BZV 2017 en 2018
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: BZV 2017
Hoooo wat is dit!
Effe opzij, dan zet ik de bubbels aan. Kijk die Ollekebolleke weet hoe het moet 
Nou, maar naar bed denk ik. Slaap heb ik intussen wel gekregen 
Ja, slaapverwekkend en volgende week belooft ook niet veel goeds: Herman weet het alKim_S schreef:Nou, maar naar bed denk ik. Slaap heb ik intussen wel gekregen
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Helemaal gemist! Nou ja hier meelezen is ook leuk als je niet hebt gekeken moet ik zeggen!
Ohhh men, wat was het saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai. Gaaaaaaaaaaaaaaaaap.
Maar wie denken jullie dat ze gaan kiezen?
Ik denk Marc die rooie.
David die donkere.
Herman die ene met die bril
Olke die hoog blonde met dat knotje (de verkeerde).
Riks niemand
Ik denk Marc die rooie.
David die donkere.
Herman die ene met die bril
Riks niemand
Lizzy schreef:Ohhh men, wat was het saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai. Gaaaaaaaaaaaaaaaaap.
Ik denk Marc die rooie.
David die donkere.Blonde
Herman die ene met die bril![]()
Riks niemand
Mister wenkbrauw ging voor volledige verwijdering met zn pyromaan gedrag. En nog fikte het niet. En dan toch met marsmellows en een beker rose bij het mini kampvuur blijven zitten, op een kapotte bureaustoel
. Als vrouw ren je toch gillend naar huis bij 1 blik op die aftandse bende?
Marc.. markiemark draagt nog steeds vol trots zn crocs. Ik moet steeds aan Lizzy en de dalmaten denken als ik dat zie. Die crocs mogen ze wel opeten.
Riks met zn worst, als ze gaan roken zijn ze klaar. Enkeltje ziekenhuis. Voedselvergiftiging. Het verklaart wel een hoop qua gedrag. Die man komt zo nooit aan de vrouw.
Die Herman vind ik een eng ventje, niet zo gek dat die nog geen meisje heeft. Hij maakt zulke vreemde opmerkingen en dan die voorliefde voor oude meuk erbij.. ik weet het zo net nog niet.
Marc.. markiemark draagt nog steeds vol trots zn crocs. Ik moet steeds aan Lizzy en de dalmaten denken als ik dat zie. Die crocs mogen ze wel opeten.
Riks met zn worst, als ze gaan roken zijn ze klaar. Enkeltje ziekenhuis. Voedselvergiftiging. Het verklaart wel een hoop qua gedrag. Die man komt zo nooit aan de vrouw.
Die Herman vind ik een eng ventje, niet zo gek dat die nog geen meisje heeft. Hij maakt zulke vreemde opmerkingen en dan die voorliefde voor oude meuk erbij.. ik weet het zo net nog niet.
Ik ben het helemaal met je eens Els! Ik vind David best een leuke knul maar hij had eerst even moeten settelen daar alvorens aan bzv mee te doen. Wat een vervallen bende daar zeg.
Marc is een vreemde vogel. Echt raar!
En Herman vind ik een viespeukje. Brrrr.
Marc is een vreemde vogel. Echt raar!
En Herman vind ik een viespeukje. Brrrr.
- Angelique
- 5-sterren

Zoooo tis weer zover 
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Zin an!
Ook weer klaar voor! 
-
Mandarijn