Waar ik altijd zo bang voor geweest ben. Filmpje pag 8. Geen hernia!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Waar ik altijd zo bang voor geweest ben.
Hopelijk gaat het vandaag als iets beter. Sterkte!
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
Oh jee ja dat is knap waardeloos!
Zimba ook gehad met acupunctuur knapte hij snel op
Zimba ook gehad met acupunctuur knapte hij snel op
Ik zou ook naar Fenella gaan. Dat geeft je in mijn ogen echt de beste kansen. En die zogenaamde teckelruggenmevrouwwiensnaamiknietzalnoemen: daar ging ik niet heen.
- Inge en Bono
- 5-sterren

Hopelijk inderdaad snel verbetering na de injecties. Sterkte!
Helemaal met je eens.Lizzy schreef:Ik zou ook naar Fenella gaan. Dat geeft je in mijn ogen echt de beste kansen. En die zogenaamde teckelruggenmevrouwwiensnaamiknietzalnoemen: daar ging ik niet heen.
Sterkte en beterschap voor Saar.
Onze vorige teckel Saar heeft 2 keer hernia met verlamming gehad.
Is daar helemaal van hersteld met de injecties, 6 weken benchrust en fysio/acupunctuur.
Is daar helemaal van hersteld met de injecties, 6 weken benchrust en fysio/acupunctuur.
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Beterschap voor Saar en veel sterkte voor jou!
Beterschap en sterkte!
- Lazy Garfield
- 5-sterren

Dank je wel Lotti voor je bericht. Ik krijg zo veel goedbedoelde adviezen, ik weet het niet meer. Men zegt ook dat ik een rontgenfoto moet eisen anders is niks 100% hernia. Maar ze zakt volkomen door de achterhand heen en sleept het achterlijf over de grond.Loti schreef:Sterkte en beterschap voor Saar.
Gistermiddag heeft ze wel behoorlijk gedronken, maar tot nu toe niet geplast. ze gaat zitten en doet niks.
Dierenarts gebeld en die zei gewoon proberen en anders kijkt hij om zes uur vanmiddag als ze de tweede injectie krijgt.
Tot zolang kon dat geen kwaad zei hij. Is dat zo?
Oh jakkes. Als eerste heel veel sterkte met je saartje hopelijk knapt je hond snel op.
Maar ook ik zeg, fenella, laat haar er ajb zo snel mogelijk naar kijken. Ze is ook zo eerlijk als ze (nog) niets kan doen dat ze je dat ook zegt.
Maar ook ik zeg, fenella, laat haar er ajb zo snel mogelijk naar kijken. Ze is ook zo eerlijk als ze (nog) niets kan doen dat ze je dat ook zegt.
-
Martine-Tom
Wanneer heeft ze voor het laatst geplast en gepoept?Lazy Garfield schreef:Dank je wel Lotti voor je bericht. Ik krijg zo veel goedbedoelde adviezen, ik weet het niet meer. Men zegt ook dat ik een rontgenfoto moet eisen anders is niks 100% hernia. Maar ze zakt volkomen door de achterhand heen en sleept het achterlijf over de grond.
Gistermiddag heeft ze wel behoorlijk gedronken, maar tot nu toe niet geplast. ze gaat zitten en doet niks.
Dierenarts gebeld en die zei gewoon proberen en anders kijkt hij om zes uur vanmiddag als ze de tweede injectie krijgt.
Tot zolang kon dat geen kwaad zei hij. Is dat zo?
- Lazy Garfield
- 5-sterren

Ben net naar buiten geweest en haar met een lange sjaal onder de buik op grasveld gezet. Daar deed ze een heeeeeeeeeel klein hoopje en een klein plasje. Toen ik haar optilde zag ik dat de mouw van mijn jas helemaal nat was, hoeveel eruitgekomen is weet ik dus niet.Martine-Tom schreef:Wanneer heeft ze voor het laatst geplast en gepoept?
Nu deed ze net drie minuten geleden een plas op het hondenkussen, dat was behoorlijk nat.
Betekent dat nu dat ze incontinent is nu ze het liet lopen op het kussen? En is dat een slecht teken?
Laatst gewijzigd door Lazy Garfield op vr 07 apr 2017, 23:34, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Martine-Tom
Daar zou ik nu nog niet gelijk vanuit gaan, kan ook zijn dat ze gewoon vol zat en zelf niet bij machte was om van dr kussen af te komenLazy Garfield schreef:Ben net naar buiten geweest en haar met een lange sjaal onder de buik op grasveld gezet. Daar deed ze een heeeeeeeeeel klein hoopje en een klein plasje. Toe ik haar optilde zag ik dat de mouw van mijn jas helemaal nat was, hoeveel eruitgekomen is weet ik dus niet.
Nu deed ze net drie minuten geleden een plas op het hondenkussen, dat was behoorlijk nat.
Betekent dat nu dat ze incontinent is nu ze het liet lopen op het kussen? En is dat een slecht teken?
Ik ben in elk geval blij om te lezen dat ze het kwijt is!
Ach jee.... Wat een ellende, gelukkig geen ervaringen met hernia. Maar hoop dat je wat kan met de tips.
- Lazy Garfield
- 5-sterren

Dat zou kunnen Martine ze komt moeilijk van het kussen af idd.Martine-Tom schreef:Daar zou ik nu nog niet gelijk vanuit gaan, kan ook zijn dat ze gewoon vol zat en zelf niet bij machte was om van dr kussen af te komen![]()
Ik ben in elk geval blij om te lezen dat ze het kwijt is!