieve reclame, zal ik maar zeggen.